[The Bat!] Meerdere accounts

Pagina: 1
Acties:

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 14:38
Ik gebruik al jaren Eudora, en ben wel eens aan iets nieuws toe. Heb daarom The Bat! 2.02.3 eens geprobeerd, en dat ziet er zeer goed uit :).

Echter, wat me, ook na lang zoeken, nog steeds niet gelukt is, is om meerdere accounts te gebruiken ZONDER dat elk account z'n eigen folderstructuur (In, Out, Trash etc.) heeft. Natuurlijk zou je met filters alles uiteindelijk wel kunnen verplaatsen, maar dan nog zit je nog met die onnodige extra folders...

Iemand..?

• Upquark
Wellicht weet iemand dan een soortgelijke client die deze functionaliteit wel heeft?

• BitProcessor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 23:59
Ik heb zelf TheBat! jarenlang gebruikt en volgens mij is het enkel mogelijk via filters.

"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:31

Crazy D

I think we should take a look.

Dat kun je alleen met filters oplossen. Maar wat is er mis met losse accounts? Ik heb er hier zo'n 10 instaan, die allemaal de post dumpen in 1 account. Die staat open, de rest staat dicht geklapt... die paar dichte geklapte accounts heb ik geen problemen mee :)

Exact expert nodig?

• Upquark
Tja, dat kan natuurlijk wel, maar ik had toch liever gezien dat The Bat! het van zichzelf kan.

Ik zie ondertussen dat Mozilla Thunderbird hetzelfde 'probleem' heeft...

• Crazy D

Crazy D

Ik denk dat er weinig mailclients zijn die dat kunnen? Of kan Eudora dat wel?

Exact expert nodig?

• Upquark
Ja, Eudora kan dit, net als Outlook Express. Beide echter zijn niet waar ik naar op zoek ben.

Heb ondertussen gelezen dat Mozilla Thunderbird dit wel zal gaan ondersteunen (voor de geinteresseerde: http://forums.mozillazine...&postorder=asc&highlight=), maar op dit moment is het nog niet mogelijk. Ik vermoed dat van The Bat! hetzelfde gezegd kan worden...

Als iemand nog een andere client weet, dan hoor ik het graag. In ieder geval bedankt voor de replies tot dusverre.

edit:
Link toegevoegd

[ Voor 17% gewijzigd door Upquark op 10-02-2004 22:42 ]

• Crazy D

Crazy D

Nog even gekeken... ik heb weinig zin om m'n instelling om zeep te helpen, dus getest heb ik t niet, maar misschien werkt het als je een nieuw account aanmaakt, en bij de Files & directories als Home Directory de dir opgeeft van een bestaand account?

Exact expert nodig?

• Upquark
Crazy D schreef op 11 februari 2004 @ 07:21:
Nog even gekeken... ik heb weinig zin om m'n instelling om zeep te helpen, dus getest heb ik t niet, maar misschien werkt het als je een nieuw account aanmaakt, en bij de Files & directories als Home Directory de dir opgeeft van een bestaand account?
Dat werkt in zoverre dat je dan wel meerdere folders in The Bat! hebt, maar dat die allemaal hetzelfde bevatten. Tenminste, dat is wat ik erover gelezen heb. Een beetje noodoplossing dus.

Heb ondertussen al wat andere clients geprobeerd, maar blijf voorlopig nog maar met Eudora denk ik.
Pagina: 1