Women, you can't live with 'em..... and you can't live with 'em!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5
Anoniem: 12591
laat van die 500 pageviews de helft doorklikken naar een betaalde link 0,02 dollarcent gemiddeld zit je op 5 dollar per dag oftewel 150 dollar per maand minus de inningskosten hou je mischien een avondje stappen over dus lekker belangrijk:?
Met 500 pagevieuws kan je inderdaad geen salaris verdienen, maar zeker wel een aardig zakzentje.:)
Ik zou maar eerst aan die klasgenoot vragen wat hij onder "veel geld" verstaat en wat zijn plannen zijn met zijn site.
Startpagina.nl heeft nu al de markt in handen.
Je hebt 2 soorten internetters.
Mensen die verstand hebben van computers.
Mensen die geen verstand hebben van computers.
Mensen die verstand hebben van computers kiezen de site die hun het meeste aanspreekt en geen bull als startpagina.nl ofzo. (zoals www.tweakers.net)
Mensen die geen verstand hebben van computers staan op of home.microsoft.com (oid) of ze halen uit computeridee (he, ook van VNU) startpagina.nl.
Met 500 pageviews per dag kan je echt geen geld verdienen.
De advertentie markt op internet loopt behoorlijk terug. Doubleclick ontslaat al 2500 man. De adverteerders zien ook dat hun advertenties geen reed uithalen, iedere frequente internetter is tegenwoordig al "banner-blind". Dus alleen hele grote sites kunnen nog wat geld verdienen aan advertenties.
Waar je denk ik meer geld mee kan verdienen is een portal voor een echt specifieke doelgroep, denk aan www.huisvrouwtjes.nl hehehe. waar je kan chatten, sms'jes sturen en natuurlijk allerlei handige tips voor in en om het huis.
He, wacht is... briljant..!
De problemen rond het beheer ervan begonnen de pan uit te rijzen (jatten van scripting e.d.)
Ook nu gebruikt VNU het voornamelijk ter promotie van zn eigen webadvertising-service (ooit opgevallen dat op startpagina.nl zelf altijd buttons staan van VNU-producten?)
Natuurlijk is er markt voor het opzetten van nog zo'n concept, grappig genoeg was het zo dat als de bruin in het begin bij VNU was geweest men op hem neerkeek als zijnde een 'kleine' frutselaar, pas tijdens de onderhandelingen bleek voor hen de waarde.
daarbij was de uitverkiezing van Durkjan als 'Internet-man van het jaar' een sterke kracht, vanaf dat moment begon het opeens te lopen (Femme, weet welke emmer stront je strak over je heen krijgt).
Een site opzetten om eraan te verdienen is erg dom en een doodlopende straat, immers je bent volledig afhankelijk van je gebruikers en als deze het idee hebben dat de uitbater aan het 'cashen' is blijven ze weg.
bedenk ook wat je erin steekt, ook als je een referral-ID-site opzet betekent het dat je er tijd in moet steken, onderhoud is nog meer tijd, vaak zijn je uurverdiensten dan concurerend met vakken-vullen in de AH
slimmer is het om betaald startpagina-kloon-concepten op te zetten voor die idioten die denken dat er markt is in een uitgekauwd concept (sterker nog, meeste web-bedrijven verdienen met dat werk al jaren goud geld)
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
startpagina-kloon-concept:?Op woensdag 13 december 2000 15:28 schreef RM-rf het volgende:
[..]
slimmer is het om betaald startpagina-kloon-concepten op te zetten voor die idioten die denken dat er markt is in een uitgekauwd concept (sterker nog, meeste web-bedrijven verdienen met dat werk al jaren goud geld)
wat bedoel je daarmee?
dat dacht ik dus ook...Op woensdag 13 december 2000 15:10 schreef White_Wings het volgende:Duh 500 pageviews?
laat van die 500 pageviews de helft doorklikken naar een betaalde link 0,02 dollarcent gemiddeld zit je op 5 dollar per dag oftewel 150 dollar per maand minus de inningskosten hou je mischien een avondje stappen over dus lekker belangrijk:?
en dat heeft hij dus niet... hij heeft het er zelfs over om startpaginadochters te gebruiken... lekker origineel is dat...Op woensdag 13 december 2000 15:10 schreef nelis het volgende:Ik denk (weet redelijk zeker) dat daar wel markt voor is, zolang je maar een origineel idee hebt.
