Dit helpt al VEEL
toch nog(ja nogmaals) ee, vraagje,die HD van jouw,ligt die gewoon IN de case of zit die in die speciale koeler of ligt die op schuim van het een of andere soort en zit daar dan die koeler op?
PS hoeveel hbe jij die HD koeler betaalt
The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy
die hd staat op zo van die ijzeren hoekjes (maakt niets lawaai) en die cooler erbovenop koste iets van een 11€ ofzo maar let wel op zo van die kleine fans maken enorm veel lawaai
@MacOSX:
welke flowcooler bedoel je?
11,12 euro nieuw
"Let the mayhem begin"
The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy
dit is wat ik nog ga doen: ramcooling plaatsen, fangrills voor mijn fans, andere kabel voor mijn cdr, de achterkant langs binnen nog een laagje spuiten want daar is hij maar licht paars en geen glitters de verf was toen bijna op.
voorkant langs binnen ga ik nog wat afwerken met traanplaat.
tips zijn altijd welkom.
WEET ER SOMS IEMAND WAT EEN ATX PLUG IS???
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2004 22:46 ]
Verwijderd
Je bedoeld een ATX connector ?Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 22:35:
ik kan het niet laten om nog wat te gaan modden.
dit is wat ik nog ga doen: ramcooling plaatsen, fangrills voor mijn fans, andere kabel voor mijn cdr, de achterkant langs binnen nog een laagje spuiten want daar is hij maar licht paars en geen glitters de verf was toen bijna op.
voorkant langs binnen ga ik nog wat afwerken met traanplaat.
tips zijn altijd welkom.
WEET ER SOMS IEMAND WAT EEN ATX PLUG IS???
Zo ja, dan is het dit:
Verwijderd
maar ik denk dat ik die van 60mm het zelfde als die van 80 mm ga nemen als dat ga.
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2004 13:44 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2004 17:39 ]
Meer pics @ http://users.skynet.be/bbk of boenkekast.tk
toetsenbord uit elkaar halen.
tobotje lekker aan het baden
afgeplakt en spuiten
terug in elkaar en hij werkt nog!
cpu cooler van een oude 486 tot ramsinks zagen voor op mijn graka.
het resultaat, ik moet nog wel coolpasta kopen
srry voor de slechte pic is van dicht bij 8o
Verwijderd
Een stoot tegen je kast -> blokjes vallen om -> korsluiting ->Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 17:38:
kan het eigelijk kwaad dat mijn coolblokjes nu op mijne graka staan zonder coolpasta??? hoop van niet
Verwijderd
Verder echt mooie kast
wat ik mij ook nog afvroeg bij zo'n groote coolers die over heel je graka komen.
raken die de soldeeringen niet waardoor er kortsluiting kan ontstaan??? ik heb het voorgehad voordat ik mijn kleine blokjes had gezaagt. cooling op 2chips gezet en ineens geen beeld meer ik zach dat hij er 2 raakte
na herstarten werkte hij gelukkig weer.
We hebben er ook FILMPJES van maar kreeg ze niet op de forum staan wel op mijn site http://boenkekast.tk of http://users.skynet.be/bbk (casemodding deel 3 staan ze)
dit is da strobo die we gaan in bouwen (20watt)
zo hebben we hem verloopig ingebouwd vooraan hebben we een schakelaar om hem af te kunne zetten
deze keer hebben we de pci slots onder hande genomen.
op de pci slots heb ik geele uv reactieve plakband geplakt.
het rolletje plakband.
het rezultaat.
in het licht met zijkant er aan
meer pics @ http://users.skynet.be/bbk of boenkekast.tk
sorry voor de slechte pics is met het foto toestel van mijn zus getrokken
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2004 19:37 ]
Verwijderd
Btw. wel mooi gedaan !
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2004 19:35 ]
thx nu is het gelukt denk ikVerwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 19:34:
Mmm, je tags zijn niet helemaal goed.
Btw. wel mooi gedaan !
