Toon posts:

Edonkey blijft haken, dl niet verder!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Haj aliens :o ;)

ik heb een irritante probleem met edonkey en ik denk dat meer mensen hem ook hebben, maar ik kom er echt niet meer uit, :'( dus ik d8, ik vraag ff aan jullie de tweakers _/-\o_

Probleem: als ik iets dl, bijv een bepaalde spel, dan blijft de dl soms haken en gaat gewoon niet verder, ookal laat ik mijn pc weken lang aan, en verander 100x van server, de dl gaat gewoon niet verder, af en toe een beetje maar dan springt ie ineens weer terug :X het is echt irritant, ik post een paar screenshots zodat julli kunnen zien wat het probleem is, en mischien mij helpen :*)

kijk goed naar de tijd rechtsonder en kijk goed naar het aantal % van de dl vietcong CD1,

deze is op een eerdere tijdstip genomen
http://www.freewebs.com/nejko/Edonkey%20irritatie%201.JPG

en deze ietje later zoals je kunt zien
http://www.freewebs.com/nejko/Edonkey%20irritatie%202.JPG

ja ik weet ik heb een mooie menu links in beeld, maar dat doet er niet toe lol, help me gewoon O-)

viele danke :O

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Zo te zien zit je achter een firewall of iets dergelijks. eDonkey en eMule werken dan zowieso erg slecht. Dus of portmappen, of een ander downloadprog zoeken. Wat is je ID?

[ Voor 5% gewijzigd door sig69 op 09-02-2004 16:43 ]

Roomba E5 te koop

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-07 17:11
ik xp staat standaard je firewall aan, zet deze ff uit om te testen

stp - PSN ID: stp_4

Verwijderd

Topicstarter
ik zit namelijk wel 8er een sweex router en ik heb tientallen spellen gedl, maar bij deze lukt het niet, en eerder had ik het zelfde probleem met motor racer 3 ofzo...
hoe zet ik dan die firewall van xp uit? of portmappen, daar snap ik geen ene moer van :r enige andere oplossingen iemand?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2004 16:52 ]

• sig69
  • Nu online
Het grote poortmap verhaal
Firewall van XP zit onder eigenschappen van je netwerkverbinding ergens (tabblad geavanceerd)

[ Voor 7% gewijzigd door sig69 op 09-02-2004 16:54 ]

Roomba E5 te koop

• Eichii
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-09-2017
Probeer de eerste link/tool die je "http://www.thedonkeynetwork.com/pl/tdn.pl/tools.html" hier vind en probeer eerst je dingen te repareren.

Dit heeft mij vele malen geholpen en probeer ook gelijk donkeydoctor.

succes

• stp_4
  • Laatst online: 29-07 17:11
Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 16:49:
ik zit namelijk wel 8er een sweex router en ik heb tientallen spellen gedl, maar bij deze lukt het niet, en eerder had ik het zelfde probleem met mogot racer 3 ofzo...
hoe zet ik dan die firewall van xp uit? of portmappen, daar snap ik geen ene moer van :r
Ga naar je netwerkomgeving en klik rechts op internetverbinding, ga naar advanced en vink de firewall uit. Let wel dat je dan niet meer bescherm bent. Voor het mappen van porten heb ik hier een emule versie voor je...

http://www.emule-project....m=show_topic&topic_id=124
Hierbij laat je alleen toe dat de porten van je edonkey open staan

stp - PSN ID: stp_4

Verwijderd

Topicstarter
ermm... weet je zeker dat dit zal helpen? heb je het zelf meegemaakt? :>
sig69 schreef op 09 februari 2004 @ 16:53:
Het grote poortmap verhaal
Firewall van XP zit onder eigenschappen van je netwerkverbinding ergens (tabblad geavanceerd)

• sig69
  • Nu online
ermm... weet je zeker dat dit zal helpen? heb je het zelf meegemaakt?
Nee.

Jij geeft aan dat je niks van poortmappen snapt. Daar wordt het uitgelegd.

Roomba E5 te koop

Verwijderd

Topicstarter
nee ik bedoel, van dat probleem van edonkey, of portmappen het probleem oplost, dat bedoel ik sorry 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Eichii schreef op 09 februari 2004 @ 16:54:
Probeer de eerste link/tool die je "http://www.thedonkeynetwork.com/pl/tdn.pl/tools.html" hier vind en probeer eerst je dingen te repareren.

Dit heeft mij vele malen geholpen en probeer ook gelijk donkeydoctor.

succes
ik weet echt niet welke prog jij bedoelt :'( kan je mischien de naam ervan geven of de link :*)

• Eichii
8)7 verkeerde link...

http://www.thedonkeynetwo...oads.pl/tools/Browser.zip en
http://www.thedonkeynetwo...DonkeyDoctor1003d_ENG.zip

dit zijn proggies die je .part en .met analyseert en ook eventueel corrigeert.
Maar zet je donkey/mule wel even uit voordat je dit gaat doen. (*kuch* logisch)

veel succes.