(btw, die klasgenoot van mij werkt samen met nelis... nelis is, volgens mij, de bedenker van deze onzin)
en daar ben ik het dus echt volkomen mee eens... ik heb er ook wel eens over nagedacht of dat zou werken, een site maken met alleen de gedachte geld te verdienen. dat werkt dus totaal niet..Een site opzetten om eraan te verdienen is erg dom en een doodlopende straat, immers je bent volledig afhankelijk van je gebruikers en als deze het idee hebben dat de uitbater aan het 'cashen' is blijven ze weg.
het gaat hier om een klasgenoot van mij, die (samen met nelis) zo'n pagina wil maken.Op woensdag 13 december 2000 15:37 schreef OnAcid het volgende:
Ik denk dat je beter kunt blijven keepen ;-)
ik heb er verder niks mee te maken, maar wij hadden vandaag een discussie of het winstgevend is met 500 pageviews per dag
nelis heeft weer iets nieuws gehoord waarmee hij geld kan verdienen...Op woensdag 13 december 2000 15:38 schreef nelis het volgende:
[..]
startpagina-kloon-concept:?
wat bedoel je daarmee?
PUNT 1: het was niet mijn ideeOp woensdag 13 december 2000 15:44 schreef dudek het volgende:
[..]
het gaat hier om een klasgenoot van mij, die (samen met nelis) zo'n pagina wil maken.
[..]
nelis heeft weer iets nieuws gehoord waarmee hij geld kan verdienen...
PUNT 2: ik werk er niet aan mee, ik help alleen maar (zonder winst:'()
PUNT 3: hij gaat geen startpaginadochters gebruiken, maar eigen (logisch trouwens)
PUNT 4: het gaat niet puur om de winst maar om de hobby, het zou leuk zijn als hij er een aardig zakcentje mee kon verdienen(zoals ik al eerder zei)
PUNT5: ik help nogmaals alleen, dus NIET voor de winst
PUNT6: ik zie trouwens niet wat er verkeers aan is om een site te bouwen voor de lol (kan aan mij liggen natuurlijk)
trouwens dudek, je had hem dit ook wel zelf kunnen vertellen zodat je geen nieuw topic aan hoefde te maken.
deze post is trouwens niet vijandig bedoeld, ik vond het alleen niet eerlijk tegenover zijn klasgenoot:)
dan heb ik dat dus verkeerd begrepen, sorry voor het misverstand..Op woensdag 13 december 2000 16:12 schreef nelis het volgende:
PUNT 1: het was niet mijn idee
PUNT 2: ik werk er niet aan mee, ik help alleen maar (zonder winst:'()
hij zei tegen mij dat hij ook dochters wil invoeren en deze vervolgens laten beheren door anderen. Dit zodat hij er niet zo heel veel tijd aan hoeft te besteden (want hij mag maar 4 uur per week internetten ofzoiets)PUNT 3: hij gaat geen startpaginadochters gebruiken, maar eigen (logisch trouwens)
Waarom is dan het enige waar hij over kan praten geld?? Hij heeft het nergens anders over als we het over zijn website hebben...PUNT 4: het gaat niet puur om de winst maar om de hobby, het zou leuk zijn als hij er een aardig zakcentje mee kon verdienen(zoals ik al eerder zei)
ok, daar ben ik het ook wel mee eens...PUNT5: ik help nogmaals alleen, dus NIET voor de winst
PUNT6: ik zie trouwens niet wat er verkeers aan is om een site te bouwen voor de lol (kan aan mij liggen natuurlijk)
Deze topic heb ik gepost om te weten te komen of er markt voor was... DJAvalance (zoals die klasgenoot van mij op GoT heet) en ik hadden een discussie over het feit of hij er veel geld aan kon verdienen... En hij beweerde dus dat dat wel zo was. Ik heb deze topic echt niet gepost om hem de grond in te boren ofzo...trouwens dudek, je had hem dit ook wel zelf kunnen vertellen zodat je geen nieuw topic aan hoefde te maken.
