He, ik heb een Z-5300 set aangeschaft, waarvan jammergenoeg het middenkanaal kapot was... Met logitech gebeld, en ik moest de stekker erafknippen en opsturen. Zodra ze die hadden kreeg ik een nieuwe set...
Alles werkte perfect behalve middenkanaal... Dus ik dacht ik meet alle draden even op en soldeer er een nieuwe kabel aan. Anders kon ik de set wegpleuren wat ook weer zonde zou zijn...
Alleen bij dat doormeten van de draden is het 1 en ander misgegaan, en kom bij het solderen van de draden niet goed uit...
Nu is mijn vraag of iemand voor mij de controller van de Z-5300 kan doormeten, en eventueel wat fotos kan posten zoals die van mij...
Dan kan ik hoop ik dat ik mijn set nog weer werkend kan krijgen tegen de tijd dat mijn nieuwe set er is... Want die moet uit Zwitserland komen...
Mischien als ik hem nog klaarkrijg dat ik hem in de auto probeer te bouwen...
Ik hoop dat iemand me kan helpen... Alvast bedankt.
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Alles werkte perfect behalve middenkanaal... Dus ik dacht ik meet alle draden even op en soldeer er een nieuwe kabel aan. Anders kon ik de set wegpleuren wat ook weer zonde zou zijn...
Alleen bij dat doormeten van de draden is het 1 en ander misgegaan, en kom bij het solderen van de draden niet goed uit...
Nu is mijn vraag of iemand voor mij de controller van de Z-5300 kan doormeten, en eventueel wat fotos kan posten zoals die van mij...
Dan kan ik hoop ik dat ik mijn set nog weer werkend kan krijgen tegen de tijd dat mijn nieuwe set er is... Want die moet uit Zwitserland komen...
Mischien als ik hem nog klaarkrijg dat ik hem in de auto probeer te bouwen...
Ik hoop dat iemand me kan helpen... Alvast bedankt.
Foto 1
Foto 2
Foto 3
[ Voor 5% gewijzigd door Saeverix op 10-02-2004 15:50 ]
People who live in glass houses shouldn't throw stones.