Toon posts:

Restore profiel

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje,
ik heb zojuist iemand zijn profiel weggegooid, met daarin al zijn documenten,
heeft iemand enig idee of ik dit kan terugkrijgen ??

groeten.

• Big_Tower
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-08-2024
Worden er geen backups van de user profielen gemaakt?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inderdaad; waar staat stond het profiel, lokaal of op de server? Ik doe een goede gok en ga uit van lokaal: PC uizetten, HDD uitschroeven (of iets als knoppix gebruiken) en OM FAQ / Beleid doorlezen, er zijn vele (vaak niet gratis) programma's voor.

Omdat er al heel erg veel is gezegd over het terughalen van verwijderde bestanden (zoek bijv. ook op undelete) en je te weinig specifieke info geeft om je te helpen (bestandsysteem, OS, etc), sluit ik dit topic. Als je er niet uitkomt mag je best een nieuw topic openen maar volg dan ajb wel FAQ topicstart + WOS Policy op, anders wordt helpen zo moeilijk en in dergelijke gevallen moet je toch vooral jezelf helpen door rustig uit te zoeken hoe en wat.

Maar met de machine uit zetten en NIETS meer er op schrijven ben je al halverwege. Succes!

edit:

ele = spuit 11 :P

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 09-02-2004 15:34 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

---Viper--- - ik denk dat je met een beetje logisch nadenken zelf ook wel kan bedenken dat bestanden die je weggooit weg zijn. Je zou eventueel met datarecovery tooltjes kunnen gaan werken - maar daar staat een mooi stuk over in de Opslagmedia & I/O Controllers FAQ :)

Verder zal je inderdaad even naar de backups moeten kijken - al met al kan ik in jouw topic niet voldoende inzet of research vinden - vandaar dat ik je topic sluit :)

:w F_J_K :P

Dit topic is gesloten.