Toon posts:

op zoek naar een intelligent evolutie proggies

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ben u al enkele dagen de www aan het doorzoeken op een proggie dat intelligent (via een soort van AI) evolutionaire interaties doorloopt, maar tot dus ver zonder alte veel succes. Doel is om geometrische vormen te "kweken" (om zodoende bepaalde eigenschappen mee te kunnen geven, zoals bv constructionele aspecten) dus toegang tot en mogelijkenheden om met de genetische algorithme te knoeien moet aanwezig zijn. (en optioneel maar zeer wensbaar de mogelijkheid om te kunnen exporteren). Heb in het verleden wel zo'n programmatje gehad alleen weet de naam niet meer en kan het nergens vinden.

Dusse, weten jullie namen van dergelijke programmas en beter waar kan ik ze vinden > thx

• WildernessChild
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

WildernessChild

Voor al uw hersenspinsels

Wat wil je nu? Een programma voor genetische algoritmen, of een AI?

Maker van Taekwindow; verplaats en resize je vensters met de Alt-toets!

Verwijderd

Een tijdje geleden hadden ze het op discovery channel over dat soort programma-tjes kan alleen niet zo snel iets vinden op discovery channel hierover :?

Verwijderd

Topicstarter
wel eigenlijk een combinatie, maar laat ik het erop houden dat gentische algorithme de hoofdmoot van mijn onderzoek is, (en het AI is dan meegenomen)

Verwijderd

Kan je er niet zelf eentje maken? :D
Weet namelijk niet wat ik me bij zo'n programma moet voorstellen...

Verwijderd

Topicstarter
wel ze worden nogweleens gebruikt om bep. 'lifelike' creatures te maken. die dan in bev. 100.000 interaties zich ontwikkelen van een simpel boxje, tot een soort van wezen dat voldoet aan je begin eisen.(afhankelijk van de invoer waarde). Maar erg basic, maar het lueke is dat je op deze manier zelf een beetje GOD kan spelen, maar ik wil dit combineren met andere software appl. om zodoende meer toegevoegde waarde te krijgen

Verwijderd

Ziet het resultaar er dan ook uit als een wezen? Of gewoon een hoop
polygonen bij elkaar? Wat zijn bijvoorbeeld de parameters die je invoert?

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05:52
Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 10:15:
wel ze worden nogweleens gebruikt om bep. 'lifelike' creatures te maken. die dan in bev. 100.000 interaties zich ontwikkelen van een simpel boxje, tot een soort van wezen dat voldoet aan je begin eisen.(afhankelijk van de invoer waarde). Maar erg basic, maar het lueke is dat je op deze manier zelf een beetje GOD kan spelen, maar ik wil dit combineren met andere software appl. om zodoende meer toegevoegde waarde te krijgen
Misschien dat je deze intelligente programma's ook even je postings na kunt laten kijken ? ;)

-

Pagina: 1