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2004 01:11 ]
meer pics @ http://users.skynet.be/bbk
het zou lai tai lai zijn en dit wil zeggen: kom tuin kom had ik dit geweeten had ik wel een andere tekst genomen
je zit in de het discotheekgebeuren he:)
ken je prenetic ook?
http://www.prenetic.nl
is van mn zwager:)
nee ken ik niet maar ziet er wel een mooie installatie uit zeker die laser.lexophilia schreef op 06 april 2004 @ 01:07:
ziet der wel leuk uit die kast...met die gekleurde fannetjes enzo...
je zit in de het discotheekgebeuren he:)
ken je prenetic ook?
http://www.prenetic.nl
is van mn zwager:)
Verwijderd
Tjah, dit zijn Chinese letters nu is chinees in principe niet echt een mooie taal om dingen in te schrijven. Mijn voorkeur gaat inderdaad naar Japans. De uitspraak is trouwens ‘’lai ting lai’’.Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 23:26:
het zou lai tai lai zijn en dit wil zeggen: kom tuin kom had ik dit geweeten had ik wel een andere tekst genomenmaar het had erger kunne zijn he
Edit:
Hoezo schilder je dan deze huidige tekens niet over en plaats je wel iets cools?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2004 10:07 . Reden: Effen iets toegevoegd ]
mijn tekens laat ik zo.Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 10:06:
[...]
Tjah, dit zijn Chinese letters nu is chinees in principe niet echt een mooie taal om dingen in te schrijven. Mijn voorkeur gaat inderdaad naar Japans. De uitspraak is trouwens ‘’lai ting lai’’.
Edit:
Hoezo schilder je dan deze huidige tekens niet over en plaats je wel iets cools?
als ik er nog eens ga over schilderen word het een boel
Die CPU fan die jij hebt heb ik en een vriend van mij ook gekocht..
Maar bij beide gaf het ding alleen maar ellende..
Bij jou doet hij het prima?
wat voor elende?Triloxigen schreef op 13 april 2004 @ 23:21:
Beetje offtopic..
Die CPU fan die jij hebt heb ik en een vriend van mij ook gekocht..
Maar bij beide gaf het ding alleen maar ellende..
Bij jou doet hij het prima?
want ik en een vriend van mij hebben hem en nog geen probleemen mee gehad.
ik weet niet of hier iets tegen te doen is?
Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 21:17:
bij ons maakt die cpu cooler wel veel lawaai als hij op zijn snelst draait.
ik weet niet of hier iets tegen te doen is?
...of uitzettenhem niet zo snel laten draaien
we hebben de hdd verticaal geplaatst en de kleine draadjes in een groenbuisje gestoken.
hier het rezultaat:
hdd verticaal tegen de wand gemonteerd en draadjes in groen buisje gestoken
idem maar wat dichter bij getrokken
mijn voorkant
meer pics@ http://users.skynet.be/bbk of http://boenkekast.tk
Verwijderd
Voor de rest mooie kast met lekker veel UV
Verwijderd
het is een goeie mod en best mooi afgezien dat het natuurlijk wel erg druk is met al die kleurtjes enzow:)(mijne blijft lekker zwart zilver en blauw)
offtopic:
je had een stroboscoop ingebouwd, ik heb ook datzelfde prutsding liggen maar ik heb een beetje het idee dat het toch nogal kan storen als dat hele ding vlakbij je apparatuur zit. zal dat helemaal geen problemen opleveren?
leuk om tijdens LAN-party's kast op tafel te hebben en dan maar FLASHEN tijdens CS ofzow
Waar heb je trouwens de bekabeling van die strobo langs heen lopen? de 12(?) en 230 volt, of op een andere manier?
Mijn strobo is direct aangesloten op men voeding waar de stroom eigenlijk binnenkomt (230v). Je moet alleen denk ik zien dat je hem nie te dicht plaats bij je hdd voor de rest zouden er geen problemen zijn.
ik ga de fans van mijn hdd cooler spuiten maar weet niet goe welke kleur daarom polleke.
dit is hem nu
Poll: Welke kleur mijn hdd fans spuiten?
• uv geel
• uv rood
• uv blauw
• zwart laaten
• andere kleur
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 120% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2004 20:01 ]
Verwijderd
Ik heb gisteren net zoals jij dat heb gedaan de pci-afdek-plaatjes uv geel geverfd.. reageert op mn blauwe led-fans, ik vind het echt mooi! K ga mss wel meer uv geel spuiten..