Verwijderd

Topicstarter
maar dan mis ik toch een paar bestanden??????????? want de dl is niet compleet en ik gebr hem al, dan kan ik toch niet instaleren die game? :S hmmm

• Eichii
Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 17:09:
maar dan mis ik toch een paar bestanden??????????? want de dl is niet compleet en ik gebr hem al, dan kan ik toch niet instaleren die game? :S hmmm
Ik denk dat als je em brand dat hij foutmeldingen gaat geven en ook dat hij em gaat behandelen als een brakke cd. Dus dit is niet aan te raden.

Gebruik even die tooltjes en start dan donkey weer op.

Trouwens, je moet de volledige cue en bin files hebben om het spel goed te laten werken. Je gaat toch ook niet naar halve muziek cd's luisteren alleen omdat hij nog niet klaar is met spelen. ;) (argh, domme opmerking)

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-07 00:36

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Mag ik vragen wat hier het probleem is :?
D'r zit krap aan een half uur tussen die twee screenies, als je dan de openingspost van "Het grote emule topic" leest weet je toch genoeg :X

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Verwijderd

Topicstarter
ik snap die prog niet of hij werkt gewoon niet, die edonkeydoctor ofzoiets, iemand help? ja sorry ik vraag te veel :'(

Verwijderd

Topicstarter
Copycat schreef op 09 februari 2004 @ 17:18:
Mag ik vragen wat hier het probleem is :?
D'r zit krap aan een half uur tussen die twee screenies, als je dan de openingspost van "Het grote emule topic" leest weet je toch genoeg :X
ja 30min ofzo, maar kijk wanneer welke is genomen en hoeveel % er is gedl

als je goed kijkt dan zie je dat hoe langer ik dl hoe meer % eraf gaat, inplaats van dat er bij komt... 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Verwijderd

Ik weet het ook niet! bij mij gebeurt dit ook wel eens (steeds vaker!) :( vraag me ook af waar het aan ligt, het kan toch niet zijn dat de files ineens verdewenen zijn? 8)7

• Copycat

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 17:23:
[...]

als je goed kijkt dan zie je dat hoe langer ik dl hoe meer % eraf gaat, inplaats van dat er bij komt... 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
idd en als je nou ff verder zoekt of in het juiste topic had gepost had je het antwoord zo te pakken.
Zag later trouwens pas dat je ook maar een upload op die sreenies hebt van 0.9 KB/s .Heb je dat ingesteld als upload of komt dat door je firewall :?

Verwijderd

Topicstarter
hahaha, geen van beide, tis iets anders :Y) vertel lekker niet wat :7 maar over welke topic hebben jullie het? mag ik de link ervan :P

• Copycat

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 17:30:
hahaha, geen van beide, tis iets anders :Y) vertel lekker niet wat :7 maar over welke topic hebben jullie het? mag ik de link ervan :P
Kijk zo ga ik je natuurlijk niet helpen |:(
Als je het emule/edonkey netwerk kunt verzieken kun je zelf ook wel uitvinden waarom je je filetjes niet binnenkrijgt :z

Verwijderd

Topicstarter
ok ok, ook als ik normaal upload met 10kbs of hoger, heb ik toch weer het zelfde probleem :( dat ene is gewoon een bug.. nou goed :P

• Rein_stein
  • Laatst online: 15-08 11:28
check ook voor het gemak je schijfruimte[zowel je finished map & je temp.map] ff...je download best grote bestanden tegelijkertijd, misschien dat ie zn temp. files niet kwijt kan.

Verder moet je wat minder populair reageren, daarmee vorkom je slotjes /OW en heb je een grotere kans op replies

[ Voor 7% gewijzigd door Rein_stein op 09-02-2004 17:40 ]

• CamU
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-03 20:40
Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 17:23:
[...]

Download je toch geen corrupte partfile die telkens corrupt blijft? Maar verder inderdaad, probeer het grote eMule/edonkey topic maar eens, misschien staat daar meer in. Ik ga er vanuit dat je zelf de search button of je muis wel kunt gebruiken om daar te komen ;) Succes ermee

edit:
_/-\o_ to Copycat:

Ze staan in ieder geval bij elkaar moet je maar denken

[ Voor 8% gewijzigd door CamU op 09-02-2004 17:50 ]

* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott

• Copycat

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 17:35:
ok ok, ook als ik normaal upload met 10kbs of hoger, heb ik toch weer het zelfde probleem :( dat ene is gewoon een bug.. nou goed :P
Nou, zal je vertellen dat die afname van het percentage komt doordat je waarschijnlijk een corrupt stukje hebt gekregen.Waarschijnlijk van BREIN/RIAA of gewoon een echt beschadigd stukje.
Ik weet echter niet of edonkey deze functie al heeft maar in emule kun je een IP-filter instellen die de genoemde organisaties blokt

Denk er echter wel bij na dat als je niet upload je ook geen credits opbouwd en dat je dus ook niet sneller door iemand z'n queu komt

<edit>zal nog eens zo'n stuk typen ;) </edit>

[ Voor 4% gewijzigd door Copycat op 09-02-2004 17:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
kan ik dus die bestand nooit meer dl? of hoe ziet het, want ik heb cd2 al, en kheb first alpha allebei cds, en nog gebrandt ook, dus 3cds voor niks :@ en dan lukt het niet uiteindelijk? 8)7 |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( :( :(
Pagina: 1