Toon posts:

GP Legends foutmelding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Gisteren heb ik, tegen beter weten in, maar weer eens een spel gekocht. Een ouwetje, GP Legends, voor slechts 5,-. Aangezien het een van de beste GP-spelen lijkt te zijn en aangezien ik groot F1 fan ben kan ik deze uiteraard niet missen. het is de 1.0 versie.
Echter, nu installeer ik deze en gaat het mis. Ik krijg aan het eind van de installatie een foutmelding dat het spel Wininet.dll niet kan installeren en wanneer ik het spel opstart krijg ik het menu maar ook direct een 'windows heeft een fout ontdekt' waarna 'niet verzenden' eigenlijk maar weer de enige oplossing is.
Wininet.dll heb ik al van het net getrokken en geinstalleerd maar hij blijft dezelfde fout geven... Iemand hier ervaring mee?

• Bargemanos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-12-2025
competiblity instellen????

uhuuummm

Verwijderd

Topicstarter
Hoe doe ik dat? Zou dat de boel verhelpen?

• mexwall
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09-2025
Kijk eens op www.racesimcentral.com _/-\o_ , daar staat vast wel iets waar je wat aan hebt(forum en heel veel links).
Als je XP draait heb je ,neem ik aan, een cpu die sneller is als 1.4ghz. Dat trekt het spel niet, maar daar hebben ze een programmaatje voor, cpufix heet het geloof ik. Hiermee kun je het spel op snellere pc spelen.

Succes met het racen.

Er staan daar ook veel links naar mods voor F12002 en F1CC :9 :P .

Verwijderd

Topicstarter
Thanks!!! Dat wist ik dus niet... PC te snel... Lol, da's nieuw... Ik draai inderdaad een 1.8HT... Thanks!!!

• mexwall
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09-2025
Laat nog even weten of alles gelukt is. :)

Verwijderd

Topicstarter
En inderdaad, opgelost.. heb al een paar honderd meter test gereden... Grafisch valt ie me tegen. Maar dat zal met de 1.2 patch wel weer op te lossen zijn?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 23:28:
Hoe doe ik dat? Zou dat de boel verhelpen?
Rechtermuis op icoontje van het spel. "Eigenschappen" -> Tab "Compatibiliteit" -> en dan aanvinken en Win 89/M.E kiezen

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2004 01:38 ]

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:20

Fuelke

Forza Ferrari

Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 23:55:
En inderdaad, opgelost.. heb al een paar honderd meter test gereden... Grafisch valt ie me tegen. Maar dat zal met de 1.2 patch wel weer op te lossen zijn?
Nee, met de patches (http://www.papy.com/html/downloads.htm) los je enkel op dat hij ook in Direct3D of OpenGL kan draaien.

Voor betere graphics kan je terecht op: http://stevelife.m4driving.sm

Check ook deze sites:
Grand prix Legends
GPL Track Database
GPLEA
GPL Rank

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1