Toon posts:

Wel Emails, geen Internet via WLAN op de IPAQ 4150

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs een IPAQ 4150 en een Sitecom WL-025 breedbandrouter/acces point.

Ik heb de installatie volgens het boekje gedaan, probleem is nu dat ik op de ipaq wel internet email kan ontvangen en verzenden, maar als ik Pocket Internet Explorer opstart geeft ie de melding "Page your looking for cannot be found". Ik heb allerhande settings veranderd om het een en het ander te fiksen, maar het is mu nog steeds niet gelukt.....

Help! Any suggesties?

Alvast thanks,

Drickx

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
staan je dns settings wel goed? of worden die wel goed uitgegeven / opgepakt door je router/ap

Btw is het nou een router of acces point? :)

Verwijderd

Topicstarter
beide, zowel een AP als router. ik heb dezelfde DNS settings als degene van mijn internetprovider ingevoerd op de IPAQ. Is dat goed?

Verwijderd

Kun je iets pingen?

Verwijderd

Topicstarter
Pingen? Hoe doe ik dat? Wel is het zo, dat het niet uitmaakt welke pagina ik op wil roepen, van chello.nl, startpagina, of altavista... de ipaq blijft dat alert geven....

het gekke is dat email wel super werkt.

Verwijderd

Pingen? Hoe doe ik dat?
Kom op zeg, beetje niveau is hier wel gewenst.

start > run > cmd
ping tweakers.net

Verwijderd

Topicstarter
Pingen ging goed, ik zag alletwee de systemen (router/Ap en IPAQ) Nu is dat niet zo vreemd, aangezien het WLAN gebeuren goed werkt. Ik kom alleen met mijn Ipaq via dat WLAN/Wifi niet op internet. Met de desktop PC overigens wel, die is met UTP/LAN verbonden met de AP. Werkt uitstekend. DAT wel......... Grrrrr!

Begin het steeds somberer in te zien.......

Nog ideeen? ANYONE?????

Drickx

Verwijderd

Als je tweakers.net wel kunt pingen maar niet kunt bezoeken dan lijkt me het probleem met je browser (-instellingen), proxy of firewalls o.i.d.

Je DNS lijkt in elk geval wel goed te zijn, en je verbinding en gateway ook.
Welke provider gebruik je?

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik Chello. Moet ik in mijn IPAQ de settings van mijn ISP instellen, zoals IP, DNS, Gateway, Domain e.d.??

Verwijderd

Topicstarter
Als dat zo is, moet dat via een VPN?
Pagina: 1