deze post is trouwens niet vijandig bedoeld, ik vond het alleen niet eerlijk tegenover zijn klasgenoot:)
ok dan is het goed, ik denk ik zeg het maar ff, maar voordat dit topic een chat wordt kunnen we het er beter bij laten zitten, lijkt mij de beste oplossing:) ik zal het nog wel ff aan hem vragenOp woensdag 13 december 2000 16:25 schreef dudek het volgende:
[..]
Deze topic heb ik gepost om te weten te komen of er markt voor was... DJAvalance (zoals die klasgenoot van mij op GoT heet) en ik hadden een discussie over het feit of hij er veel geld aan kon verdienen... En hij beweerde dus dat dat wel zo was. Ik heb deze topic echt niet gepost om hem de grond in te boren ofzo...
mee eens...Op woensdag 13 december 2000 16:33 schreef nelis het volgende:
[..]
ok dan is het goed, ik denk ik zeg het maar ff, maar voordat dit topic een chat wordt kunnen we het er beter bij laten zitten, lijkt mij de beste oplossing:) ik zal het nog wel ff aan hem vragen
gooi er maar een slotje op..

men neme:Op woensdag 13 december 2000 15:38 schreef nelis het volgende:
startpagina-kloon-concept:?
wat bedoel je daarmee?
1- geen creativiteit
2- een paar domme scholiertjes die zonder wat te verdienen, lekker een site gaan maken
3- men pakke de meest succesvolle site
4- en gaan alle inhoud daaruit overtikken (of men is wel intelligent en copy-an-pasted)
5- na een tijdje heeft iedereen ruzie en verdien je geen cent, alle investeringen zijn door één slimmerik snel op een bankrekening in Luxemburg gezet.
verklaart dat het een beetje
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Anoniem: 16192
Geen enkele is echt spectaculair druk qua bezoekers in vergelijking met startpagina.nl. Dit idee is gewoon niet meer of in iedergeval niet snel meer bruikbaar. Je kan beter iets geheel nieuws bedenken
Wat betreft 500 bezoekers per dag, ach, je kan er wel iets mee verdienen. Als het ene beetje professionale legale site is kun je best wel een bedrijfje vinden die bv 5000 bannerviews voor 100 piek koopt, ben je er met 10 daagjes, dus in een maandje kan je wel 300 piek mee verdienen, maarja dit is niet zo gek veel en je hebt ook kosten (domeinnaam, hosting, etc). Maarja, als je het wilt proberen en het is voor de lol (je vindt het dus niet erg er tijd in te steken), dan is 300 piek per maand niet gek:)
Als je trouwens is iets dergelijks wilt uitproberen en je hebt een leuk idee, kun je contact met me opnemen, ik kan vast wel iets voor je regelen
Anoniem: 9329
Maak een linkpagina, plak er een cgiscript aan vast die ervoor zorgt dat als een site bezoekers stuurt, dat die ze ook weer terug krijgt.
Op die manier blijven er hits heen en weer gestuurd worden, de bezoekers vinden niks en blijven doorklikken, en ondertussen stijgt het bezoekersaantal zo hard dat je adverterings aanboden krijgt.
Op dit moment zijn er nog steeds mannetjes van 20 rijk mee aan het worden..
Tsja, je moet wel je normen en waarden een beetje doorbreken...
