Toon posts:

Sitecom wireless PCI netwerkkaart werkt niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo hallo

ik heb net een geniaal draadloos netwerkgebeuren aangeschaft, kneiterduur, ik denk leuk, draadloos netwerken, maar dat zat er niet in voor deze baas, want (en nu krijg je t hoor): de PCI kaart van de client wil niet werken nondejuukes :)

als ik kaart erin knal installeert XP de standaard 1394 driver en zegt dat er een verbinding is, echter van IP instellingen heeft dat ding dan ineens nooit gehoord. IP instellingen kan ik wel wijzigen, maar als ik IPCONFIG doe krijg ik geen IP gegevens terug, maar staat er alleen windows ip configuratie. Dus daar gaat wat mis :)

Nu denk ik dat het ligt aan het feit dat ik niet de bijgeleverde driver heb gebruikt, maar die pakt XP gewoon niet. Zelfs met stuurprogramma bijwerken lukt het niet om de sitecom driver te gebruiken.

Dus... help help help, hoe krijg TCP/IP aan de praat op mn sitecom kaartje!???

bij voorbaat dank

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-08 21:58

Klippy

Still Game

Zou toch eens naar die drivers kijken hoor. Zo moeilijk is het meestal niet, zit daar niet zelfs een gewoon setup programma bij? Anders ff handmatig apparaat selecteren en drivers aanpassen.

Maar wat gebruik je verder eigenlijk? Accespoint? Welke? Heb je wel bereik? Dat soort dingen zie ik allemaal niet staan.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een wireless router op een andere pc aangesloten werkt allemaal perfect dat is het probleem niet

XP pakt dus met geen mogelijkheid die driver van sitecom dat is het probleem. ook handmatig enzo... lukt gewoon niet

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-08 14:20
Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 18:51:
hallo hallo

ik heb net een geniaal draadloos netwerkgebeuren aangeschaft, kneiterduur, ik denk leuk, draadloos netwerken, maar dat zat er niet in voor deze baas, want (en nu krijg je t hoor): de PCI kaart van de client wil niet werken nondejuukes :)

als ik kaart erin knal installeert XP de standaard 1394 driver en zegt dat er een verbinding is, echter van IP instellingen heeft dat ding dan ineens nooit gehoord. IP instellingen kan ik wel wijzigen, maar als ik IPCONFIG doe krijg ik geen IP gegevens terug, maar staat er alleen windows ip configuratie. Dus daar gaat wat mis :)

Nu denk ik dat het ligt aan het feit dat ik niet de bijgeleverde driver heb gebruikt, maar die pakt XP gewoon niet. Zelfs met stuurprogramma bijwerken lukt het niet om de sitecom driver te gebruiken.

Dus... help help help, hoe krijg TCP/IP aan de praat op mn sitecom kaartje!???

bij voorbaat dank
"als ik kaart erin knal installeert XP de standaard 1394 driver"
wat dacht je van de drivers van het cdtje of nieuwe van het internet halen O-)
er zit trouwens software bij dat kaartje waar je kan zien of er een netwerk comptable is,wat je ip is,en hoe je bereik is. :Y)

Verwijderd

Topicstarter
ja hallo dat begrijp ik ook wel... maar ik krijg XP dus niet zo ver dat ie die drivers accepteert! hij zegt dat de 1394 driver het meest geschikt is :( ik moet XP dus zover krijgen dat ie niet de 1394 driver pakt voor die kaart.. . maar hoe doe ik dat?

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:15
xp zoekt een firewire driver voor een draadloze pci netwerkkaart? dat is wel erg vaag

je kan ergens een optie kiezen om te forceren een driver te installeren, waar precies weet ik niet, dacht eigenschappen deze computer, hardware en dan driver signing

[ Voor 3% gewijzigd door chim0 op 08-02-2004 20:22 ]

Pagina: 1