Toon posts:

met outlook express hotmail mail ophalen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een kennis van mij haalt z`n hotmail mail op via outlook express. Dit heeft altijd goed gewerkt , maar de laatste tijd werkt het niet meer. Hij krijgt dan time outs en een of ander foutmelding in 0x0008000 code taal, zegt me dus niks. Kan de foutmelding code niet zo uit m`n hoofd herrineren. Ik heb al de xp firewall uitgezet en de mail scan van norton antivirus uitgezet , gescand op spyware enz enz. Niets helpt , zelfs geen systeemherstel. Het rare is dat het altijd goed heeft gewerkt.
Ik weet dat de informatie wellicht wat summier is maar heeft iemand een idee waar het aan kan liggen?

windows xp home
wanadoo cable via router
outlook express

• Andamanen
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

De precieze foutcode opzoeken met google zou al tot een oplossing kunnen leiden, maar ik neem aan dat je deze niet bij de hand hebt ?

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
via de website kan hij wel zijn mail ophalen?

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Laat hem zelf dat probleem maar posten met precieze specs...
Ik heb momenteel geen problemen met hotmail, misschien ff accountje verwijderen en opnieuw invoegen?

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Verwijderd

Topicstarter
via website gaat het wel. Account verwijderen en opnieuw toevoegen heb ik ook al geprobeerd. Zal morgen even de exacte foutcode opzoeken , hoewel ik met google niks gevonden heb.

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

In outlook express heb je de mogelijkheid om logs te maken: options -> maintenance -> troubleshooting vinkje bij HTTP zetten... In je Store folder vind je die log files.. Daar valt vast wel de info uit te halen.

Post het hier aub!

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

zo een probleem had ik ook, nu gebruik ik hotmail popper van www.boolean.ca

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Ik kan me trouwens vaag herinneren dat ik in het verleden ook ooit een probleem heb gehad met een hotmail adres in outlook express. Gelukkig was dat niet mijn hoofdadres en heb ik het snel gekicked... Probleem opgelost...

Pagina: 1