Anoniem: 12571
wat zou je kunnen regelen dan??Op woensdag 13 december 2000 16:55 schreef Kertje het volgende:
Als je trouwens is iets dergelijks wilt uitproberen en je hebt een leuk idee, kun je contact met me opnemen, ik kan vast wel iets voor je regelen
He??? Vindt HIJ het design van Tweakers.net slecht?? Dat begrijp ik niet helemaal...Op woensdag 13 december 2000 20:06 schreef TB het volgende:
Jongens, deze Nelis heeft echt de ballen verstand van internet & webdesign...
Hij vind het webdesign van tweakers niet super zegt ie...
Nu wil ie WEER een startpagina maken...och och.
Ik ben benieuw hoe dat design wordt...
Maar ach.. Smaken verschillen, en niet iedereen heeft net zo'n goede smaak als ik
Iets origineels waar niemand aan durft te beginnen.
Dát is winstgevend... als je het goed doet...
Anoniem: 16192
Nou wat ik er mee bedoel is dat ik altijd open sta voor goede ideeen en de middelen om zo'n idee goedkoop uit te werken heb ik wel:)Op woensdag 13 december 2000 19:28 schreef PlayR het volgende:
[..]
wat zou je kunnen regelen dan??
Anoniem: 16659
tip: Verzin eens iets nieuws
Anoniem: 11030
Hallo, 2 tot 5% klikt maar doorlaat van die 500 pageviews de helft doorklikken naar een betaalde link 0,02 dollarcent gemiddeld zit je op 5 dollar per dag oftewel 150 dollar per maand minus de inningskosten hou je mischien een avondje stappen over dus lekker belangrijk
laten we uitgaan van 5%
25 kliks maar 0.05 cent = fl.1,25
maal 30 = jawel te weinig om over naar huis te schrijven !
en dat nog eens delen door 2...Op donderdag 14 december 2000 10:16 schreef Mikedigi het volgende:
[..]
Hallo, 2 tot 5% klikt maar door
laten we uitgaan van 5%
25 kliks maar 0.05 cent = fl.1,25
maal 30 = jawel te weinig om over naar huis te schrijven !
want Nelis vertelde mij vandaag dat hij wel meedoet... Dus ze doen het met z'n 2-en...
Dan blijft er idd weinig meer over
Anoniem: 4663
Dat schiet dan dik op zeg, 1 keer in de maand met z'n tweeen een pilsje drinken op de goede zakenOp donderdag 14 december 2000 16:26 schreef dudek het volgende:
[..]
en dat nog eens delen door 2...
want Nelis vertelde mij vandaag dat hij wel meedoet... Dus ze doen het met z'n 2-en...
mischien moet je wat minder onzin schrijven dan blijft dit forum nog begrijpelijk. Anders ga je maar weer terug naar het offtopic-forum ofzo. Om ff alles duidelijk te stellen:Op donderdag 14 december 2000 16:26 schreef dudek het volgende:
[..]
en dat nog eens delen door 2...
1. ik help alleen, ik draag niet bij in de winst of dergelijke.
2. het gaat hem totaal niet om de winst maar om de hobby. Hij kan nog geen html en hij wil dat op deze manier een beetje proberen.
3. het wordt geen startpagina-kloon. er komt een origineel concept maar dat mag ik nog niet niet zeggen i.v.m. jatten enzo.
Ik ben mij er eentje hé?Op woensdag 13 december 2000 23:00 schreef Kertje het volgende:
[..]
Kijk dit is de man met de ideeen, hier zie ik zeker wel brood in, lp's eten
Denk je dat? Toen startpagina een paar maanden bezig was begonnen ze al enorme bedragen te vragen om opgenomen te worden, ik weet dit uit persoonlijke ervaring omdat wij zelf multimedia.pagina.nl beheerden, ik heb toen conctact gehad met durk jan de bruyn omdat wij een ecommerce shop waren gestart, om op de voorpagina te komen moesten we toen al 1500,-- gulden per maand betalen, en 350 per maand om op winkel.pagina.nl te staan, als je een beetje telt dan kom je op de startpagina al op een stuk of 100 betaalde links. Denk je echt dat dat niet winstgevend is?Op woensdag 13 december 2000 15:28 schreef RM-rf het volgende:
startpagina was niet winstgevend (ten tijde van overname), de overname door VNU werd voornamelijk ingegeven door de mogelijkheid te professionaliseren en schaalvergroting.
