Who the fuck is General Failure? And why is he reading my harddisk?
Als je meer over UPnP wilt weten: www.upnp.org
Enkele apparaten die met UPnP samen werken zijn te vinden op:
www.streamium.com (kijk eens naar de SL300i/SL400i, iPronto en een UPnP server op je pc)
Happy Blessings <3
Edit: okay. UPnP op je router dus.RedSoniq schreef op 09 februari 2004 @ 15:25:
Gewoon 'xxxx' gebruiken 'om het gebruiken' is natuurlijk nooit goed.
Als je meer over UPnP wilt weten: www.upnp.org
Enkele apparaten die met UPnP samen werken zijn te vinden op:
www.streamium.com (kijk eens naar de SL300i/SL400i, iPronto en een UPnP server op je pc)
Wat dat moet doen: de configuratie makkelijker maken. Ik doe even een aanname dat je OS UPnP enabled is. In bv. WinXP krijg je dan een extra icoontje in je Windows Explorer (ergens bij UPnP devices). Via dat icoontje kun je dan de router configureren.
Als je phone UPnP enabled is komt die ook als icoon in je OS terecht.
Etc.
Hmmm. dat was niet het edit knopje. *sigh*
[ Voor 5% gewijzigd door frankvdtillaart op 09-02-2004 15:28 ]
Happy Blessings <3
Microsoft Info
[ Voor 27% gewijzigd door glashio op 09-02-2004 15:36 . Reden: Verkeerde URL ]
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
bedoel 2 kbps per download ???
dat schiet toch niet op.
nu een laatste vraag,weet iemand hoe ik mijn poorten op de sweex lb0000203 allemaal open krijg? dan maar niet beveiligd.
gewoon lekker me router het internet laten verdelen en meer niet.
leg wel een hamer naast me netwerkkaart om hackers met hoofdpijn retour te sturen
Reset die sweex router naar zijn default prik hem in je modem zet hem aan daarna je PC en het werkt verder niets aan doen.Obi Wan Kinobi schreef op 10 februari 2004 @ 13:41:
ok. dat gezeik met die sweex router ben ik wel zat,zit nu al een week te kutten met dat malle ding,maar de downloads willen niet vlotten
bedoel 2 kbps per download ???![]()
dat schiet toch niet op.
nu een laatste vraag,weet iemand hoe ik mijn poorten op de sweex lb0000203 allemaal open krijg? dan maar niet beveiligd.
gewoon lekker me router het internet laten verdelen en meer niet.
leg wel een hamer naast me netwerkkaart om hackers met hoofdpijn retour te sturen
Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.
want router is diversen keren volledig gereset,maar dat mocht niet baten met de downloads.
toen dus naar DMZ gekeken,maar mijn ip:24.132.89.21 doorgesluist naar intern ip:192.168.2.100 en intern ip:192.168.2.101
maar ook dan zijn alle poorten nog geblokkeerd.
op www.grc.com laten checken of er poorten open staan,maar alles is
A closed ,dus blauw
B stealthed ,dus groen
maar niet C open ,dus rood
is sweex dan gewoon niet goed of heb ik er geen verstand genoeg van om het goed en lekker werkend te krijgen ?