Welke 19 inch Monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• SynergY
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-11-2025

SynergY

<Insert title here>

Topicstarter
Hey dudes & dudettes >:)

Ik ben op zoek naar een goeie 19 inch CRT monitor.
Hij moet wel een platte beeldbuis hebben en ook nog voor een redelijke prijs.
Een stoer design is mooi meegenomen maar zeker niet nodig.
Voornamelijk voor het gamen (lees: Counter-Strike O-)) maar natuurlijk ook af en toe een film.

Welke raadden jullie mij aan?

Bedankt alvast!

Verwijderd

bepaal de prijs die je er aan uit wil geven, kies daarvoor een aantal mogelijke kandidaten, en weeg dan de voor en nadelen per monitor goed af. Zo kom je tot een goede beslissing.

Als ik zou zeggen: Koop een LG monitor, zou je dan heel hard naar de winkel rennen om het te doen? Ik bedoel: Keuzes als deze zijn heel persoonlijk, die zul je toch echt zelf moeten maken ;).

• SynergY

SynergY

<Insert title here>

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 10:37:
bepaal de prijs die je er aan uit wil geven, kies daarvoor een aantal mogelijke kandidaten, en weeg dan de voor en nadelen per monitor goed af. Zo kom je tot een goede beslissing.

Als ik zou zeggen: Koop een LG monitor, zou je dan heel hard naar de winkel rennen om het te doen? Ik bedoel: Keuzes als deze zijn heel persoonlijk, die zul je toch echt zelf moeten maken ;).
Persoonlijke ervaringen tellen samen met reviews voor mij het meest. Dus advies vragen kan toch geen kwaad?

• Rataplan_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:21
hoeveel van deze topics zijn er al geweest? heb je uberhaubt zelf al eens wat specificaties naast elkaar gelegd? Hoeveel geld wil je uitgeven? Je had al heel wat kunnen uitzoeken in mijn ogen. No flame intended.

Verwijderd

Rataplan_ schreef op 09 februari 2004 @ 10:42:
hoeveel van deze topics zijn er al geweest? heb je uberhaubt zelf al eens wat specificaties naast elkaar gelegd? Hoeveel geld wil je uitgeven? Je had al heel wat kunnen uitzoeken in mijn ogen. No flame intended.
Dat plus dit: FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (18/11/02)

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:48

MisteRMeesteR

Is Gek op... :)

SynergY schreef op 09 februari 2004 @ 10:35:
Hey dudes & dudettes >:)

Ik ben op zoek naar een goeie 19 inch CRT monitor.
Hij moet wel een platte beeldbuis hebben en ook nog voor een redelijke prijs.
Een stoer design is mooi meegenomen maar zeker niet nodig.
Voornamelijk voor het gamen (lees: Counter-Strike O-)) maar natuurlijk ook af en toe een film.

Welke raadden jullie mij aan?

Bedankt alvast!
* MisteRMeesteR is een meer dan tevreden Iiyama HM903DTA gebruiker.

hoge refreshrates, mooi design (persoonlijke smaak).

kost misschien wat, maar is imo zijn prijs meer als waard !

www.google.nl

• SynergY

SynergY

<Insert title here>

Topicstarter
MisteRMeesteR schreef op 09 februari 2004 @ 10:44:
[...]

* MisteRMeesteR is een meer dan tevreden Iiyama HM903DTA gebruiker.

hoge refreshrates, mooi design (persoonlijke smaak).

kost misschien wat, maar is imo zijn prijs meer als waard !
Kijk daar heb ik wat aan. Daar zat ik zelf ook al aan te denken. Thanks voor je mening!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:48

MisteRMeesteR

Is Gek op... :)

SynergY schreef op 09 februari 2004 @ 10:47:
[...]

Kijk daar heb ik wat aan. Daar zat ik zelf ook al aan te denken. Thanks voor je mening!
mjah.. maar je natuurlijk niet uitgaan van andermans meningen.. ik kan wel zeggen dat ik ehm zijn geld waar vindt, maar misschien vindt een andere user dat weer niet. Wat je nu doet is puur op meningen van anderen afgaan, en dat zou ik als jou was niet doen!

Wat je volgens mij wel zou moeten doen is even naar een Comp. shop toegaan en daan alle 19" CRT monitoren bekijken en je keuze maken. Lees anders even enkele reviews, zijn vast wel te vinden op ome G00gle

[ Voor 8% gewijzigd door MisteRMeesteR op 09-02-2004 10:52 ]

www.google.nl

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-08 15:07
Als je donkere games en films wil kijken, koop dan een scherm met lightframe of iets vergelijkbaar.
Ik heb 2 jaar geleden een Philips 109S 19" gekocht, met lightframe 2, en die is werkelijk fenomenaal voor donkere games, en films zien eruyit alsof ze op TV spelen. Echt enorm goed van kleur en contrast ook. (jammer dat ie toen zo duur was, en dat ie niet plat is, maar er bestaan nu wel platte modellen met lightframe ook).

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

• Psychops
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 12:43
Heb zelf veraschillende 19" monitors gehad waaronder een Philips (met Lightframe, en LG). Maar werk nu al weer een jaartje ofzo me een IIyama HM903DT.

Persoonlijk vind ik dat de kwaliteit vande monitor toch een stuk beter is dan de andere. Zeer rustig scherm, en makkelijk om naar te kijken. maarja hij kost ook wat (400 euro geloof ik).

Hij is een keer stuk gegaan,2 mnd geleden, maar had binnen 3 werkdagen een andere op mijn bureau. Ik zal maar niet vertellen hoe lang dat bij philips heeft geduurt .

ps. ik zou me ook niet zo laten beinvloeden door de vormgeving van de monitor (alhoewel ik de Iiyama erg mooi vind). een 19" monitor is al snel een loggebak die prominent aanwezig is op je bureau. Als je voor vormgeving / style weet ik wat gaat kan je beter een TFT kopen.

[ Voor 22% gewijzigd door Psychops op 09-02-2004 11:02 . Reden: psje ]

• SynergY

SynergY

<Insert title here>

Topicstarter
MisteRMeesteR schreef op 09 februari 2004 @ 10:51:
[...]

mjah.. maar je natuurlijk niet uitgaan van andermans meningen..
Zeker niet, ik vraag hier alleen om meningen. Om in ieder geval maar een indicatie te krijgen.

Zelf zit ik te denken aan de LG F900P

Verwijderd

Heb zelf de FT 195+ gehad van LG

uitstekende monitor. Heb nu helaas een NEC LCD monitor, had liever een LG TFT gehad. Niet dat deze NEC zo slecht is, maar de LG CRT beviel me gewoon zeer goed.

Overigens kan je beter een monitor bekijken in de winkel zoals al in 102301230120312301312 topics gezegt word ;)

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-08 13:59

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Ik heb zelf de liyama HA901D vision master pro 453
werkelijk waar perfect beeld.

refreshrates tot 100hz in 1600*1200
platte beeldbuis en dvi aansluiting ook nog.

zie voor details:
http://www.kieskeurig.nl/...%20Master%20Pro%20453.htm

[ Voor 30% gewijzigd door Hubert op 09-02-2004 11:20 ]

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:27

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Zelfwerkzaamheid wordt beloond, luiheid gaat op slot.

Als je ervaringen zoekt met een bepaalde monitor kun je met search veel vinden- maar dan moet je wel op typenr zoeken :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.