het is echt niet mijn bedoeling om hier te gaan flamen ofzo...Op donderdag 14 december 2000 16:46 schreef nelis het volgende:
[..]
mischien moet je wat minder onzin schrijven dan blijft dit forum nog begrijpelijk. Anders ga je maar weer terug naar het offtopic-forum ofzo. Om ff alles duidelijk te stellen:
1. ik help alleen, ik draag niet bij in de winst of dergelijke.
2. het gaat hem totaal niet om de winst maar om de hobby. Hij kan nog geen html en hij wil dat op deze manier een beetje proberen.
3. het wordt geen startpagina-kloon. er komt een origineel concept maar dat mag ik nog niet niet zeggen i.v.m. jatten enzo.
Maar waarom heb jij mij vanochtend (tijdens de les Nederlands) dan gezegd dat jij wel degelijk meewerkt (en dan niet in de zin van alleen af en toe helpen)
en op punt 2 heb ik al antwoord gegeven... (zie een van mijn vorige posts)
en ik ben benieuwd wat er waar is van punt 3...
punt1: ik werk wel mee, maar draag niet bij in de winst, ik probeer zoveel mogelijk te helpenOp donderdag 14 december 2000 20:03 schreef dudek het volgende:
[..]
het is echt niet mijn bedoeling om hier te gaan flamen ofzo...
Maar waarom heb jij mij vanochtend (tijdens de les Nederlands) dan gezegd dat jij wel degelijk meewerkt (en dan niet in de zin van alleen af en toe helpen)
en op punt 2 heb ik al antwoord gegeven... (zie een van mijn vorige posts)
en ik ben benieuwd wat er waar is van punt 3...
punt2: is al besproken
punt3: ik laat je het weten als ie klaar is:)
PUNT4: je dwaalt nogal van het onderwerp af, dus als je hier nog een reactie op wil geven kan dat via e-mail of op msn. Wat mij betreft kan deze topic plaatsmaken voor de "serieuze" forums.
Anoniem: 17584
bezoekers op komen
Wanneer komen er bezoekers op
- Als je veel links ruilt, maar vooral
- .. als je iets biedt waardoor de bezoekers
terugkomen
[off-topic]Op donderdag 14 december 2000 20:35 schreef nelis het volgende:
[..]
punt1: ik werk wel mee, maar draag niet bij in de winst, ik probeer zoveel mogelijk te helpen
punt2: is al besproken
punt3: ik laat je het weten als ie klaar is:)
PUNT4: je dwaalt nogal van het onderwerp af, dus als je hier nog een reactie op wil geven kan dat via e-mail of op msn. Wat mij betreft kan deze topic plaatsmaken voor de "serieuze" forums.
ff een off-topic vraagje...
Nelis, waarom ben jij altijd offline bij MSN terwijl jij wel hier zit te posten?? Heb je MSN niet aanstaan??
Mail me ff
[/off-topic]
Anoniem: 17212
DUS: SLOTJE!!!!!!
klopt, ik heb ook al eerder voorgesteld om een slotje op deze topic te laten zetten:Op donderdag 14 december 2000 21:41 schreef DarkWolf het volgende:
Zo te zien zien deze 2 gasten elkaar op school en kunnen ze het gewoon niet eens worden. Laat ze lekker verder discusseren op school. En niet op dit forum!
DUS: SLOTJE!!!!!!
dus nogmaals...Op woensdag 13 december 2000 16:37 schreef dudek het volgende:
[..]
mee eens...
gooi er maar een slotje op..
SLOTJE

Ennehm, die startpagina wordt nix jongens, jullie hebben nog nooit een site in elkaar gezet...
