Regarding Mixmaster AKA DKasemier...

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views sinds 30-01-2008

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07:59
Floris heeft deze persoon dus ban gegeven.
Reden : Zoals het er naar de buitenwereld uit ziet, zou je zeggen dat het persoonlijk was. Sterker nog.. Ik durf er toch wel geld op te leggen dat het persoonlijk is.

Normaal gesproken, als 2 gewone users van GoT slaags met elkaar raken, dan worden alletwee de users tot orde geroepen, en krijgen ze eventueel een waarschuwing. Mocht 1 van de 2 (of allebei) dan toch doorgaan dan krijgen ze van een admin of mod een ban opgelegd.

Anders is het in deze situatie tussen Mixmaster en Floris.

Ik geef toe, ik ben geen voorstander van floris, maar daarintegen ook niet van mixmaster. Maar het is zo dat in deze situatie waarin 2 users van GoT slaags met elkaar raken, 1 van de 2 zijn positie hier (mis)(ge)bruikt heeft om de situatie naar zijn hand te zetten.

Om preciezer te zijn, Floris heeft zijn moderator rechten gebruikt om mixmaster een ban op te leggen.

Nou kun je zeggen wat je wilt, maar als ik bijvoorbeeld ruzie had met mixmaster, dan had hij GEEN ban gekregen, maar juist omdat Floris moderator is, krijgt mixmaster er wel 1 (sterker nog.. hij heeft er 2 gekregen).

Nou heb ik na de sluiting van het OF forum dit forum wel in de gaten gehouden, net als het stoute users forum (ik 'naaide' er alleen niemand aan), en ik zag dat mixmaster een type persoon is dat gewoon zegt wat hij denkt, hij is hiervoor ook wel gewaarschuwd, maar daartegenover staat dat floris hem ook regelmatig uitdaagt, met het eindeloos controleren van zijn posts, mixmaster altijd in de gaten houden (zoals hij zelf al zei in vele van zijn posts.) Mixmaster liet zichzelf gewoon niet kennen en ging ertegenin, en omdat het dus voor floris persoonlijk werdt (wat dus voor minimaal 50% zijn eigen schuld is) heeft hij hem gebanned.

Dit is dus machtsmisbruik.
Je moderator status heb je om illegale zooi van tweakers af te houden. En bijvoorbeeld spammer en e.d. weg te houden.
Mixmaster was NIET een vevelend figuur voor de Got community, alleen voor floris.
Mixmaster zei wat hij dacht, en liet verder de meeste mensen in hun waarde (uitzondering daar gelaten).

Uiteindelijke conclusie : Mixmaster heeft nix dusdanigs "ergs" gedaan wat een ban verdient. Moderators zijn mensen, en hoeven niet behandelt te worden als goden (jullie zeggen zelf vaak dat jullie maar menselijk zijn, en fouten kunnen maken). Jullie mogen dus ook best onderhevig zijn aan kritiek als jullie iets doen wat wij niet leuk vinden.

Ikzelf geef nu dus kritiek op floris, ik begin niet meteen te flamen, ik gedraag me zelfs uitzonderlijk netjes, dus waag het eens om me te bannen, gewoon omdat je deze discussie niet aan wilt (of durft).

je hebt gewoon fout gehandeld, je hebt je persoonlijke situatie je professionele houding laten beinvloeden. En dat hoort niet. Als je je 2 situaties niet gescheiden kan houden, en je hier op GoT niet professioneel en objectief kan gedragen dan lijkt het me verstandig om afstand te doen van je moderator status.

Als je het goed wil maken is dit een begin:'
Mixmaster moet geunbanned worden!

mvg.

Warbringer

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

Ik ben blij dat iemand er eens een keer wat van zegt!!!
Het lijkt erop dat alle kritiek/commentaar/opmerkingen/aanvullingen van/voor/door Floris ondergesneeuwd wordt (cq de doofpot in, weggemoffeld, kopje onder wordt gedrukt, gouden handdruk schoenmaat 42 blabla etc.)

