Ben nu bij een maat van mij. Hij heeft een nieuwe pc gekocht bij completer.nl
Er zat geen gameport op de pc en nu heeft hij een nieuwe geluidskaart gekocht met een gameport (Sweex 5.1 6 kanaals PCI). We hebben even die kaart in een vrij slot gestopt en hebben de onboard ac97 audio controller uitgezet in de bios.
We hebben de laatste drivers van de site van sweex afgehaald.
We hebben nogal wat problemen nu. Geluid hapert enorm. Ook het beeld begint te stotteren bij een spelletje. Ik krijg de indruk dat het geluid en beeld begint te haperen bij hoge CPU load.
PC:
P4 2.8 800mhz FSB
512mb DDR
club 3d 9600 256mb
Direct X 9.0b
Misschien iemand een idee wat ons probleem zou kunnen zijn???
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?!
Edit: Heb nu net ff geluidskaart uigeschakeld en beeld en geluid is weer normaal
Er zat geen gameport op de pc en nu heeft hij een nieuwe geluidskaart gekocht met een gameport (Sweex 5.1 6 kanaals PCI). We hebben even die kaart in een vrij slot gestopt en hebben de onboard ac97 audio controller uitgezet in de bios.
We hebben de laatste drivers van de site van sweex afgehaald.
We hebben nogal wat problemen nu. Geluid hapert enorm. Ook het beeld begint te stotteren bij een spelletje. Ik krijg de indruk dat het geluid en beeld begint te haperen bij hoge CPU load.
PC:
P4 2.8 800mhz FSB
512mb DDR
club 3d 9600 256mb
Direct X 9.0b
Misschien iemand een idee wat ons probleem zou kunnen zijn???
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?!
Edit: Heb nu net ff geluidskaart uigeschakeld en beeld en geluid is weer normaal
[ Voor 6% gewijzigd door vandenhende op 09-02-2004 16:22 ]