Toon posts:

Wireless Lan verbinding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds gisteren een wireless lan verbinding tussen mijn laptop en mijn pc. In de pc zit een USB kaart en in mijn laptop een pcmci kaart.
Nu heb ik het echter nog niet aan de praat gekregen. Krijg op mijn pc een foutmelding dat hij nmc.exe (of zoiets) niet kan opstarten, weet niet waar dit voor dient? Maar op mijn laptop kan ik de pc wel zien (Ad Hoc verbinding) kon hem echter niet mappen, omdat ik vergeten was in te loggen op de laptop en dan krijg je de melding gebruiker niet ingelogd, dus denk dat daar de fout inzit.
Weet iemand wat dat nmc.exe bestand is?

Dan wil ik als ik het aan de praat heb gekregen met mijn laptop via de wireless verbinding gebruik maken van mijn ADSL verbinding.
Kan ik dan gewoon internet opstarten alszijnde via een Lokale Lan verbinding setting zonder proxy of moet ik nog meer instellen?

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:50
Voor internet delen moet je deze faq hebben:
Hoe deel ik Internet ?

op google is ook niet veel over die nmc.exe te vinden je moet gewoon allebij de wireless apparaten in ad-hoc zetten dan kan je een directe verbinding maken

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik overigens win98 op beide systemen, het gaat om een msi wireless USB adapter in de PC en een Sweex PCMCI kaart in de laptop.
Als ik nu ICS aanzet is dat dan niet genoeg?