Anoniem: 9329
WTF heb je hier aan een slotje??Op donderdag 14 december 2000 21:50 schreef dudek het volgende:
[..]
klopt, ik heb ook al eerder voorgesteld om een slotje op deze topic te laten zetten:
[..]
dus nogmaals...
SLOTJE
Er zijn mensen die serieuze reply's hebben gegeven en die zitten echt niet te wachten op een gesloten topic maar op een antwoord..
De basis van deze discussie is inderdaad een "onderlinge ruzie", maar dat geeft andere mensen tevens de kans om over dit onderwerp na te denken en serieuze rerplys te geven.
Dus slotje is niet nodig, wat mij betreft...
Stel, we gaan uit van 500 pageviews per dag, stel 5% klikt (nog veel) op een 5 cent-banner, dan houdt je nog geen 40 gulden per maand over. Dan moet je dus eerst het geld van de aanmeldingskosten van de pagina eruit halen, en het werk wat je uitbesteedt. Wat houdt je dan zelf over, niet toch?
En ik kan me niet indenken wat nou de lol is aan het bouwen van een startpagina? Daar lijkt me nou echt nix aan. De hele tijd links neerplanten en checken.
Conclusie: Djavalance is gek dat ie het doet...
Maar ze hebben allebei de ballen verstand van alles wat moeilijker is dan HTML (en daar weten ze al weinig van)... (sorry Nelis). En voor het idee moet je veel verstand hebben van scripting en dat soort dingen.
Dus ik ben bang dat deze startpagina weinig winstgevend zal worden (als deze al winstgevend kan worden).
goede domeinnamen registreren. Een vriend van em heeft www.titanic.com geregistreerd (vraag niet hoe) maar daar komen automatisch 20.000 amerikanen per dag (!).
Hij heeft een database gemaakt met zo'n 20.000 interesante domeinnamen (alle engelse zelfstandige naamwoorden, alle landen, alle steden >100.000 inwoners etc. etc.) en in de Database staat op welke dag de domein-registratie verloopt.... en dan is het een kwestie van snel registrere, en content er op. Heel goed is ook de webmail-functionaliteit (www.boeingmail.com) mensen blijven daar terugkomen, dus zien ze je banners keer op keer, en gaan er sneller op klikken. Als je en engelstalige site hebt met 5000 visitors/mnd dan is burstnet.com de beste banner-betaler.
Amerika is wat dat betreft wel de beste doelgroep: veel mensen en dom :-)
succes
Koop of verkoop je webshop: ecquisition.com
Ik vroeg hier om een slotje omdat deze topic niet meer ging over het originele onderwerp... zelfs niet meer over een onderwerp dat er ook maar enigszins mee in verband staat. Deze topic is uitgedraaid op een ordinaire flame-party en volgens mij is dat niet de bedoeling van een forum als dit...Op donderdag 14 december 2000 23:10 schreef pim_ het volgende:
[..]
WTF heb je hier aan een slotje??
Er zijn mensen die serieuze reply's hebben gegeven en die zitten echt niet te wachten op een gesloten topic maar op een antwoord..
En bovendien kennen 6 personen elkaar van school (welteverstaan: TB, Nelis, Bosnich, Sinisa, Dark Wolf, en ik), dus kan deze discussie (lees: flame-partij) beter op school gevoerd worden en hoeven we geen andere tweakers ermee lastig te vallen.
Ik heb DJAvalance vandaag nog gesproken. En hij had het erover dat ze bedrijven willen laten adverteren op hun site. Maar ik ben benieuwd hoe ze de bedrijven zo gek krijgen om op zo'n 3e rangs site'tje te gaan adverteren...Op vrijdag 15 december 2000 08:46 schreef TB het volgende:
Trouwens, die Djavalance heeft nu een domeinnaam gekocht, voor zijn startpagina, ter waarde van 256 gulden!