Mixmaster alias DKasemier heeft nog nooit iets misdaan (uitgezonderd dat flamen bij SP, maar wie deed dat nou niet?!?. Een zeer onterechte ban dus... De reden dat ie gebanned is, is daarom ook ontzettend vaag, maar ja: het past in de gewoontes van Floris_Diemel om vage dingen te sluiten en te bannen zonder dat ie daarvoor enig nuttig argumentatie voor heeft... Zijn idee van die lite-modjes vind ik bovendien ook zeer triest. Het werkt voor geen zak: waarom moet er in godsnaam 5 modjes rondlopen in een forum die er de ballen verstand van hebben? (uitgezonderd HlPDsK). De een is geil op de status, de ander is pas 3x gebanned + nog eens een IP-ban en nr. 4 komt bijna nooit hier en zwijmelt alleen maar over dat die een wijntje op heeft (who cares??????)....
Waarom nodig volgens Floris_Diemel? Om het forum helemaal schoon te houden....... jaja: en daar zijn 4 modjes voor nodig? dacht het niet. het OTF lijkt teveel op SG, en het leuke van het OF is dus nu helemaal verdwenen...

Let maar op: deze topic is straks gesloten omdat het zogenaamd "ongeargumenteerd is"... oftewel: men kan weer eens niet tegen kritiek :(
Unban nu Dkasemier óf Mixmaster maar....

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Naar wat ik heb gemerkt is Mixmaster de laatste tijd (sinds de opening van OTF) alleen maar flink aan het zeiken is. Hij is hiervoor herhaaldelijk gewaarschuwd, maar bleef doorgaan.

Als je op z'n naam zoekt is het (de laatste tijd) niet mogelijk een post te vinden die enige meerwaarde heeft. Nu is dát natuurlijk geen reden voor een ban, maar als je zó loopt te zeiken, kan ik mij voorstellen dat het een keer genoeg is...

Off topic:

Verder wil ik wel even kwijt dat ik mij wel kan herinneren dat Mixmater de enige was in de topic (in het Onzinforum) over werkloosheid onder allochtonen die een beetje een menselijke mening had...
Ik werd ook misselijk van de rascistische mededelingen die daar neergezet werden.

• Obi
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Oh ja, LOL HBM was een aantal keer gebanned inderdaad >:) hehe :) (zoiets herinner ik in ieder geval, correct me if i'm wrong...)

Maareh, ik kan je verzekeren dat een topic als deze niet gesloten wordt en dat er zéker op gereageerd wordt door Floris. Tot nu toe heb ik gezien (en ik ben hier regelmatig) dat de slotjes terecht zijn geweest. Ik meen ook dat Floris heus wel een goede reden heeft gehad om Mixmaster te bannen. Dat gebeurt hier nou eenmaal niet zo snel.

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik ben geen fan van floris, maar mixmaster mag een ban houden, vanaf het begin dat ik hem op het forum zag, was hij ongelooflijk lastig. Ik heb meerdere topics van hem laten weghalen omdat ze nergens over gingen.

Ook op irc heeft hij meerdere personen zwaar beledigd. ( #tweakers.net)

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-02 12:35

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Verder heeft hij op een ander forum (niet GoT) Floris ontzetend zwart lopen maken en icq-wisselingen gepost, das persoonlijk, dat gaat de rest niet aan.

Ik begrijp zeer goed dat hij een ban heeft gekregen, en ik neem aan dat hij en floris er wel uitkomen als beide een beetje zijn afgekoelt :P

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op woensdag 13 december 2000 17:05 schreef Kees het volgende:
Verder heeft hij op een ander forum (niet GoT) Floris ontzetend zwart lopen maken en icq-wisselingen gepost, das persoonlijk, dat gaat de rest niet aan.
Dit staat duzz buiten GoT.

Ik merkte idd wel wrijvingen tussen Floris en Mix, maar ik vond t geen vervelende of provocerende jongen...

