[Headset] US Blaster 360 1 kant geluid

Pagina: 1
Acties:

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-06 09:37

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Ik heb een klein probleempje.

Ik heb mijn nieuwe US blaster 360, aangesloten op mijn Creative Soundblaster 5.1 "bulk", en nu komt het vreemde ik hoor alleen geluid door me linker oor:?

Ik heb bij configuratie scherm, ingestelt dat het een Headphone is, met Creative Audio HQ heb ik ook nog zitten testen, en zowel me linker als me rechter geluid komt door me linker oor, met dat C audioHQ hoor je een mannetje dus zeggen Linker oor, Rechter oor.. linker oor hoor ik goed hard door me linker oor, en rechter oor hoor ik zacht ook door me linker oor:?

Wie kan mij helpen... met de search kwam ik niet ver..

Alvast bedankt

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Je hebt waarschijnlijk de stekker in het verkeerde gaatje, voor de center, gestoken.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
m.m schreef op 09 februari 2004 @ 07:14:
Je hebt waarschijnlijk de stekker in het verkeerde gaatje, voor de center, gestoken.
Ff denken.. je hebt 1 gat lichtblauw, die is voor je speakers. dus neem aan ook voor je koptelefoon, de Mic is rood/roze en daarzit het andere stekkertje in.

Waar moet mijn stekkertje dan in van mijn oortjes ??

Afbeeldingslocatie: http://upload.petuhr.nl/upload/40368878.jpg

Zo heb ik het dus zitten...

Correct me if im wrong

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-08 19:15

ralpje

Deugpopje

Probeer je headset eens gewoon op je stereo-toren o.i.d. in te prikken. Op die manier kun je er makkelijk achter komen of het probleem niet toevallig gewoon in je headset zit...

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• Eichii
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-09-2017
Als je de plugje voor je speakers in de groene zet, gebeurt er een mirakel. (het geluid gaat werken :) )

Dit is dan tegenwoordig al een paar jaar zo tenminste.

succes.

(p.s. no offence)

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
@ralpje

Ik zal dit eens proberen.
Eichii schreef op 09 februari 2004 @ 08:36:
Als je de plugje voor je speakers in de groene zet, gebeurt er een mirakel. (het geluid gaat werken :) )

Dit is dan tegenwoordig al een paar jaar zo tenminste.

succes.

(p.s. no offence)
Wel vaag zit al jaren zo met mijn 5.1 systeem.. endaarvoor met alleen me boxjes zonder subwoofer.. enzo

Maar ik zal het eens proberen als ik weer thuis ben.

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Topicstarter
Ff me pc opnieuw opgestart.. en toen deed ie het nog maar aan 1 oortje... koptelefoon omgeruild voor nieuwe en nu doet ie het weer superrr :D
Pagina: 1