Toon posts:

draadloos netwerk kaartje ( pci ) welke?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb thuis een 3com acces point staan en een sitecom 100mbit pci kaartje,aleen ik heb zwaar crappy bereik met dat ding,iemand enig idee welke andere kaart beetje goed bereik heeft en wat sterker singaal kan opvangen? :)

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-05 12:14
mss een 3com variant op dat sitecom ding ik weet alleen niet of deze bestaan van 3com ...

Icons are overrated

Verwijderd

Topicstarter
heb ook een usb draadloos kaartje geleend en die ving wel wat singaal op,de plek waar de pc ook staat is ook beetje met dikke muren,maarja hang ik die usb kabel buiten met het kastje werkt ie wel goed :(
ik hoorde dat er al hele sterke kaartjes waren die heel goed ontvangst hadden.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

De ontvangst is van allerlei factoren afhankelijk die 'wij' niet kennen. Muren, vloeren, plafonds etc.

Sitecom is een veel verkocht merk evenals Belkin en eerlijk gezegd zijn er weinig beter geteste merken.

[ Voor 11% gewijzigd door Guardian Angel op 09-02-2004 09:39 ]

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
t is ~15 meter van de acces point vandaan,in een bij huisje naast het grotere huis.maar de boven verdieping heeft daar 70% ontvangst en als ik daar naar beneden ga dan heb ik geen ontvangst ik zit dan wel tussen aardig dikke muren.
Toen heb ik die USB versie geprobeerd en die legde ik buiten het raam van het onderste huisje en toen werkte het wel,kan wel een gaatje boren bij het raam en mn usb kaartje buiten hangen maarja heb liever een goeie 100mbit pci kaart ipv een usb versie ( mocht ik de usb versie nemen hoelang kan een usb kabel maximaal zijn? ).