Beste,
Ik ben een FAQ-pagina aan het maken. Om het een beetje overzichtelijk te houden zijn aanvankelijk enkel de vragen zelf zichtbaar. Klik je op een bepaalde vraag, dan verschijnt de tekst eronder. De code zie je hieronder. Een 'live' voorbeeld vind je hier: http://information.micros...ity/bulletin/ms04-004.asp (op deze pagina kun je 'technical details' uitklappen).
Stel nu dat ik eerst op 'vraag1' klik. Dan komt 'tekst1' tevoorschijn. Klik ik op 'vraag2' dan verschijnt 'tekst2'. 'tekst1' blijft echter ook staan. Ik zou graag willen dat "tekst1" dan verdwijnt (en dat dus alleen tekst2 blijft staan). Maar ik weet niet hoe ik dit moet programmeren. Kan iemand me hiermee helpen?
Bedankt!
Ik ben een FAQ-pagina aan het maken. Om het een beetje overzichtelijk te houden zijn aanvankelijk enkel de vragen zelf zichtbaar. Klik je op een bepaalde vraag, dan verschijnt de tekst eronder. De code zie je hieronder. Een 'live' voorbeeld vind je hier: http://information.micros...ity/bulletin/ms04-004.asp (op deze pagina kun je 'technical details' uitklappen).
Stel nu dat ik eerst op 'vraag1' klik. Dan komt 'tekst1' tevoorschijn. Klik ik op 'vraag2' dan verschijnt 'tekst2'. 'tekst1' blijft echter ook staan. Ik zou graag willen dat "tekst1" dan verdwijnt (en dat dus alleen tekst2 blijft staan). Maar ik weet niet hoe ik dit moet programmeren. Kan iemand me hiermee helpen?
Bedankt!
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
| <script> function tierMenu(objMenu,objImage) { if (objMenu.style.display == "none") { objMenu.style.display = ""; objImage.src = "images/minus.gif"; } else { objMenu.style.display = "none"; objImage.src = "images/plus.gif"; } } </script> <BODY> <BLOCKQUOTE> <DIV onclick=tierMenu(menu1,img1)> [img]"images/plus.gif"[/img] <FONT style="CURSOR: hand">Titel één</FONT></DIV> <SPAN id=menu1 style="DISPLAY: none"> <BLOCKQUOTE> <P>Tekst één</P> </BLOCKQUOTE> </SPAN> <DIV onclick=tierMenu(menu2,img2)> [img]"images/plus.gif"[/img] <FONT style="CURSOR: hand">Titel twee</font></DIV> <SPAN id=menu2 style="DISPLAY: none"> <BLOCKQUOTE> <P>Tekst één</P> </BLOCKQUOTE> </SPAN> </BLOCKQUOTE> </BODY> |
I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.