• Savages
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 23:56
maar het was wel een zeikstraal.... :7

| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

Verwijderd

Daarom.. zeg ik

-----> www.onzinforum.nl (much fun) les f*king rules

(warbringer heeft dus gelijk) !!!

• Warbringer
Ik moet zeggen. ik wacht nog steeds op de post van Floris..

Hopelijk krijg ik er niet meteen een Ban achteraan >:)

Het is gewoon zo dat Floris Mixmaster zwaar ind e gaten hield, en zijn recht om iedrs post te kunnen wijzigen heeft hij ook zeker gebruikt bij mixmaster.

Hij mag het wel eens een GOED argument geven, want hier hoor ik van verschillende mensen dat mixmaster een "zeikstraal" was, en de ander zegt dat het juist weer een geschikte kerel is.

Nou.. zeker weten dat er hier op GoT mensen zijn die mij ook een "zeikstraal" vinden, en ook mensen die mij een geschikte kerel vinden, krijg ik dan ook een ban? (en de andere 3000 mensen waar dit ook voor geldt?)

Verwijderd

Goed....
en dan nu een bericht van Mixmaster/DKasemier
(leuk he? nu ben ik woordvoerder voor hem!)

het commentaar op warbringer is door hem dikgedrukt erbij gezet...... lees ze!

Op woensdag 13 december 2000 14:29 schreef Warbringer het volgende:Floris heeft deze persoon dus ban gegeven. jah
Reden : Zoals het er naar de buitenwereld uit ziet, zou je zeggen dat het persoonlijk was. Sterker nog.. Ik durf er toch wel geld op te leggen dat het persoonlijk is.jah, maar ging wel om GoT

Normaal gesproken, als 2 gewone users van GoT slaags met elkaar raken, dan worden alletwee de users tot orde geroepen, en krijgen ze eventueel een waarschuwing.hebbik niet gehad Mocht 1 van de 2 (of allebei) dan toch doorgaan dan krijgen ze van een admin of mod een ban opgelegd.ben nooit met iemand op GoT slaags geraakt (1 op 1)

Anders is het in deze situatie tussen Mixmaster en Floris.zeg maar: tussen mixmaster en GoT (als persoonlijkheid)

Ik geef toe, ik ben geen voorstander van floris, maar daarintegen ook niet van mixmaster.ik en floris zijn niet echt de populairste he? >:) Maar het is zo dat in deze situatie waarin 2 users van GoT slaags met elkaar raken, 1 van de 2 zijn positie hier (mis)(ge)bruikt heeft om de situatie naar zijn hand te zetten.kijk, maar das niet helemaal waar :)

Om preciezer te zijn, Floris heeft zijn moderator rechten gebruikt om mixmaster een ban op te leggen. daar hebben 6 crewmembers over overlecht

Nou kun je zeggen wat je wilt, maar als ik bijvoorbeeld ruzie had met mixmaster, dan had hij GEEN ban gekregen, maar juist omdat Floris moderator is, krijgt mixmaster er wel 1 (sterker nog.. hij heeft er 2 gekregen).jah, maar dat was mede mijn eigen schuld

Nou heb ik na de sluiting van het OF forum dit forum wel in de gaten gehouden, net als het stoute users forum (ik 'naaide' er alleen niemand aan), en ik zag dat mixmaster een type persoon is dat gewoon zegt wat hij denktjah, niet dat ik dat graag wil, maar ik kan er niks aan doen :'(, hij is hiervoor ook wel gewaarschuwd, maar daartegenover staat dat floris hem ook regelmatig uitdaagt, met het eindeloos controleren van zijn posts, mixmaster altijd in de gaten houden (zoals hij zelf al zei in vele van zijn posts.)dat is dan weer WEL waar Mixmaster liet zichzelf gewoon niet kennen en ging ertegenin, en omdat het dus voor floris persoonlijk werdt (wat dus voor minimaal 50% zijn eigen schuld is) heeft hij hem gebanned.maar ik heb floris wel gejent en daar heb ik spijt van, ik daagde ook uit

