Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

nokia ngage spellen op nokia 6600

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

• erazer82
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-08-2014
zoals het onderwerp al zegt:

hoe kan ik de spellen van de nokia ngage op mijn 6600 spelen?
moet ik hiervoor spec. software hebben?

want als ik er een gewoon ngage spel indoe.. werkt het niet...

gr. wim

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Wim,

Als jij een N-Gage spel op je Nokia 6600 wil hebben, dan kan dat doormiddel van een bepaald programmatje te downen waarmee je de orginele N-Gage spellen kan kraken, zodat ze ook op de SX1, Nokia 6600 etc... werken.

Volgens de richtlijnen die gemaakt zijn voor dit forum, mogen wij het nergens over hebben als het gaat om unlocken/cracken/hacken etc.....

Daarom is jou vraag hier ook niet op de goede plaatst. Ik zou als ik jou was een met google zoeken, dan moet je vast iets kunnen vinden.

Veel succes..

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Het is inderdaad niet echt de bedoeling dat je op GoT gaat vragen naar info over het omzeilen van de beveiligingen op ngage-games. Zie ook:
Beveiligingen omzeilen en andere vormen van (internet)misbruik.
Wachtwoorden / Firewalls en dergelijke zijn er niet voor de lol maar om PC's, netwerken en dergelijke enige vorm van bescherming tegen ongewenst/onbedoeld gebruik te geven. Het is derhalve op het forum niet de bedoeling om mensen hierbij de helpende hand te bieden, vragen hierover te stellen of whatever. We willen dat gewoon niet op het forum hebben.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.