Stel, we gaan uit van 500 pageviews per dag, stel 5% klikt (nog veel) op een 5 cent-banner, dan houdt je nog geen 40 gulden per maand over. Dan moet je dus eerst het geld van de aanmeldingskosten van de pagina eruit halen, en het werk wat je uitbesteedt. Wat houdt je dan zelf over, niet toch?
En ik kan me niet indenken wat nou de lol is aan het bouwen van een startpagina? Daar lijkt me nou echt nix aan. De hele tijd links neerplanten en checken.
Conclusie: Djavalance is gek dat ie het doet...
En om even op je conclusie te reageren:
Ik denk niet dat hij gek is... Als hij het gewoon leuk vind om geld uit te geven, laat em maar mooi. Jij hebt er toch geen last van??
Jawel, ik heb een hekel aan domme mensenIk denk niet dat hij gek is... Als hij het gewoon leuk vind om geld uit te geven, laat em maar mooi. Jij hebt er toch geen last van??
Anoniem: 4677
Het idee van Nelis en Djavalance is goed, maar volgens mij te moeilijk voor hun.
Ik heb een hekel aan mensen die zoveel mogelijk posts proberen te halen door maar gewoon onzin te gaan lullen, met z'n lelijke voetbalplaatje... Het lijkt me toch logisch dat ik een usericon van Dudek bij m'n naam zet als mijn nick dudek is... duuhOp zaterdag 16 december 2000 09:39 schreef Sinisa het volgende:
ik heb ook een hekel aan domme mensen. Mensen met een hoofd van dudek als usericon bijvoorbeeld. Aardig keepertje, maar om die kop nu 30 keer in 1 topic te zien. Je kunt natuurlijk ook gewoon in 1 reply zeggen wat je wilt zeggen.

[edit]
typo
Anoniem: 17717
Als je websites voor andere mensen gaat maken!!
Ik ben nu 13 en ga met een vriend van ook 13 websites maken. We zijn nu nog bezig met het begin van het concept.
1. We hebben gezien dat 'professionele' bedrijven heel vaak WYSIWYG editors gebruiken (Grrrr). Dat is dus erg dom. Dat doen we niet.}:O
2. We vragen erg weinig geld voor een homepage
3. We hosten niet zelf, dat laten we door zo'n ander bedrijf doen (b.v. Freehosting.nl)
4. We zijn een jong, dynamisch en stabiel bedrijf (zie je in de opmaak van de website)
5. We zijn betrouwbaar
6. We maken eerst een concept etc. en dan beginnen we pas te programmeeren.
KLAAR!
P.S niet stelen, maar we willen www.efalcon.nl claimen! (E-Falcon kan niet; er moet minstends 2 letters/cijfers voor een streepje komen):'(
I wanna eat
*gaap* eens jongetjes, komt er een tijd dat ook voor jullie tijd geld is. wat betreft dat stabiel.. ik moet er niet aan denken dat we hier in NL een stabiele tweede kamer hadden met allemaal gozertjes van 13..Op zondag 17 december 2000 13:42 schreef Formsma het volgende:
1. We hebben gezien dat 'professionele' bedrijven heel vaak WYSIWYG editors gebruiken (Grrrr). Dat is dus erg dom. Dat doen we niet.}:O
Ik begrijp eigenlijk ook niet wat dit in de source van je huisje doet:
<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 4.0">
Anoniem: 4663
PROEST!Op zondag 17 december 2000 13:42 schreef Formsma het volgende:
Jullie hebben allemaal helemaal geleik dat er geen brood meer te verdienen valt met websites, BEHALVE...
[...]
Dream on little boy!

tja misschien zonder het zelf te weten bewijs je je eigen ongelijk.Op zondag 17 december 2000 13:42 schreef Formsma het volgende:
Ik ben nu 13 en ga met een vriend van ook 13 websites maken. We zijn nu nog bezig met het begin van het concept.