Dit is dus machtsmisbruik.50/50
Je moderator status heb je om illegale zooi van tweakers af te houden. En bijvoorbeeld spammer en e.d. weg te houden.spam suxx jah, daar moeten modjes meer achteraan dan achter mij :r, maar dat terzeide
Mixmaster was NIET een vevelend figuur voor de Got communityneej, dat is ook het probleem, ik was aardig tegen iedereen, behalve tegen moderators, alleen voor floris.zie boven :)
Mixmaster zei wat hij dacht, en liet verder de meeste mensen in hun waarde (uitzondering daar gelaten).uitzondering, nou ja, je weet wel wie :) daar kon ik gewoon niet mee over 1 kant, was niks aan te doen

Uiteindelijke conclusie : Mixmaster heeft nix dusdanigs "ergs" gedaan wat een ban verdientbehalve moderators jennen, of dat een ban verdient is een andere zaak. Moderators zijn mensen, en hoeven niet behandelt te worden als goden (jullie zeggen zelf vaak dat jullie maar menselijk zijn, en fouten kunnen maken).ja, ze zijn maar menselijk, als ze goden waren lieten ze zich niet kennen en was ik nu niet gebanned geweest voor het pesten van moderators Jullie mogen dus ook best onderhevig zijn aan kritiek als jullie iets doen wat wij niet leuk vinden.alleen moet ik dan weer toegeven dat de manier wel errug flauw was (een off-topic bericht in elke posting in off-topic forum zetten was gewoon echt kleuterniveau van me)

Ikzelf geef nu dus kritiek op floris, ik begin niet meteen te flamen, ik gedraag me zelfs uitzonderlijk netjes, dus waag het eens om me te bannen, gewoon omdat je deze discussie niet aan wilt (of durft).nou ja, dit is jou idee, zo is nou OOK weer niet hoor, anders was hij echt geen mod geworden

je hebt gewoon fout gehandeld, je hebt je persoonlijke situatie je professionele houding laten beinvloeden. En dat hoort niet. Als je je 2 situaties niet gescheiden kan houden, en je hier op GoT niet professioneel en objectief kan gedragen dan lijkt het me verstandig om afstand te doen van je moderator status.ik denk dat het beter is om hem minder op het OTF te zetten, dit vind hij zelf ook niet leuk hoor, hij gaat niet voor de lol meer OTF modereren denk ik, misschien toch meer op de hardwarefora orienteren floris!

Als je het goed wil maken is dit een begin:'
Mixmaster moet geunbanned worden!

mvg.

===========

NU EVEN MIJN MENING:

Ik ben wel degelijk fout bezig geweest de laatste dag als mixmaster, maar ik denk dat de adjes ook fout bezig zijn geweest, ze moesten me nu wel genoeg kennen om te weten dat ik me ontzettend PISSED kan maken om iets (de racisme affaire bijvoorbeeld, waar ik echt uit mijn dak ging over racisme op SG en later ook op het onzinforum) Ze hadden me een one-day-ban mogen geven omdat ik echt een gevaar voor ze was door ze zwart te maken. Maar mixmaster was mijn SG/OF nickname die ik puur gebruikte om mijn mening te uiten en te trachten met invloed dingen als racisme van het forum te verwijderen (ja ik weet het, dat is bedoeld voor modjes, maar die hebben juist weinig invloed op puberale kutventjes) Dat ik veel heb gezeken over foute usertjes, over bepaalde mensen en vooral het eeuwig doorzeiken was natuurlijk erg irritant, maar dat geeft nog maarls aan dat een one-day-ban ideaal was geweest. DKasemier was een nick die ik net zo ongraag verloor als mixmaster, ik werd ERG pissed en had weinig meer te verliezen, deze 2 nicks hoorden gewoon bij elkaar! Dat ik toen een topic "got is erg achteruitgegaan" postte (die helemaal niet als flame was bedoeld) waarna ik werd gebanned, tja.. maar ik zal het er niet bij laten zitten als 1 van deze 2 geünbanned wordt, dan heb ik er namenlijk niks meer aan. Ik bied dan ook mijn excuus aan aan alle adjes voor de heftige reactie van mij op het off-topic forum en voor de flame op Floris Diemel.

