Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

foto's maken in het donker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
is er iemand in het bezit van een Fujifilm F402

ik heb namelijk bij andere digitale camera's gezien, dat er een oranje ligt van de digitale camera afschijnt. ( ik heb me laten vertellen dat, dat licht nodig is om in het donker wat te kunnen zien op het LCD schermp van je Digitale camera.)
ik gebruik de camera alleen maar voor foto's te maken in discotheken. alleen ik weet niet hoe ik die functie er op krijg. ik heb de handleiding ( fujifilm finepix F402) al tig keer door gelezen...

heeft iemand een idee hoe je die functie in kunt schakelen???

of wat de benaming is van die functie ???

BVD _/-\o_

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-11 00:36
dat is je rode ogen reductie

Verwijderd

Topicstarter
Stoney187 schreef op 08 februari 2004 @ 18:01:
dat is je rode ogen reductie
voor rode ogen knippert ie twee keer

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:36
het licht is niet om wat te kunnen zien op je lcd, maar om de autofocus te helpen met focussen. Bij mij heet het ook AF-hulplicht, maarja ik heb een canon.

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:14
Mijn Canon PowerShot A60 heeft zo'n lampje en hij werkt tweeledig. Ten eerste is het (idd) een autofocuslampje, zodat je in het pikkedonker ook goed scherp kan stellen. In de tweede plaats is het wel een rode-ogen-reductielampje en kan de flitser niet twee keer flitsen. Maar ik weet niet of de F402 dit ook heeft. Heb je de handleiding al eens geraadpleegd?

Waarom open je twee topics trouwens? Je had ook een modje kunnen roepen met het handje (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif) om hem erop te wijzen dat je in het verkeerde subforum zit. Dit zogenaamde crossposten is namelijk niet toegestaan.

[ Voor 12% gewijzigd door Jaap-Jan op 08-02-2004 18:11 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Verwijderd

Topicstarter
Japie_17 schreef op 08 februari 2004 @ 18:07:
Mijn Canon PowerShot A60 heeft zo'n lampje en hij werkt tweeledig. Ten eerste is het (idd) een autofocuslampje, zodat je in het pikkedonker ook goed scherp kan stellen. In de tweede plaats is het wel een rode-ogen-reductielampje en kan de flitser niet twee keer flitsen. Maar ik weet niet of de F402 dit ook heeft. Heb je de handleiding al eens geraadpleegd?

Waarom open je twee topics trouwens? Je had ook een modje kunnen roepen met het handje ([afbeelding]) om hem erop te wijzen dat je in het verkeerde subforum zit. Dit zogenaamde crossposten is namelijk niet toegestaan.
dus het kan zo zijn dat ik helemaal niet zo'n autofocus lampje heb ????

• hplos.nl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-08 22:02

hplos.nl

Zo doet men dat

kan heel goed kloppen, ik heb 'm nl ook nog niet kunnen vinden op mijn fuji (s304)

pc | server | laptop | pda

Pagina: 1