Toon posts:

TV op videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb in mijn oude PC nog een Ati Radeon 9000 Pro zitten. Daarop zit een S-video in/out op waar ik mijn TV op aan wil sluiten. Ik doe op de gele plug op mijn TV een stekkertje die vervolgens aangesloten kan worden op mijn S-video van mijn videokaart.

In de instellingen zet ik neer dat een TV aangesloten is en zet heb op PAL-B op Nederlandse regio. Wanneer ik op TV naar AV1 of AV2 ga, krijg ik dus niets te zien. Ook als ik kanalen probeer op te zoeken.

Doe ik iets fout, staat er iets fout? heeft iemand ervaring hiermee?.

Alvast bedankt..

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-04 17:48

Remy

I usually get 100% accuracy

De grote tv-out FAQ in V&B zou je misschien op weg kunnen helpen met je probleem waarom er geen signaal is op je tv :)

LinkedIn
Instagram

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 22:35

Twarp

just grin...

Het kan zijn dat eerst je TV aan moet staan voor je videokaart heb detecteerd. Dus TV aan voor het opstarten van je PC is altijd een goeie. Verder kan je hydravision gebruiken die kan nl je TV detecteren als jij je TV na je PC aan zet. En volgens mij kan dat ook via je Catalist drivers.

Kanalen zoeken heeft geen zin, je signaal wordt namelijk meteen verwerkt, en gaat niet door de tuner.

Als je TV een Svideo aansluiting heeft, dan zou ik die gebruiken, maar heeft ie dat niet dan lijkt mij het beste dat je gewoon een verloopje Scart/SVideo erbij haalt. Let wel even op de signaal richting.

Meh ...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregeks

Een topic hoort in het juiste subforum thuis. Videoplanken horen in V&B thuis, niet zomaar overige hardware. Verder dien je toch wel minimaal voorwerk te doen, waar hier geen sprake van is...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.