Ik heb een form in een pagina, in de onSubmit van die form maak ik met javascript een nieuwe window aan met daarin een lege frameset (die frameset is gewoon een html-pagina die ik meegeef in window.open())
nu wil ik dat het target van dat form een frame is in het nieuwe, net aangemaakte window, maar dit lijkt niet te werken
ik heb de window een naam gegeven in window.open() en die heet "newwindow", de frames heten "menu" en "main" en ik wil graag dat het target van het form "menu" is. Als ik
snappen jullie mijn probleem? ik ben al de hele middag aant zoeken hier op GoT en met google maar ik kan niets vinden wat mijn probleem beschrijft...
nu wil ik dat het target van dat form een frame is in het nieuwe, net aangemaakte window, maar dit lijkt niet te werken
ik heb de window een naam gegeven in window.open() en die heet "newwindow", de frames heten "menu" en "main" en ik wil graag dat het target van het form "menu" is. Als ik
HTML:
doe dan submit hij idd naar het nieuwe window. Deze opent netjes en toont de resultaten maar ik moet een frameset hebben! Neem ik dus 1
| target="newwindow" |
HTML:
dan werkt het niet, hij opent het nieuwe window (de frameset) en vervolgens NOG een nieuwe window (gewoon een _blank) met daarin de resultaten van het submitten van het form... 1
| target="menu" |
snappen jullie mijn probleem? ik ben al de hele middag aant zoeken hier op GoT en met google maar ik kan niets vinden wat mijn probleem beschrijft...
Rookworst zonder R is ook worst.