Shit doesn't happen by it self, it's made by a arsehole.
Verwijderd
ik heb hier op mijn stage nec pctjes staan en daar zit zowel 220 als 12 v aansluiting op dus misschien kun je een winkel vinden die reservevoedingen voor necjes heeft
Heb je iets van een type nummer van de voeding of pc?
Nec + voeding vindt ik vrij veel behalve een 12V voeding
Nec + voeding vindt ik vrij veel behalve een 12V voeding
Is een kleine 12->220v convertor (voor in de auto) geen oplossing?
Voor een kleine vermogen zijn die vrij compact en doen wat ze moeten doen.
Zelfbouw is erg lastig vanwege de grote vermogens die een PC trekt, dan zit je vaak weer met lastig te verkrijgen componenten.
Voor een kleine vermogen zijn die vrij compact en doen wat ze moeten doen.
Zelfbouw is erg lastig vanwege de grote vermogens die een PC trekt, dan zit je vaak weer met lastig te verkrijgen componenten.
Senile! Senile Oekaki
Lijkt mij ook de makkelijkste en vooral goedkoopste oplossing voor dit probleem. Een 250Watt converter haal je voor ongeveer 60 euro en je hebt dan ook geen probleem met de beperkte ruimte in je koffer.
Lian-Li PC-65 / Asus P6T Deluxe / Core i7 920 / 6GB Corsair 1333 / Sapphire Radeon 4870X2 / 2 x 1TB Samsung / OCZ Gamestream 700W / Logitech G15 / Logitech G5
Verwijderd
ja ik heb ook een voeding uit een packard hell (nec) kast, ik kan er zo''n 12v adapter in steken.. en gewoon 220v dit is hem:*schuift kast open* FSP Group Inc.Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 13:52:
ik heb hier op mijn stage nec pctjes staan en daar zit zowel 220 als 12 v aansluiting op dus misschien kun je een winkel vinden die reservevoedingen voor necjes heeft
Model Nr: FSP300-60PNA (PF)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2004 15:17 ]
Heel wat voedingen voor 12V en 230V
van fspgroup maar geen in combie.
Volgens mij is dit de voeding die jullie hebben maar klopt de info gewoon niet.
Z'n adaptor voor 12->220 en dan in je pc weer van 220->12 (5 en 3.3) lijkt mij niet echt nuttig. Moet toch makkelijker kunnen in 1 voeding.
van fspgroup maar geen in combie.
Volgens mij is dit de voeding die jullie hebben maar klopt de info gewoon niet.
Z'n adaptor voor 12->220 en dan in je pc weer van 220->12 (5 en 3.3) lijkt mij niet echt nuttig. Moet toch makkelijker kunnen in 1 voeding.
Verwijderd
Ik heb een koffer met laptop en een 12-->220 converter. Ik heb hier mijn GPS reciever op aangesloten en dit werkt prima als routeplanner in de auto. Het is inderdaad makkelijker om dit in 1 voeding te doen maar nu ben je veel mobieler en je kunt overal stroom vandaan plukken. Wel een nadeel van die 12-->220 converters is dat ze bij 60 graden er al mee kappen dus ik heb er een oude casefan van een p1 ingebouwd. nu werkt hij perfect.
Heb er 1tje
Morex 55W PSU and DC-DC Converter Kit
Morex 55W PSU and DC-DC Converter Kit
Ideal for anyone wanting to create their own Mini-ITX projects as seen on these pages. These are exactly the same 55W PSUs and DC-DC Converters found in the Cubid 2677R/2688R cases, now available separately. The DC-DC Converter measures only 160 x 45mm, and can be fitted in the wee-est of crannies. Universal 110-230V PSU, DC-DC Converter board and 12V cable, ATX power connector and power plug.
Pagina: 1