- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Dus als ik het goed begrijp:
- Het maakt net uit wat voor bestand het is
- Als je alleen K9 of NAV aan hebt dan doet hij het wel, maar de combo niet
Zijn het allebei Outlook plugin's of zit er 1 tussen je mailserver en Outlook?
- Het maakt net uit wat voor bestand het is
- Als je alleen K9 of NAV aan hebt dan doet hij het wel, maar de combo niet
Zijn het allebei Outlook plugin's of zit er 1 tussen je mailserver en Outlook?
K9 zit tussen outlook en mailserver in 
Heb je ook al zonder outlook geprobeerd dan? Ik heb namelijk M2, k9 en NAv2k3 gebruikt en dat gaat zonder problemen. Je blijkt namelijk niet k9 of nav uit te kunnen sluiten.
Heb je ook al zonder outlook geprobeerd dan? Ik heb namelijk M2, k9 en NAv2k3 gebruikt en dat gaat zonder problemen. Je blijkt namelijk niet k9 of nav uit te kunnen sluiten.
Human Bobby
Je kunt in K9 instellen dat grotere mails niet worden gecontroleerd; lijkt me iets om in ieder geval even in te stellen. Een spammer zal niet zo snel 100kb/bericht gebruiken.
M'n vader gebruikt OE6+K9, dat gaat iig. gewoon goed met die instelling aan.
M'n vader gebruikt OE6+K9, dat gaat iig. gewoon goed met die instelling aan.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Bij mij gaat K9 1.25 met NAV2004 (4/2/04) en the bat emailer 2.01.3 wel goed samen, dus misschien heeft outlook er ook mee te maken?
Ik heb hetzelfde probleem ook bij Outlook Express, Mozilla Mail, maakt niet uit welke mailer. De mail is ook al kapot als ik 'em exporteer uit K9 (dus voordat 'ie uberhaupt bij Outlook geweest is). Het lijkt in de combo K9/NAV2003 te zitten, want als ik 1 van de twee uitzet is het probleem voorbij. Helaas wil ik ze graag allebei aanhebben 
Ik zal die grotere mails instelling eens bekijken, dat klinkt iig veelbelovend.
Ik zal die grotere mails instelling eens bekijken, dat klinkt iig veelbelovend.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Mischien scant NAV ook als K9 hem in de temp files gooit ofzo...
Probeer anders de tijdelijke folder van K9 te excluden in NAV.
Probeer anders de tijdelijke folder van K9 te excluden in NAV.
Pagina: 1