Toon posts:

Garantie Shuttle Barebone...

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Allereerst mijn excusses aan de admin, want ik weet niet waar ik dit moet posten. Tis niet echt een hardware vraag maar ik hoop dat iemand me hier uitsluitsel over kan geven.

Ik heb afgelopen zaterdag bij www.computer-land.nl een Shuttle SN85G4 Barebone gekocht. €335. Nu ging ik deze zondag installeren en na veel gedoe ben ik erachter dat het moederbord defect/dood is.
:'(
Nu wil ik morgen naar de winkel gaan om deze te ruilen. (Maar ik had de laatste, dus grote kans dat ze er geen 1tje meer hebben.) Dus ik ruil hem binnen 3 dagen met de bon. Heb ik dan recht op mijn geld terug?!

(Barebone weer netjes in verpakking gedaan, en hijs niet beschadigd ofzo, heb voorwaarden wel gelezen op hun site qua garantie maar staat bij zoiets van "in orginele verpakking en ongeopend" maar hoe kan je iets testen zonder te openen.
Zo het zwaar k*t vinden als ze dat ding naar shuttle gingen sturen en ik 40.000 weken zonder barebone zit!)

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Recht op geld terug heb je dacht ik niet, ze moeten je eerst een vervangend exemplaar aanbieden.
Maar computerland is niet echt een kleine jongen, die hebben dit soort zaken vaak zo op voorraad of anders halen ze het wel uit een ander filiaal.

Senile! Senile Oekaki

• bbbrumbrum
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Je hebt wel recht op geld terug.

Tjek www.staiksterk.nl maar ff!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-01 14:19
Wacht nou eerst maar af of je een vervangende machine krijgt. Daarna kan je altijd gaan eisen dat je geld terug krijgt.
En opsturen kan idd heel lang duren, zelf ervaring mee gehad.

• Arathorn8
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-12-2025
Volgens mij is de policy van computer-land dat je binnen een bepaalde termijn gewoon je geld terug kan krijgen (net als bij mycom).

Ik had overigens problemen met speakerset... was kapot gegaan na een paar maanden. 't was wel een beetje gezeik met Logitech & computer-land (ze hebben een vaag garantiecontract met Logitech), maar uiteindelijk heb ik gewoon een nieuwe gekregen van computerland.

"I came here to chew gum and kick ass... and I'm all out of gum." -- They Live

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Al dit gezeik is precies de reden dat ik gestopt ben met zelf pc's in elkaar sleutelen. Mijn Shuttle heb ik kant en klaar bij een winkel gekocht (wel zelf de componentjes uitgezocht). Het in elkaar zetten doen ze voor zowat niks.

Ik kwam er al snel achter dat 3d-spellen steeds crashten. Ook dvd kijken lukte niet goed. Ik vond het een heerlijk gevoel om dat ding gewoon weer bij de winkel te dumpen met "Hij doet het niet." Whahaha. Het bleek aan het geheugen te liggen (waar ik zelf nooit achter was gekomen, want memtest gaf geen fouten).

Siditamentis astuentis pactum.

• zoooper
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
je moet eerst vragen om reparatie binnen een redelijke termijn.. als ze dat niet doen kan je pas geld terug vragen (zie staiksterk.nl)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als je graag je ervaringen wil delen over ComputerLand, kan je dit gewoon in de Shop Survey plaatsen. Het is niet de bedoeling dat je hier al je ervaringen neerkwakt met CLand. Het omhoog schoppen van dit topic was dan ook niet nodig.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.