Toon posts:

[3DSMAX 6.0] Meer materials/media liberaries?

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vaak lees ik tutorials over modellen die in 3DSMAX 6.0 of eerder zijn gemaakt, zelf heb ik dit programma nu ook en heb al beetje mee zitten spelen. Alleen op een gegeven moment moet ik de oppervlakte gaan renderen met een nice kleurtje. Tis dat ik niet echt blij ben met de keuzes die de media libraries mij geven, er blijken maar heel erg weinig in mijn map te zitten en vraag mij af waar ik het moet vinden. Blijkbaar mis ik ook de meeste standaard materials. Ik heb geprobeerd via Google te zoeken, maar het is een te ruim woord om Google op te laten speficeren.

....help :/

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:01
er zitten verschillende library's in 3d max 6.0, je moet je alleen even openen. gewoon in de material editor. het is trouwens handig om je eigen creativiteit te gebruiken, je kan namelijk zelf materials maken en anders bestaande materials aanpassen naar eigen smaak
Blijkbaar mis ik ook de meeste standaard materials. Ik heb geprobeerd via Google te zoeken, maar het is een te ruim woord om Google op te laten speficeren.
dan zou ik even contact opnemen met Discreet, die zullen je graag verder helpen

[ Voor 34% gewijzigd door Cardinal op 09-02-2004 00:39 ]

Verwijderd

zoek op "3dsmax.mat" (anders bij emule, die heeft 'em ook

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 10:06:
eh, wat bedoel je hiermee precies?

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-04 09:51

Dexter

d((o_o))b

Dit ruikt naar....

....en het stinkt ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Dexter op 11-02-2004 21:14 ]

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Sja, koop het in de winkel en je hebt geen last van brakke rips :)
Ondersteuning op mislukte warez rips lijkt me niet de bedoeling op GoT, dus een slotje.
Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 10:06:
En de winkel ook :?
Naar eMule verwijzen is niet echt nodig op GoT ;)
Dexter schreef op 11 februari 2004 @ 21:13:
Dit ruikt naar....

....en het stinkt ;)
Je hebt gelijk maar 21 uur daarvoor omhoog kicken is ook wat overdreven ;)
Dus Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif topicreport :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.