Toon posts:

Dell dimension bios update

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb gister mijn bios geupdate (van A03 naar A08) maar wanneer ik nu opstart is de pc niet meer vooruit te branden en opstarten duurt iets van 10 minuten. Kheb echt geen flauw idee hoe het komt, khoop alleen niet dat ik m'n pc gesloopt heb. Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen, kheb al op de site van Dell gekeken maar daar wordt je ook niet veel wijzer van.

Specs:
P4 2.4 GHz. 533 Mhz FSB
512 DDR 333 Mhz
60 Gig HD

Verwijderd

En terugflashen maar!
Dat is echt de beste oplossing.
Ga vervolgens gewoon per nieuwe biosversie updaten, kijk of 't uitmaakt.

Als die biosupdate niet iets spannends had waar je op zat te wachten, zou ik 'm terugflashen naar originele bios en er nix meer aan doen.

Verwijderd

Topicstarter
Oke kdenk dat dat het beste is ja, BEDANKT!!!

Verwijderd

Succes ;)

• BoAC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:46

BoAC

Memento mori

Gezien de topic title:

Het gaat om een Dell dimension D233 (een intel 440lx moederbord).
Heb mijn bios geupdated maar dat is mis gegaan :( Nu zit er op het moederbord een jumper voor recovery mode volgens de site van intel.
Maar wanneer ik weer terug ga naar de gewone mode lijkt het erop dat de recovery mode actief blijft.

Ik heb deze instructies gevolgd van de site van intel met de laatste bios van intel.
En volgens mij gaat het ook om AL440LX moederbord type.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

BIOS is nog altijd een onderdeel van het moederbord, deze vraag hoorde dus thuis in PMG. Helaas voldoet het niet aan de policy aldaar (of overigens hier in OH), met name door veel te weinig informatie (Dells hebben misschien non-standaard onderdelen, maar ze hebben zeerzeker wel modelnummers, zonder welke ook de Dell kenners niet veel kunnen melden)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.