Toon posts:

[W98] Taskbar auto-hide/Hardnekkige (L)user

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb last van een hardnekkige user die op zijn windows 98 systeem iedere keer de taskbar op auto-hide zet. Omdat dit een methode is om te zorgen dat anderen niet kunnen zien dat je spelletjes zit te spelen op je werk, is afgesproken dat dat niet mag op kantoor. Toch doet deze user dit steeds. Dus dan maar de gecontroleerde oplossing.

Ik wil dus auto-hide onmogelijk maken, dan wel deze setting bij iedere reboot herstellen.

Volgens mij is er geen methode om auto-hide onmogelijk te maken, maar is er dan wel een methode om bij iedere reboot deze setting terug te zetten?

Ik heb al geprobeerd bij iedere reboot een .reg file te importen, maar
A ) Dit importen krijg ik niet gedaan voor windows deze keys uitleest
B ) ik heb de verkeerde keys te pakken

Wie weet er nog een oplossing?

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Poledit gebruiken en gedeeltelijk dicht timmeren. Maar 100% kun je Windows '98 nooit beveiligen overigens.

C:\>_

Verwijderd

Topicstarter
Vinnie schreef op 08 februari 2004 @ 18:52:
Poledit gebruiken en gedeeltelijk dicht timmeren. Maar 100% kun je Windows '98 nooit beveiligen overigens.
kon je met poledit dat tabblad ook hiden? hmmz... effe kijken... thanx voor het idee

je kan idd win98 nauwelijks beveiligen... maar wel tegen mensen die net weten wat de startknop is, dus dat zit wel snor ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 19:00:
[...]
kon je met poledit dat tabblad ook hiden? hmmz... effe kijken... thanx voor het idee
blijkbaar niet het tabblad, maar wel het menuitem "Taakbalk en menu Start"
helemaal geweldig.

nogmaals bedankt

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ach, heb ooit alles zo dicht getimmerd.. dat de enige manier was om nog enige control te krijgen via de verkenner was :P
Helemaal in de mappenstructuur gaan naar een shortcut die qua naam erg normaal leek voor een bepaalde applicatie en voila... commandprompt B)

Graag gedaan :)

C:\>_