K heb geen pic, digi-cam te brak
spijtig wou het anders wel eens zienVerwijderd schreef op 19 april 2004 @ 20:05:
uv geel! Past mooi bij de rest..
Ik heb gisteren net zoals jij dat heb gedaan de pci-afdek-plaatjes uv geel geverfd.. reageert op mn blauwe led-fans, ik vind het echt mooi! K ga mss wel meer uv geel spuiten..
K heb geen pic, digi-cam te brak
vind de voorkant wel wat weghebben van een koffermod trouwens..
mooi om te zien dat er mensen zijn die veel UV-geel gebruiken in hun mods..
ik ben zelf nl. ook nog bezig om mijn Smiley PC helemaal UV-geel van binnen te maken...
nu nog maar wachten op mesh en molex stekkers.
heb het nietgedaan want ik dacht dat het dan mss wat te warm word.
heb jij daar geen last van?
daarnaast zit er dan ook geen 2800+ in maar een schamele P3 800..
dat maakt wel een verschil denk ik.NewbieNeo schreef op 20 april 2004 @ 19:10:
denk niet dat 't te warm wordt hoor. kheb zoals je ziet gewoon uitsparingen gemaakt voor de northbridge en southbridge, die ik nu zelfs afgeplakt heb met UV-gele tap en zelfs dan wordt ie niet te warm.
is het geen beter id om de kabetje sgewoon weg te stoppen achter u hdd net weer iets netter vind da groen ni echt passen bij de rest...Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 19:58:
mijn draaden ga ik terug doen zo als vroeger.
ik ga de fans van mijn hdd cooler spuiten maar weet niet goe welke kleur daarom polleke.
dit is hem nu
[afbeelding]
www.weefab.com
je zou 't gewoon kunnen proberen..
en als 't niet werkt, jammer dan, toch weer een uurtje leuk geknutseld..
als 't wel werkt, staat 't natuurlijk superstrak, vind ik persoonlijk dan..
als je eens zoekt in een winkel van school en kantoor gerief hebben vind je het mss wel.
dat ben ik dus van plan maar er komt nog wat aluminium voor dat ik sinds gistere heb.Soul__assasin schreef op 21 april 2004 @ 16:43:
[...]
is het geen beter id om de kabetje sgewoon weg te stoppen achter u hdd net weer iets netter vind da groen ni echt passen bij de rest...
mss dat ik dat ook nog op andere plaatsen ga doen maar weet nog niet direct waar.
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2004 17:26 . Reden: typ foutjes ]
en hier zijn er een paar nieuwe want we hebben nog wat gemod.
de buisjes hebben we weg gedaan en draaden terug weg gestoken zo als vroeger.
idem
zo zag mijn binnen kant er uit
en nu zo (is wel foto waar mijn hdd cooler al gemod is)
orgineele hdd cooler
fans uv geel gespoten
het effect met uv licht
het rezultaat
meer pics@ http://users.skynet.be/bbk
@ DJ MERiNOS
die site van je.. ik klik hem aan en check ff msn.. ineens een hoop tering herrie uit me 5.1 setje dacht dat me pc uit elkaar klapte.. muziek op een site zou verboden moeten worden
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
haha lol dat is van onze intro hebben ook al zitten denken om die weg te doen is namelijk nogal zwaar met die muziek.TgR_KILLER schreef op 06 mei 2004 @ 18:22:
mooi gedaan.. vooral die hdd koeler vind ik er wel vet uitzien.. mare..
@ DJ MERiNOS
die site van je.. ik klik hem aan en check ff msn.. ineens een hoop tering herrie uit me 5.1 setje dacht dat me pc uit elkaar klapte.. muziek op een site zou verboden moeten worden
op onze site was er vroeger nog meer muziek nu enkel de intro nog.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2004 18:32 ]
very nice
57696520646974206c65657374206973206e657264
en van achter langs onder ook zo'n plaatje en aan de onder kant van mijn hdd ook dan zie je niets meer van die draaden.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2004 18:47 ]
En hoewel je hd cooler van zichzelf mooi blauw alu is, zou ik zelf deze ook overspuiten, past volgends mij beter bij de rest.
mischien gewoon reststukje proberen?
verder mooi gedaan, ga zo door.
