Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Yo ppz,

Mijn zusje is zo dom geweest een peperdure mp3 speler bij de expert te kopen.
Het betreft hier een av plus ( dat is alles wat er op staat, verder weet ik nix van merk/type). Toen ik er wat mp3's op wilde zetten, werd het apparaat weergegeven als unknown device. Dus ik op zoek naar de drivers cd, mja die zat er niet bij. Ook op me laptop werd de mp3 speler niet herkend. Via google/av en nog wat sites heb ik geprobeerd drivers van de speler te vinden, maar heb gene gevonden. Weet iemand waar ik de betreffende drivers vandaan kan halen?

Greets Scorp

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 02:56
Soms moet je gewoon wat drivers voor windows installeren. Welke precies weet ik niet maar je zou eens kunnen kijken bij andere spelers.
En als hij niet standaard te gebruiken is en er geen CD/www-link bij zit dan kan je gewoon terug naar de winkel omdat ze je een ondeugelijk produkt hebben verkocht. Het is niet te gebruiken zoals je zou moeten kunnen verwachten toen je zusje het kocht. :)
Staat er op de doos of in de handleiding niet een link of info?
Op het internet was niets te vinden.

Voor win98 of ME moet je inderdaad drivers hebben.[/ME] Op win2000/XP moet het gelijk werken zonder drivers te installeren. :)

Senile! Senile Oekaki