Toon posts:

[Laptop] Welke voor ~1200E?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goed, d'r zijn hier wat centjes over, pc-prive, je kent het wel...

Welke laptop zou een goede koop zijn voor zo'n 1200 euro? Mag iets meer zijn, maar minder zeker ook.

Hij moet eigenlijk vooral gebruikt worden voor school, dus schakelingen bouwen, documenten bewerken, surfen, etc.
Verder is een goede videokaart wel fijn en genoeg geheugen. Eventueel zal er wel eens een game op gedaan worden..

Dvd brander hoeft niet, cd fikker is wel fijn.. Verder wel fijn als ie niet zo zwaar is en de accu ff een tijdje mee gaat.

Welke laptop raden jullie aan en waarom?

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Welkom op het nieuwe CSL subforum!!! Lees eerste deze FAQ even: CSL FAQ

Vervolgens heb je vast zelf wel ideeen, dus meldt deze dan ook!!! Deze vraag is gewoon te open!!! Hier kunnen we niets mee!!!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 16:10:
Goed, d'r zijn hier wat centjes over, pc-prive, je kent het wel...

Welke laptop zou een goede koop zijn voor zo'n 1200 euro? Mag iets meer zijn, maar minder zeker ook.

Hij moet eigenlijk vooral gebruikt worden voor school, dus schakelingen bouwen, documenten bewerken, surfen, etc.
Verder is een goede videokaart wel fijn en genoeg geheugen. Eventueel zal er wel eens een game op gedaan worden..

Dvd brander hoeft niet, cd fikker is wel fijn.. Verder wel fijn als ie niet zo zwaar is en de accu ff een tijdje mee gaat.

Welke laptop raden jullie aan en waarom?
Dan ga je lekker voor een 2e hands Dell p3. Die gaan meestal nog wel 2.5 uur op 1 accu mee, zijn nog redelijk snel en heel stevig

Dat redelijk is eigenlijk al sneller dat nodig is, ik neem aan dat je schoolboeken op .pdf'jes staan? Dat kan heel goed op een p3.

Beetje geheugen er in en XP pro of win2k en je hebt een mooie school laptop :)

Nadeel van 1 dell met een p3 is de ati kaart die er meestal in zit, een m6 :?
In iedergeval moet je niet verwachten 7000 3dmarks te halen zoals met een TM-800, maar lets face it, je bent op school om te leren :) ik speel bijna nooit een spel op mijn tm-800 en als ik het al doe is het UT, en dat loopt ook wel redelijk op een 16mb kaartje :)

[ Voor 16% gewijzigd door Roberto op 09-02-2004 16:50 ]

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Een goede laptop voor €1200,- waarop je gewoon wat werk kan verrichten... hoeveel keus heb je dan wel niet? Aangezien je zelf al aardig een idee hebt van hoe je laptop eruit mag komen te zien, raad ik je aan eerst zelf even wat rond te kijken.
Dit kan op GoT: kijk hierbij b.v. naar ervaring topics, die je kan herkennen aan de [Ervaringen]-tag in de topictitel. Ook kan je even rondkijken op wat sites van fabrikanten en lerveranciers, hierbij kan je b.v. dit lijstje gebruiken.

Het is een stuk makkelijker adviezen te geven over een paar laptops dan voor iemand anders laptops te zoeken; denk b.v. aan het uiterlijk wat soms ook wel een rol speelt hierbij. Heb je een leuke notebook op het oog kan je eerst opzoek gaan naar reviews. Als je alsnog aan het twijfelen bent kan je nog een topic hier openen; beschrijf dan wel duidelijk waarom je twijfelt, en waarom je die notebooks hebt gekozen b.v.

Dit topic is gesloten.