Toon posts:

ADSL in Arnhem

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,
ik woon in Arnhem en wil snel van mijn Chello-abo af (wordt nog heel wat als je bij UPC wilt opzeggen, maar goed... :))
Ik wil graag een ADSL wide-open abonnement. Zo snel mogelijk dus! Heeft iemand suggesties welk abonnement ik het beste kan nemen, want de snelheden van verschillende ISP's wijken erg af (heb diverse pagina's bekeken)!

Alvast bedankt voor de info!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Ik denk dat dit een thread gaat worden van 'neem deze', 'nee deze is goedkoper'.... etc etc...

Neem voor jezelf een aantal punten wat voor jou belangrijk is aan een isp en zoek dat uit. Staar je niet blind op de snelheid+prijs in de aanbieding (is alleen maar de snelheid van de dsl verbinding zelf dus tussen jou en isp in) of 'geen datalimiet' in de aanbieding. Lees de algemene voorwaarden met betrekking tot het dataverkeer (vaak staat er dan FUP in).

En lees de threads hier, veel wide-open abonnementen worden hier besproken.

Ik ben persoonlijk erg tevreden met mijn Cistron MAXX lijntje.

[ Voor 11% gewijzigd door bjck op 09-02-2004 09:39 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-04 08:10

RvdH

Uitvinder van RickRAID

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-05 14:25
Dit gaat idd snel een 'planet sux0rz, stfu n00b, cistr0n 0wnz'-draadje gaat worden (ff overdreven uitgedrukt dan natuurlijk he.)

Als je even helder zwart/wit de zaken bekijkt dan bied BBNed meer snelheid (kwaliteit en service is punt 2) voor minder geld.
Dan zijn de meest populaire providers:
www.demon.nl
www.cistron.nl
www.tweakdsl.nl

Vergelijk daar, check www.speedtest.nl voor resultaten (vergeet niet te sorteren op postcode, kan je zien welke snelheden je buurtgenoten maken).

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Novah schreef op 09 februari 2004 @ 09:45:

Vergelijk daar, check www.speedtest.nl voor resultaten (vergeet niet te sorteren op postcode, kan je zien welke snelheden je buurtgenoten maken).
Ik zie nog niet in waarom je daar naar moet kijken eigenlijk. Als je in een wijk woont waar mensen allemaal tests hebben gedaan zonder dat ze hun modem / aansluiting / pc op orde hebben komt het allemaal lager uit en schept dat een verkeerd verwachtings pratroon.

Of je zit te kijken naar iemand zijn resultaten die toevallig een iets mindere telefoonlijn heeft en daardoor zich helemaal suf-getest heeft.

http://spike.oli.tudelft.nl/adsl/

Controleer daar de lijnlengte, dat geeft een betere indicatie over wat voor snelheid er haalbaar is. Als het onder de 2000 meter is maak je dan niet druk. (>2km gaat gemiddeld de lijn snelheid langzaam zakken).

[ Voor 4% gewijzigd door bjck op 09-02-2004 09:58 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

We verwachten op GoT toch op z'n minst dat je zelf wat eigen research doet. Over de meeste ADSL-providers zijn hier in de search meer dan genoeg ervaringen-topics te vinden. We kunnen jou hier niet zomaar vertellen wat voor snelheid jij nodig gaat hebben. Deze gaat dus dicht omdat 't veel te algemeen is en omdat je weinig hebt gezocht.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.