[K9 - Outlook2k - NAV] Attachments worden gesloopt

Pagina: 1
Acties:

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-08 17:59

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Wanneer ik de combinatie K9, Outlook 2000 en NAV2003 gebruik worden alle binnenkomende attackments gesloopt. Als ik K9 of NAV uitzet treed het probleem niet meer op. Ik heb de maker van K9 (Robin Keir) ten tijde van versie 1.19 al gemaild maar hij heeft waarschijnlijk nog geen tijd gehad om het probleem op te lossen.

Met google vind ik geen mensen die hetzelfde probleem hebben, misschien hier wel, hopelijk ook een oplossing.

Ik gebruik K9 versie 1.25 en heb de volgende informatie verzameld:
Verstuurde attachment (leuk PocketPC spelletje)
Verstuurde mail, ontvangen zonder K9 en NAV
Kapotte mail geexporteerd uit K9
Kapotte mail geexporteerd uit Outlook

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-08 15:47
Dus als ik het goed begrijp:
- Het maakt net uit wat voor bestand het is
- Als je alleen K9 of NAV aan hebt dan doet hij het wel, maar de combo niet

Zijn het allebei Outlook plugin's of zit er 1 tussen je mailserver en Outlook?

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
K9 zit tussen outlook en mailserver in :)

Heb je ook al zonder outlook geprobeerd dan? Ik heb namelijk M2, k9 en NAv2k3 gebruikt en dat gaat zonder problemen. Je blijkt namelijk niet k9 of nav uit te kunnen sluiten.

Human Bobby

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je kunt in K9 instellen dat grotere mails niet worden gecontroleerd; lijkt me iets om in ieder geval even in te stellen. Een spammer zal niet zo snel 100kb/bericht gebruiken.

M'n vader gebruikt OE6+K9, dat gaat iig. gewoon goed met die instelling aan.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Dijkhuis
  • Laatst online: 01-09 09:38
Bij mij gaat K9 1.25 met NAV2004 (4/2/04) en the bat emailer 2.01.3 wel goed samen, dus misschien heeft outlook er ook mee te maken?

• Gerco
  • Laatst online: 30-08 17:59

Gerco

Professional Newbie

Topicstarter
Ik heb hetzelfde probleem ook bij Outlook Express, Mozilla Mail, maakt niet uit welke mailer. De mail is ook al kapot als ik 'em exporteer uit K9 (dus voordat 'ie uberhaupt bij Outlook geweest is). Het lijkt in de combo K9/NAV2003 te zitten, want als ik 1 van de twee uitzet is het probleem voorbij. Helaas wil ik ze graag allebei aanhebben :)

Ik zal die grotere mails instelling eens bekijken, dat klinkt iig veelbelovend.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-08 15:47
Mischien scant NAV ook als K9 hem in de temp files gooit ofzo...

Probeer anders de tijdelijke folder van K9 te excluden in NAV.
Pagina: 1