Nu ga ik nog wat quoten

[quote]Op woensdag 13 december 2000 16:35 schreef Thermo het volgende:Ik ben geen fan van floris, maar mixmaster mag een ban houden, vanaf het begin dat ik hem op het forum zag, was hij ongelooflijk lastig. Ik heb meerdere topics van hem laten weghalen omdat ze nergens over gingen.

Ook op irc heeft hij meerdere personen zwaar beledigd. ( #tweakers.net)
[/quote]

Dit is dus echte bullshit, ik heb je liev gevraagd (ook via icq) of je AUB kon OPHOUDEN met mij te achtervolgen overal, negeer me asjeblieft, maar loop me niet te flamen, ik heb niks fouts gedaan behalve niet op jou DRINGENDE manier in te gaan om lid te worden van je DPC subteam

[quote]
Op woensdag 13 december 2000 17:05 schreef Kees het volgende:Verder heeft hij op een ander forum (niet GoT) Floris ontzetend zwart lopen maken en icq-wisselingen gepost, das persoonlijk, dat gaat de rest niet aan.

Ik begrijp zeer goed dat hij een ban heeft gekregen, en ik neem aan dat hij en floris er wel uitkomen als beide een beetje zijn afgekoelt :P
[/quote]

Ik heb floris NIET zwart lopen maken op een ander forum, pas nadat floris heftig tegen mij was uitgevallen op ICQ, mijn reactie op floris via ICQ was niet erger dan de zijne, maar we hadden beide schijnbaar een kutdag dus dat heb je weleens.. maar 1 ding: IK HEB HET VOOR FLORIS OPGENOMEN OP DAT ANDERE FORUM (www.onzinforum.nl) ik weet best wel dat ik op een forum, waar ik zelf admin ben NIET floris van diemel ga uitschelden of wraak gaat nemen, en dat weet jij ook

[quote]
Op woensdag 13 december 2000 17:20 schreef Savages het volgende:maar het was wel een zeikstraal.... :7
[/quote]

Tja, er moet toch iemand zijn om wat te zeggen?

Ik zou zelf graag mijn beide usernames terugkrijgen of geen van beide, de keuze is aan de admins en mods.. wel wil ik even sorry zeggen..
maar je moet toegeven dat iemand die wat van het forum en zijn medegebruiker durft te zeggen niet altijd even slecht uitkomt voor jullie adjes/mods.. Verder wil ik zeggen dat als dit weer voorkomt (eens in 2 maanden ofzow :)) just ban me for a day and tell me on ICQ (laat me het liefst Tom of Mephisto het me even doorgeven, deze heren zou ik nooit wat tegen doen)

tot zover DKasemier/Mixmaster

• Warbringer
Op woensdag 13 december 2000 19:16 schreef RobtH het volgende:
Big fucking -Knip- :)
Kijk eens aan.. Iemand die zijn schuld toegeeft en zich verontschuldigd, nou vind ik dat de adjes en modjes zich ook wel van hun beste kant mogen laten zien....

We wachten....

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 22:18

Floor-is

5.2

Ik ben net terug van de internet man/vrouw van het jaar uitreiking. Ik ga dit nu doorlezen en zal daarna een duidelijk antwoord geven.

BTW: DKasemier, mijn ICQ staat weer voor je open, zoals was afgesproken, maar laat me ajb eerst even reageren ok?

Bericht hierboven

Verwijderd

hmmmm.... volgens mij is hij wel degelijk gewaarschuwd.

