HD toch erin doen?

Pagina: 1
Acties:

• Euc-
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-03-2013
Ik zit met het volgende probleem, een paar maanden terug ben ik wat gaan casemodden en heb ik er een blowhole ingemaakt. Toen ik die fan ging aansluiten (aan de molex stekker) toen is er waarschijnlijk kortsluiting oid ontstaan omdat mijn voeding het niet trok (250 watt) met als gevolg mobo stuk (en voeding ook maar daar kwamen we pas later achter). ik dus een nieuw mobo gehaald (had nog garantie) en erin gedaan, en hij werkte weer. Maar toen kreeg ik mijn 2e hd binnen. Ik dus heel blij die kast open, hd erin geschroefd en aangesloten, doe hem aan en PRECIES hetzelfde probleem. Had hem dus maar weggebracht en bij de pc boer kwamen ze erachter dat de voeding de boosdoener was. Nu heb ik een 350 watt voeding en een nieuwe HD, zou ik hem er nu wel zonder problemen in kunnen doen? Ben er nogal huiverig voor (want de garantie is afgelopen).

Heuj!

Verwijderd

Zoals je zelf al aangeeft, nieuwe HDD en nieuwe voeding, lijkt me geen probleem toch?

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:39

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Als de voeding de boosdoener was, en je hebt nu een nieuwe zijn er geen problemen meer toch? En je had ook al een nieuw mobo en hd, dus.... D'r in gooien die handel :)

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$