Waarom wordt deze driver niet vermeld bij de driver-updates? Het gaat hier over ForceWare versie 53.03 die getweakt zou zijn (zoiets als Omega dat doet).
Je kan deze hier vinden.
Ik heb hem net even getest in een game die ik dagelijks speel en ik lijk een iets hogere FPS te hebben. Heb momenteel geen benchmarkprogramma's op mijn computer staan om extra tests uit te voeren.
In het bijpassend forum wordt deze driver zoals volgt omschreven:
Je kan deze hier vinden.
Ik heb hem net even getest in een game die ik dagelijks speel en ik lijk een iets hogere FPS te hebben. Heb momenteel geen benchmarkprogramma's op mijn computer staan om extra tests uit te voeren.
In het bijpassend forum wordt deze driver zoals volgt omschreven:
Currently there are 3 versions of Starstorm drivers, they are:
X = Good Performance/Good Quality : A Performance boost over original Nvidia drivers as well as a Good ammount of quality . These are the same as the "P" driver released in recent drivers
XQ = Xtream Quality/Good performance : Major amount of Quality expecialy in textures as well as a good performance boost. These are the same as the Q driver released in recent drivers.
B = Benchmarking: These drivers were made specificly for benchmarking purposes but can be use in games when LevelOfDetail is decreased to 0.