Verwijderd

Hoi allemaal :)
Ik ga nu mijn best doen om voortaan braaf te zijn :) Wat duz NIET wil zeggen dat ik stop met mijn uitgesproken mening uiten! >:) Maar ik zou wat netter zijn in de manier waarop ik dat aangeef.. ik ben stout geweest en dat weet ik ook wel ;)

Duz mensen, maak je niet zo druk.. i'm back
alleen ga ik mixmaster missen dus ik zie wel of ik ook blijf >:) >:) >:)

• Floor-is

Floor-is

5.2

Ik wil eerst zeggen:

1. Ik heb Mixmaster wel gebanned en misschien was de manier waarop ik dit met DKasemier heb "overlegd" (was geen overleg nml). Niet goed. Dat spijt me dan, maar het was wel logisch. Deze kloon/2e user van hem was gewoon niet normaal bezig. Allemaal Flames en de meest onzinnige shit, ik heb hem toen "gecontact" en hem verteld dat hij wel met zijn andere user door mocht gaan, maar niet meer met deze.
2. Ik heb de 2e user niet gebanned. Ik was het eenvoudigweg niet, zo simpel is het. Het hele verhaal over machtsmisbruik is dus ook niet meer van toepassing.

Ja ik heb wel met hem in de clinch gelegen, maar heb hem toen ook verteld dat ik zijn 2e user niet zou bannen aangezien deze "troubles" niet op het forum plaatsvonden en ik daarom ook niet het recht had om die user te bannen. Na enige woordenwisselingen, waarbij heel duidelijk mag zijn dat Dkasemier of heel boos was of mij onwijs liep te fokken. Leek het er op dat hij zich ook met de nick die hij gewoon mocht blijven gebruiken niet in kon houden. Toen heb ik hem verteld dat hij wel in de gaten gehouden zou worden aangezien de dingen die hij met mixmaster deed niet door de beugel konden. (Dat is er misshien ook al niet helemaal goed uitgekomen bij mij, maar zo moest het ongeveer overkomen).

Warbringer je bedoelt het waarschijnlijk heel goed en dat waardeer ik ook, maar zoals je het nu hebt opgeschreven schuif je alles in mijn schoenen terwijl bij een ban altijd meerdere modjes en/of adjes betrokken zijn. In dit geval waren het er 4 als ik me niet vergis. (Voor de eerste user, de tweede user heb ik niet gebanned, hoewel ik het ook niet afgekeurd heb)

Ondertussen heb ik met hem via ICQ ook even gesproken en hierna heb ik Dkasemier unbanned. Het was m.i. zowiezo niet de bedoeling hem "forever" te bannen, meer om hem tot rust te laten komen.

Naja we kunnen lang en kort lullen, maar ik heb nog niet vaak iemand gebanned zonder waarschuwing en ja ik ben best wel streng, maar wel rechtvaardig. Onzin hoort niet in OTF, het is een ander forum, met andere regels. Verder euh, het lijkt mij dat dit wel redelijk opgelost is. (Hebben we onderling gedaan, persoonlijk dus, niet iedereen hoeft hierin betrokken te worden.)

RobTH: Vroeger was je wel een relaxte gebruiker, maar nu ben je je bijna alleen maar tegen het systeem aan het verzetten, zit er iets je dwars ofzo?

Gsmguru: ga even ergens anders spammen wil je? Ik laat deze wel staan, maar eigenlijk mag het niet en dat weet je heel goed.

Kees, Obi, Paz etc. Bedankt dat jullie het voor me opnemen. De eerste twee weten wel een beetje hoe het zit, daarom waardeer ik het ook heel erg.

DKasemier: Het was dus niet persoonlijk en je had het verdient, bovendien ben je wel gewaarschuwd, maar ok maakt mij verder weinig uit. Zand er over en weer plezier maken met zijn allen ok?

