Toon posts:

[98] explorer Afsluiten*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moest laatst een pc even repareren maar dat lukte me helaas niet... maar ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe je het kunt oplossen!

Wanneer je bijvoorbeeld "Mijn Documenten" opende ging alles goed, ook bij "deze computer" enz, gewoon zoals normaal! maar wanneer je op het kruisje klikt dan sluit hij gewoon de map niet af! Pc loopt niet vast maar de explorer sluit zich niet af! heel vreemd... Heb het "explorer" opnieuw geinstalleerd en ben ze hebben nu nog steeds hetzelfde probleem. Weet iemand nog een oplossing?

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-05 12:33
Heb je al een virus & ad-warescan gedaan ? Want daar lijkt het wel op...

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welk OS gaat het hier over? Zie ook de Windows Operated Systems Policy :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
elevator schreef op 08 februari 2004 @ 23:03:
Welk OS gaat het hier over? Zie ook de Windows Operated Systems Policy :)
En zit die pc misschien in een domein waar bepaalde restricites zijn ingesteld ? Je kan ook even met 'poldit.msc' kijken of er iets ingesteld staat als je admin bent. Waar ik overigens wel vanuit ga. Anders : 'Start > Uitvoeren > Gpresult'

Lijkt mij toch overigens een virus/spyware zoals Kix@$$ al aangeeft de meest waarschijnlijke optie. Check [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml] hierover ;) Alle noodzakelijke windows updates ook binnen ?

Al in de event viewer gekeken ?

[ Voor 4% gewijzigd door sanfranjake op 09-02-2004 06:44 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb verschijnende dingen geprobeerd. Ik heb Norman 5.7 (Up-To-Date) de hd laten scannen, maar helaaas niks gevonden. Schijfcontrole en defragmentatie worden op dit moment uitgevoerd.... Er is ook niks ingesteld in Gpresult. (denk ik) Ik zal het voor de zekerheid vanavond even controleren. Maar ik vrees van niet.

Het gaat hier trouwens over Windows 98 Second Edtion (Volledig Up-to-Date)

Verwijderd

Topicstarter
en ik heb Ad-Ware 6 uitgevoerd (Uiteraard ook up-to-date)

Spybot Search & Destroy zal ik vanavond even downloaden (als het freeware is)

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kleine titel edit zodat het OS in je topic titel staat - post eventjes een Hijackthis log file :)
Pagina: 1