Een soort van muis

Pagina: 1
Acties:

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-02 18:47
Ik heb dit weekend iets zien liggen in een computerzaak. Het was een muis, maar dan een hele rare vorm. Het leek meer op een pointer. Het merk was FISH, het was ook in de vorm van een vis.
Het was een klein dingetje van 5 bij 2 bij 2 cenimeter. Bovenop zat de muisbal die je met je duim kon besturen. Onderop zaten 2 knopjes, logisch, de linker en rechter muisknop. Dit waren erg kleine knopjes.
Dus ik in die zaak gevraagd of het een beetje kwaliteit was, en of zoiets ook draadloos kon, want dan zou het verrekte handig zijn om bijvoorbeeld te gebruiken als afstandsbediening.
Mijn vraag dus. Kan iemand me vertellen of dit ook draadloos verkrijgbaar is en/of hoe duur dit ongeveer is.

bvd

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
wat kon die winkel dan verder vertellen over dat ding ? prijs etc :?

• Double J
het dingetje was €40,- En verder wist de verkoper er ook weinig van. Ze hadden het net een uur binnen.
Iemand ervaring met dit apparaatje?

• lonkhuijzen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:14

lonkhuijzen

100% ADH

5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78

• KompjoeFriek
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-01 05:18

KompjoeFriek

Statsidioot

of deze?

2e hit op google :X

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home

• Double J
jaaa, de eerste bedoel ik ja. Nou dan is €40,- echt te veel! Jammer dat er verder geen site bij staat.

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

bratos

Meh.

heb m ook in mn handen gehad. Zeer brakke kwaliteit! het blauwe zijrubber zit met n klein strookje dubbelzijdige tape vast....

Het concept is leuk, maar het apparaatje mist een "scroll" functie en een back/forward toets. die hadden ze er best op kunnen frummelen voor die centen. IMHO.

[ Voor 3% gewijzigd door bratos op 09-02-2004 22:17 ]

eerst kijken dan zeiken

Verwijderd

Die hebben wij op de zaak ook liggen, maar dan draadloos en met een ingebouwde laserpointer.

Is meer iets voor presentaties dan vooe thuis gebruik, maar alles went, schijnt! :)

Verwijderd

bratos schreef op 09 februari 2004 @ 22:15:
heb m ook in mn handen gehad. Zeer brakke kwaliteit! het blauwe zijrubber zit met n klein strookje dubbelzijdige tape vast....

Het concept is leuk, maar het apparaatje mist een "scroll" functie en een back/forward toets. die hadden ze er best op kunnen frummelen voor die centen. IMHO.
ben het helemaal met je eens, maar scrollen kan wel: middelste knop indrukken en fijn aan het balletje draaien :) (is een fuctie van IEX)

• Double J
Die hebben wij op de zaak ook liggen, maar dan draadloos en met een ingebouwde laserpointer.

Is meer iets voor presentaties dan vooe thuis gebruik, maar alles went, schijnt!
Kun je me vertellen welk merk dat is? Dit is namelijk heel handig, ook heel makkelijk te besturen. Het went inderdaad.

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-05 16:18
volgens mij was er ook 1 van logitech met laser pointer en draadloos.
zie www.logitech.com voor meer info
Pagina: 1