Toon posts:

Toshiba dvd-brander brandt niet meer!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In september 2003 heb ik een erg goede Medion labtop gekocht bij de Albert Heijn. Deze labtop bevat een "Toshiba dvd-rom SD-R6112". Met deze dvd-brander heb ik al veel DVD's en CD's gebrand zonder problemen.

Helaas lukte dit niet meer toen ik Windows XP er opnieuw opzette. Ik heb al veel drivers geinstalleerd, maar het lukt nog steeds niet om dvd's te branden.
"Nero burning Rom" geeft steeds een foutmelding. Van de foutmelding heb ik een screenshot gemaakt. In de foutmelding staat dat de brander de lege dvd niet kan beschrijven. Met andere woorden: de lege dvd-rom is omschrijfbaar. Ik heb al verschillende soorten dvd merken geprobeerd, maar bij alle merken geeft "Nero burning Rom" deze foutmelding

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem.

Groeten,
Team Kuiper

Verwijderd

heb je nero wel geüpdate? deze melding krijg je ook als nero de brander niet ziet, namelijk.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Probeer in elk geval even om Windows Update te draaien en Nero te updaten. Als dit nog niet helpt, update dan ook je ASPI Layers (als je niet weet wat t is, even de search gebruiken). :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
Kerels, hardstikke bedankt. Kon ik jullie maar kudo's geven! _/-\o_

Het lag aan Nero zelf. De Aspi drivers waren idd. niet goed geinstalleerd. Na de update van Nero Burning Rom kon ik weer dvd's branden.

Keep the good work going on. 8)