Toon posts:

[OFF2000] 100% office2k draaien vanaf cdromstation mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
gegeven het volgende:

een pc in een bedrijfsnetwerk met overal restricties op, en een brakke word97 versie :( (en ja hier moet ik dus mee werken)(geen restricties overigens op het draaien van software)
en, datdanweerwel, ook nog een hele echte cd-drive

is het mogelijk om mijn eigen office2000 installatie op een cd-r(w) te installeren, en mijn eigen office2000 te draaien op de desbetreffende pc vanaf de cddrive zonder dat ik 30.000 (naar schatting:)) foutmeldingen krijg omdat office niet kan schrijven in de installatiemap?
ook het voorkomen van registervermeldingen zou prettig zijn.

google was niet zo fijn met resultaten (de laatste tijd sowieso steeds minder)

iemand geweldige tips?! _/-\o_

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:29

FastBunny

Give it the Works !

Neem een Knoppix cdtje mee ;)

Kan je wel op de harddisk schrijven? Anders probeer het eens met de install cd en daar de winword.exe van te starten ;)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

een pc in een bedrijfsnetwerk met overal restricties op
En je denkt dat de admin het wel goed vind als je zoiets dan doet zonder dat er een licentie in het bedrijf voor is? Iets zegt me van niet :D

Maar nee, lijkt me niet kunnen. Wel kan je wellicht een andere (freeware/opensource) tekstverwerker gaan gebruiken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• HyperDevil
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-12-2025
misschien met een cd-rw'tje en direct cd 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Knoppix cdtje mee ;) + Kan je wel op de harddisk schrijven?
hehe wel goed idee, maar dat gaat zo opvallen :)

ja kan op harddisk schrijven, heb alleen geen bevoegdheid om programma;s te installeren (rechten in win2k)
[...]Iets zegt me van niet :D + andere (freeware/opensource) tekstverwerker gaan gebruiken.
ik héb word97 daar op die pc, alleen dat sloopt altijd de opmaakprofielen die je in word2k hebt gemaakt (ik werk ook thuis met off2000). opensource tekstverwerker installeren lijkt me zelfde idee als je eigen office met je eigen licentie meebrengen

ps. ik heb mijn eigen office mét licentie, dus op een cd installeren zou geen probleem mogen zijn.
cd-rw'tje en direct cd 8)7 bla
geen cdwriter maar een cd-drive op werkpleklocatie

dus: ik wil gewoon word van de cd draaien en geen verdere troep op het systeem maken (voordat het register of windows map een troep wordt)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2004 17:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
iemand? :+
Pagina: 1