Ik heb hier een P3-800 met Windows 98 draaien, aangezien deze door andere mensen gebruikt wordt kijk ik er zelf niet vaak op. Maar vandaag zag ik op de harde schijf de map:
c:\dir0001\
de inhoud van de map is 621 bestanden en 31 mappen, waarvan windows zegt dat het 623GB omvat. Dit is natuurlijk niet mogelijk. De bestanden zijn ontoegankelijk en bevatten namen als:
@@@@@@@@@@@@@@.@@@
2.45.45.151 (nee dit is niet mijn ip-adres, ook niet van een of andere site).
Frg=0x1.638 (map)
Ze zijn niet te verwijderen (op de normale manier).
De search levert 3 resultaten op waarvan er 1 in de buurt van mijn situatie komt alleen daar is nooit geen passend antwoord op gegeven.
google vertelt mij alleen dat scandisk problemen heeft gevonden, maar nog steeds geen passende oplossing.
Herinstalleren is even geen optie
c:\dir0001\
de inhoud van de map is 621 bestanden en 31 mappen, waarvan windows zegt dat het 623GB omvat. Dit is natuurlijk niet mogelijk. De bestanden zijn ontoegankelijk en bevatten namen als:
@@@@@@@@@@@@@@.@@@
2.45.45.151 (nee dit is niet mijn ip-adres, ook niet van een of andere site).
Frg=0x1.638 (map)
Ze zijn niet te verwijderen (op de normale manier).
De search levert 3 resultaten op waarvan er 1 in de buurt van mijn situatie komt alleen daar is nooit geen passend antwoord op gegeven.
google vertelt mij alleen dat scandisk problemen heeft gevonden, maar nog steeds geen passende oplossing.
Herinstalleren is even geen optie