Ik ben nu al een week bezig om een bepaald script in ASP werkende te krijgen waarmee ik een verbinding maak met een betaal service.
dit script geeft de volgende foutmelding terug
Mijn vraag is niet zozeer het oplossen van de mogelijke fout, maar, eerder of er GoTters zijn die de oorzaak weten van deze foutmelding... Deze fout komt namelijk onregelmatig terug, maar wel in een proces waarin het niet terug mag komen...
Ik heb deze vraag op meerdere fora terug zien komen maar eigenlijk nooit een antwoord gezien. Op MSDN / microsoft.com komt de gehele foutmelding niet voor.
Zelf heb ik bedacht dat het misschien aan de verbinding / server aan de kant van de service-provider kan liggen...
ASP:
1
2
3
4
5
6
7
| objXMLHTTP.Open "GET", strrequest, True objXMLHTTP.Send While objXMLHTTP.ReadyState <> 4 And I < 100 objXMLHTTP.WaitForResponse 4 '// op deze regel loop het script vast I = I + 1 Wend |
dit script geeft de volgende foutmelding terug
code:
1
2
3
| msxml3.dll error '80072f78' The server returned an invalid or unrecognized response |
Mijn vraag is niet zozeer het oplossen van de mogelijke fout, maar, eerder of er GoTters zijn die de oorzaak weten van deze foutmelding... Deze fout komt namelijk onregelmatig terug, maar wel in een proces waarin het niet terug mag komen...
Ik heb deze vraag op meerdere fora terug zien komen maar eigenlijk nooit een antwoord gezien. Op MSDN / microsoft.com komt de gehele foutmelding niet voor.
Zelf heb ik bedacht dat het misschien aan de verbinding / server aan de kant van de service-provider kan liggen...
Op zoek naar een baan als Coldfusion webdeveloper? Mail me!