Toon posts:

[Ervaringen] Starstorm drivers voor nVidia

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waarom wordt deze driver niet vermeld bij de driver-updates? Het gaat hier over ForceWare versie 53.03 die getweakt zou zijn (zoiets als Omega dat doet).

Je kan deze hier vinden.
Ik heb hem net even getest in een game die ik dagelijks speel en ik lijk een iets hogere FPS te hebben. Heb momenteel geen benchmarkprogramma's op mijn computer staan om extra tests uit te voeren.

In het bijpassend forum wordt deze driver zoals volgt omschreven:
Currently there are 3 versions of Starstorm drivers, they are:

X = Good Performance/Good Quality : A Performance boost over original Nvidia drivers as well as a Good ammount of quality . These are the same as the "P" driver released in recent drivers

XQ = Xtream Quality/Good performance : Major amount of Quality expecialy in textures as well as a good performance boost. These are the same as the Q driver released in recent drivers.

B = Benchmarking: These drivers were made specificly for benchmarking purposes but can be use in games when LevelOfDetail is decreased to 0.

Verwijderd

" B = Benchmarking: These drivers were made specificly for benchmarking purposes but can be use in games when LevelOfDetail is decreased to 0. "

Dan krijg je het zelfde effect als bij ATI kaarten.... als je daar het verschil ziet tussen de screenshots :r
ok, ik heb zelf ook ati maar goed, toch stiekem n beetje benchmark-freak :P

Verwijderd

Ik heb geen goede ervaring met deze drivers, ze zijn wel snel en hoge quality, maar ik krijg rare crashes in een paar games. Ik draai nu weer de 53.03 van nVidia en de crashes zijn weg.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:42

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Titel even opgefrist- op zich is dit een prima discussieonderwerp, maar verzorg je titel wat meer (het is nVidia, niet Nvidea :o )

Oslik blyat! Oslik!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:01

Deathchant

Don't intend. Do!

kep de X variant hiervan. Ik merk geen enkel verschil t.o.v. de standaard 53.03.
Daarbij moet ik zeggen dat ik ook geen verschil merk tussen de standaard 53.03 en de 45.23 WHQL. Het enige verschil dat ik merk is de temperatuur: bij de 53.03 is ie 60Graden en bij de antieke 45.23 WHQL maar 40 graden. Is wel ff een verschil dacht ik zo.
Conclusie: 45.23 roeleert nog steeds boven de 53.03.
Maar ik moet erbij zeggen dat ik enkel naar de image quality kijk bij games en deze zie ik niet veel vooruit gaan.

Bovendien heb ik ook de ASUS nVidia drivers geprobeerd (omdat ik een Asus GeForce FX5900Ultra heb), deze zouden asus geforcen net dat beetje extra's geven. NOT dus.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Verwijderd

Geweldig, nog meer "getweakte drivers" die in werkelijkheid vast gewoon een paar registry instellingen veranderen.

Verwijderd

De nieuwe StarStorm Drivers zijn te downloaden!
Deze versie is 56.72 (gebaseerd op dezelfde nVidia ForceWare Drivers 56.72).

Er zijn 3 versies :
- B = Benchmarking
- X = Good Performance/Good Quality
- XQ = Xtream Quality/Good Performance

Te downloaden op www.mvktech.net -> Download Section.

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:52
Waarom zou je X nemen als er XQ is (ff voor de gein mensen ;), niet serieus benatwoorden want dat weetik zelf ook wel ;) ) O+

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 22:16:
De nieuwe StarStorm Drivers zijn te downloaden!
Deze versie is 56.72 (gebaseerd op dezelfde nVidia ForceWare Drivers 56.72).

Er zijn 3 versies :
- B = Benchmarking
- X = Good Performance/Good Quality
- XQ = Xtream Quality/Good Performance

Te downloaden op www.mvktech.net -> Download Section.
Nou ik heb de X versie geprobeerd maar scoorde een stuk lager in de benchmark programma's

Aquamark3
3Dmark3
3DMark2001

Alle 3 ongeveer 10% lager....

Deze drivers kunnen niet tippen t.o. de omega 44.03

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Pagina: 1