What is impossibility but a challenge
speciaal voor u gedaanMr.Nonflex schreef op 08 mei 2004 @ 07:57:
Lijkt mij wel mooi als je je traanplaat ook blauw spuit, je blauwe verf ziet er ook mooi metalic uit, heb je mooi blauw metalic traanplaat.
En hoewel je hd cooler van zichzelf mooi blauw alu is, zou ik zelf deze ook overspuiten, past volgends mij beter bij de rest.
mischien gewoon reststukje proberen?
verder mooi gedaan, ga zo door.
ik heb net een stukje geprobeert is nu aan het droogen straks komt er zeker een picje van.
het is wel niet zo gemakelijk want op de een plaats ligt er meer als op de andere omdat het on even is.
dat heb ik gewoon met een geele fluo stift gedaanmatinez schreef op 08 mei 2004 @ 10:16:
Als ik het goed zie, is het randje van je vga kaart ook gedaan ?
* met wat heb je die geel gemaakt?
Kun je rubber ook spuiten? ik heb namelijk rest stukjes rubbertraanplaat op mijn werk. Ga toch een spuitbus kopen voor een mod, kan ik gelijk even proberen, want ik vind het er wel gaaf uitzien.
What is impossibility but a challenge
Verwijderd
mecano gebruikt voor je mod????NewbieNeo schreef op 20 april 2004 @ 19:10:
denk niet dat 't te warm wordt hoor. kheb zoals je ziet gewoon uitsparingen gemaakt voor de northbridge en southbridge, die ik nu zelfs afgeplakt heb met UV-gele tap en zelfs dan wordt ie niet te warm.
Ik vind hem wel erg bling-to-da-bling-booty-biotch-style....Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 18:59:
vola se hier is de pic van het traanplaatje laat maar weten wat jullie ervan vinden of eventueel nog ideetjes.
[afbeelding]
Maar dat is mijn mening
[ Voor 5% gewijzigd door Vermicellisoep op 08-05-2004 23:26 ]
Nooooh! Stahp!
[topickapingmode ;)]
yep, je wilt niet weten waar meccano al dan niet goed voor kan zijn.
fans in allerlei posities (horizontaal, verticaal, diagonaal) situeren.
HDD's 'zwevend' maken dmv. meccano en tiewraps om resonantie op te heffen.
[/topickapingmode ;)]
vind 't er ook goed uitzien dat blauwe traanplaat..
zal zeker bijdragen aan 't completeren van deze casemod.
daarentegen ben ik nog steeds van mening, dat je mod pas echt compleet is, als je ook je mobo en kaarten blauw 'stealth'..
i7 2600k | Z68A-GD65-G3 | 4 * 4 GB PC12800CL9 | MSI N470GTX Twin Frozr II | 2x Dell US 2007WFP
jaa mijn hdd werkt nog altijd oke.Thrillseekah schreef op 09 mei 2004 @ 10:57:
Leuke kleurenmaar ff een vraagje doet die hdd t gewoon zo??
je moet zien dat hij plat ligt ofwel onder 90° staat.
(mss moelijk te zien op de foto) maar de verf is niet overal gelijk enz en geeft niet zo mooi effect.
ik heb ook al geprobeert een extra laag te spuiten maar te vergeefs.
nu heb ik wel wat anders in mijn hoofd gehaald:D als ik die traanen (of hoe je het ook mag noemen) van boven af plakt en dan spuit in dat paars effect zo danig dat alles wat tss de traanen ligt paasr effect krijgt.
en daarna tussen de traanen afplakt en uv geel spuit
dit is werk voor int weekend te probeeren hopelijk een goed resultaat
Veel sneller denk ik dan alles te moetten afplakken
heb je daar ook uv geele verf van? want dat heb ik nog nooit gezienEntity_Razer schreef op 10 mei 2004 @ 20:20:
beter met fijne verfborstel doen.
