IE6: text size verandert vanzelf ?

Pagina: 1
Acties:

• Spearhead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-08 21:10
Ik heb op een van mijn pc's het probleem dat de text size selectie in mijn browser zonder aanleiding verandert (in het menu: view -> text size). Ik heb dit normaliter altijd op 'smaller' staan, maar vaak staat hij ineens op 'normal'. Iemand een idee hoe dit komt en hoe het te verhelpen is ?
Mijn PC is vrij van spyware volgens Spybot S&D, en ik ontdek ook niet echt een verband tussen het bezoeken van bepaalde websites en het zich voordoen van dit fenomeen.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:34
Er wordt niet gewoon per ongeluk CTRL + scrollwieltje gedaan? Want dat is een combinatie waarmee je heel makkelijk de tekstgrootte mee kan veranderen :)

The devil is in the details.

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Gebruik jij eudora als email prgramma?

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• Spearhead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-08 21:10
December schreef op 08 februari 2004 @ 18:45:
Er wordt niet gewoon per ongeluk CTRL + scrollwieltje gedaan? Want dat is een combinatie waarmee je heel makkelijk de tekstgrootte mee kan veranderen :)
Ik ben het me niet bewust, maar ik gebruik wel een keyboard uit 1985 of zo, dus ik kan niet helemaal uitsluiten dat het ding raar doet, alhoewel ik verder nergens last van heb.

• BoGhi
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-04 18:28
Ik vermoed dat dit probleem toch veroorzaakt wordt door het wijzigen van settings in je browser na bezoek van een of andere site, danwel het actief zijn van een progje op je PC. Daar ken ik het iig wel van. Al HijackThis gedraaid?

Programmers don't die. They GOSUB without RETURN