3. We hosten niet zelf, dat laten we door zo'n ander bedrijf doen (b.v. Freehosting.nl)
4. We zijn een jong, dynamisch en stabiel bedrijf (zie je in de opmaak van de website)
5. We zijn betrouwbaar
KLAAR!
P.S niet stelen, maar we willen www.efalcon.nl claimen! (E-Falcon kan niet; er moet minstends 2 letters/cijfers voor een streepje komen):'(
jongetjes van 13 moeten gezellig spelen, als je een boomhut bouwt is het misschen heel spannend te denken dat je een wolkenkrabber gaat maken, maar ga niet tegen andere mensen dat vertellen.
Er zijn wettelijke beperkingen van wat een 13-jarige aan werk mag doen en terecht, je hebt een groot risico dat bedrijven pogen misbruik van jullie goede bedoelingen gaan maken, zwart betalen, danwel helemaal niet betalen als ze zien dat jullie kwaliteit toch iets minder is dan van een professional.
(er lopen nog genoeg bedrijven rond die 13-jarige jongetjes geloven als ze zeggen 'een wolkenkrabber in hun achtertuin gebouwd te hebben') bedenk dat je als 13-jarige vervolgens geen poot hebt om op te staan.
er staat een goede opmerking in "eerst een concept maken en dan pas aan de slag gaan", verder staan er een paar onzorgvuldigheden in je verhaal, professionals werken niet met kladblok, schumacher rijdt ook niet rond in een Fiat (ook al wordt ie betaald dor Agnelli), weinig geld vragen voor je diensten is geen slim bedrijfsconcept, je opdrachtgevers verwachten altijd hoge kwaliteit en lage prijzen leveren je geen enkele goodwill op (ken je de naam 'superweb'?), twee lettertekens voor een streepje in een .nl-domeinnaam is volledige quatsch... je kan gewoon e-falcon.nl ogen te registreren, enkel loop je nu het risico dat iemand je voor is geweest...."P.S niet stelen" is niet bepaald een slimme opmerking om daarbij te plaatsen (het is beter je auto op slot te zette dan een sticker "P.S niet stelen" erop te plakken)
eerlijk gezegd denk ik dat het beter is om je ideeen van geld e verdienen en een bedrijf te hebben gewoonweg no effe voor je te houden (mnstens tot je vijftien bent
Oz en RM-rf; u schopt weer ouderwets kont!
yeah baby !!!Op maandag 18 december 2000 21:55 schreef DeFeCt again het volgende:
* DeFeCt again denkt dat RM-rf een heerlijke tijd tegemoet gaat als Judi in haar pubertijd komt...
Oz en RM-rf; u schopt weer ouderwets kont!
Ga kranten rondbrengen, dat verdiend beter. Ik weerhoud je er zeker niet van aan "webdesign" te doen, maar maak dan een mooie en goeie pagina met een leuk uitgevoerd idee. Leer je nog meer van ook.Op zondag 17 december 2000 13:42 schreef Formsma het volgende:
Jullie hebben allemaal helemaal geleik dat er geen brood meer te verdienen valt met websites, BEHALVE...
Als je websites voor andere mensen gaat maken!!
5. We zijn betrouwbaar
KLAAR!
I wanna eat![]()
BTW, ik ben ook maar 'n k*t kneusje van 15 jaar zoals jullie dat vast allemaal denken
Okeeeeeeeeeeee...
Ik snap wel dat jullie het een beetje afzijken. Misschien was ik wel iets t'e enthousiast, maargoed...
Ik wil het proberen.
Lekker p'uh.
Over die tag van Microdinges: die site had ik eerst in microdinges gemaakt. Later ben ik zelf HTML gaan programmeeren. Ik had 't niet verandert. Kijk ook maar bij het kopje bewoners. Daar staan die 'maffe' tags ook in.
Anoniem: 15323
Oef ik ben zestien dus dan mag het Jippie
KOEIEN! }:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O
I have spoken
BTW, wat moet 'n boer nou met 'n websote?