Toon posts:

Nog maar een keer zeuren over de FAQ!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[pissed off mode]
Waar ik nou eigenlijk gigantisch van baal is het feit dat er in de FAQ nog steeds NIETS staat over hoe je een plaatje bij je user naam krijgt. Verdomme nou was er vandaag alweer 1 die vraagt om hoe je dat moet doen! Wat is dat nou hiero...:? Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom????? Hoe moeilijk is het om een FAQ aan te passen????
[/pissed off mode]

En verder gaat ie wel goed...:)

Verwijderd

Topicstarter
Blijkbaar word er niet geluisterd naar de bezoekers....:( Deze post staat hier meer dan 20 uur nix te doen... Fijn is dat...Ik zal nog eens een keer wat voorstellen...NOT!!!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik zou het sowieso normaal vragen, dat scheelt altijd een hoop. En aangezien dit topic al eens geweest is zal er wel aan gewerkt worden.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 22:18

Floor-is

5.2

Ik zal het je even uitleggen, de faq word namelijk nog aangepast, maar door de veranderingen in het forum, kan dat nog even duren.

Okee wat je doet is het volgende:
Je zet een plaatje (60x60pixels, niet groter dan ~20k ajb) op een stukje webruimte. (Van jezelf dus. De url naar dit plaatje kopieer je in je profile en je bent klaar.
Op zich moet dit dus allemaal wel te doen zijn.

BTW: In de komende versie van dit forum kan je zelf je plaatje uploaden, deze mag dan maximaal 10kB zijn en niet groter dan 60x60 pixels. Helaas duurt het nog eventjes voor we deze functie aan kunnen zetten... (Serverload is te hoog etc etc)

Bericht hierboven

Verwijderd

Het is te hopen, het is toch niet zo moelijk om dat er effe bij de FAQ bij te tikken?

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Blijkbaar denken er nog steeds veel mensen dat wij verder geen ruk te doen hebben ofzo.:(
Zoals ik gisteren al riep (en de dagen ervoor ookal) ik ben ermee bezig.
Ik hoop het ding vanavond zover af te hebben dat hij online kan.

Txi-> ff ter indicatie: in de huidige FAQ zit ongeveer een maand/anderhalve maand werk aan bedenken, typen, opmaken en foutcontrole.

Verwijderd

Op donderdag 14 december 2000 16:14 schreef Kaj. het volgende:
Blijkbaar denken er nog steeds veel mensen dat wij verder geen ruk te doen hebben ofzo.:(
Zoals ik gisteren al riep (en de dagen ervoor ookal) ik ben ermee bezig.
Ik hoop het ding vanavond zover af te hebben dat hij online kan.

Txi-> ff ter indicatie: in de huidige FAQ zit ongeveer een maand/anderhalve maand werk aan bedenken, typen, opmaken en foutcontrole.
Dankje :) (Ik neem aan dat OTF en lite-modjes er ook in zijn opgenomen...)
Zal mij hoop ik een hoop slotjeswerk besparen... wordt er een beetje dissy van namelijk momenteel...

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op donderdag 14 december 2000 16:21 schreef Llewella het volgende:

[..]
Dankje :) (Ik neem aan dat OTF en lite-modjes er ook in zijn opgenomen...)
Zal mij hoop ik een hoop slotjeswerk besparen... wordt er een beetje dissy van namelijk momenteel...
Zoals ik al zei; ik doe m'n best. Ik hoor alleen net dat de NS weer bezig is, en ben dus razend benieuwd hoe laat ik vanavond weer thuis ben.:( Met een beetje pech geen Buffy vanavond.;(

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op donderdag 14 december 2000 16:14 schreef Kaj. het volgende:
Hebben jullie ook nog een leven dan :? :9

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-02 16:00
En daarbij komt dar dit al lang door mij gepost is in LA..

Dus misschien eerst ff kijken voordat er weer gezeken wordt?

Begin bijna medelijden met Kaj te krijgen.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op donderdag 14 december 2000 16:49 schreef saviour het volgende:

[..]
Hebben jullie ook nog een leven dan :? :9
Jazeker, niets menselijks is ons vreemd.:)
En nu ga ik een poging wagen thuis te komen, spreek jullie over een uurtje of drie/vier wel weer...

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Zo, hij is af, maar hij moet nog ff langs de feestcommissie. Even geduld nog.
Pagina: 1