Edit typvaut 3 gefikst

Bericht hierboven

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Op woensdag 13 december 2000 20:03 schreef DKasemier het volgende:
Hoi allemaal :)
Ik ga nu mijn best doen om voortaan braaf te zijn :) Wat duz NIET wil zeggen dat ik stop met mijn uitgesproken mening uiten! >:) Maar ik zou wat netter zijn in de manier waarop ik dat aangeef.. ik ben stout geweest en dat weet ik ook wel ;)

Duz mensen, maak je niet zo druk.. i'm back
alleen ga ik mixmaster missen dus ik zie wel of ik ook blijf >:) >:) >:)
Hoera :)
Kasemier is terug *D

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• TGEN
  • Laatst online: 08:03

TGEN

Hmmmx_

Hmm, ik heb wel eens met dat kereltje geIRC't. En ik kan je vertellen, niet alleen floris mag hem niet. In fact, er zijn er meer die hem haten dan mensen die hem ook maar een beetje mogen. Ik heb alleen maar ruzie met dat ventje (hoe oud is ie nou? 14?) en moedig die ban dan ook alleen maar aan. Ik ken hem btw via het opgeheven subteam ZGkK, waar hij even lid van is geweest voordat ie wegens vele misdragingen een proxyban kreeg.

TGEN

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

Verwijderd

Op woensdag 13 december 2000 20:40 schreef TGEN het volgende:
Hmm, ik heb wel eens met dat kereltje geIRC't. En ik kan je vertellen, niet alleen floris mag hem niet. In fact, er zijn er meer die hem haten dan mensen die hem ook maar een beetje mogen. Ik heb alleen maar ruzie met dat ventje (hoe oud is ie nou? 14?) en moedig die ban dan ook alleen maar aan. Ik ken hem btw via het opgeheven subteam ZGkK, waar hij even lid van is geweest voordat ie wegens vele misdragingen een proxyban kreeg.

TGEN
/me beats TGEN in the face
dat was ik helemaal niet.. ik ben nooit lid van ZGkK geweest, sterker nog, ik ben van IRC afgepest door deze DPC subteam, nou ja, meer een soort IRC terrorclan :'(. De proxyban waar jij zelf bijstond werd aan iemand anders uitgedeeld, dat was ik zeker niet! dat was iemand van zgkk (interne communicatie is uitstekend) dus hoe jij aan deze valse info komt weet ik niet.. Het enige wat er aan de hand was was dat ik in de #zgkk chatbox was toen het team opbrak. Deheer THERMO, die hier ook een sterke meningsuiting vertoont (in dit topic) TEGEN mij was degene die hier een proxyban kreeg / zijn teammates een proxyban wou geven.. Dat hij mij van IRC heeft weg-ge-etterd heeft niks, maar dan ook niks met flamen te maken

• TGEN

TGEN

Hmmmx_

Het duurde twee maanden na dat jij in #ZGkK was voordat ZGkK werd opgegeven, meneertje. Enne, ik hou er niet van als iemand mij in het gezicht slaat. meneertje. En Thermo? wat heeft die er mee te maken dat ik jou een gigantische dikke loser met een hoofd vol zaagsel vindt? Niks, toch?

TGEN

Pixilated NetphreaX
DragonFly

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

sorry hoor, maar in het begin, lees: toen ondergetekende Floris Diemel hier in een enkele van zijn eerste MOD/ADMIN acties bezig had gezien hebben we ook ff gebotst.

Maar dat is gewoon netjes uitgepraat, zand erover. Ik vindt hem wel meevallen. In tegenstelling tot.......

nee. ik noem geen namen.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 15:01
Ik heb de posts van DKasemier/Mixmaster eens bekeken... 80% zijn flames, spam, het uitlokken van irritaties, racistische uitingen... tis om ziek van te worden :r:r

En dit is dus mijn persoonlijke mening, niet om een flame op te starten, gewoon om ff te zeggen wat ik van dat gassie vind.
(Ja DKasemier ga hier maar weer fel op reageren dat doe je toch op alles)

• TGEN

TGEN

Hmmmx_

Kijk, en dat vergeet mixmaster eventjes leuk in zijn betoog.

Pixilated NetphreaX
DragonFly

• Floor-is

Floor-is

5.2

Blijven we allemaal wel een beetje vriendelijk tegen elkaar hier?

TGEN, DKasemier: Ik wil niet nu alweer waarschuwingen uitdelen enzo. Dus hou het even netjes. Voor de zekerheid sluit ik de topic maar... (Jammer dat het moet, maar okee)

Bericht hierboven

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.