Wat dacht je van een hele fijne roller? Als je dan zorgt dat er heel weinig verf aan de roller zit, en erg lichtjes overheen gaat, moet het volgens mij lukken. Je moet alleen aan UV verf kunnen komen idd.Entity_Razer schreef op 10 mei 2004 @ 20:20:
beter met fijne verfborstel doen.
Daarna blauw spuiten en met keukenrol ofzo de bobbels schoon vegen lijkt mij het makkelijkste.
zoals jij zegt, maar dan zou ik gewoon de "bobbels" afplakken, want als je met een handoek gaat werken is de kans groot dat je niet alleen de bobbels schoonveegt.jbcyber schreef op 10 mei 2004 @ 22:18:
eerst geel spuiten en laten drogen.
Daarna blauw spuiten en met keukenrol ofzo de bobbels schoon vegen lijkt mij het makkelijkste.
Dat d8 ik ook als n00b op verfgebied.Twabi2 schreef op 10 mei 2004 @ 22:51:
het is een veelgebruikte techniek om met een gewone propere doek de bobbels af te vegen, dus moet best lukken
Gewoon proberen en kijken wat het beste resultaat geeft.
Gewoon niet te hard duwen. Je kan zelfs verf op het sponsje spuiten...
[ Voor 34% gewijzigd door bredend op 10-05-2004 23:00 ]
eerst de traanplaat in het paarse diamant effect spuiten.
dit gewoon laten droogen.
en daarna met een harde roller er over gaan waarop ik dan die verf spuiten want ze hebben die enkel in spuit bussen.
hopelijk lukt dit want dat afplakken is veel werk.
en ik hoe alleen nog maar te probeeren met dat geele uv want een stukje paars gespoten heb ik al
en dat je niet te snel met die roller beweegt, omdat je anders van die spetters krijgt..
Ik ben ook van plan mijn kast uv te verven. Kijk eens bij de praxis, en zie: daar staan potjes van 60 ml in geel, oranje en groen neon voor 4,80 ofso. En nog een iets cheapere voor 3,80. Gelukkig werkt mijn mammieDerek Vinyard schreef op 10 mei 2004 @ 22:11:
[...]
Wat dacht je van een hele fijne roller? Als je dan zorgt dat er heel weinig verf aan de roller zit, en erg lichtjes overheen gaat, moet het volgens mij lukken. Je moet alleen aan UV verf kunnen komen idd.
Gasloos sinds 2018.
Stephanoff schreef op 11 mei 2004 @ 23:17:
[...]
Ik ben ook van plan mijn kast uv te verven. Kijk eens bij de praxis, en zie: daar staan potjes van 60 ml in geel, oranje en groen neon voor 4,80 ofso. En nog een iets cheapere voor 3,80. Gelukkig werkt mijn mammie(eerst gronden, en dan twee keer aflakken(met die verf) voor het beste effect) bij een verfwinkeltje. 400 ml spuitbus uv 11 euro
Maar voor alle andere mensen, gewoon bij de doe-het-zelf zaak kijken.
hier bij de Doe-Land zijn de 400ml UV en niet UV-spuitbussen maar 5 euro hoor..
daar zeg je zo iets daar juist zag ik dat mijn spuitbus op isNewbieNeo schreef op 11 mei 2004 @ 23:36:
[...]
volgens mij werkt jouw mammie niet in een goedkoop verfwinkeltje..
mss een andere kleur gebruiken nu dat ik toch een nieuwe moet koopen.
uv rood of blauw ofwel blijf ik bij mijn geel
w00t, die wil ook!NewbieNeo schreef op 11 mei 2004 @ 23:36:
[...]
volgens mij werkt jouw mammie niet in een goedkoop verfwinkeltje..
ff bij mijn moeder geklaagd... Ze zegt dat het van Sikkens is, proffesioneel merk ofso...
[ Voor 15% gewijzigd door Stephanoff op 12-05-2004 16:07 ]
Gasloos sinds 2018.
gewoon wat uit kijken en je vind ze wel "goedkoop".Stephanoff schreef op 12 mei 2004 @ 14:50:
[...]
w00t, die wil ook!![]()
Helaas geen doeland in de buurt
![]()
edit:
ff bij mijn moeder geklaagd... Ze zegt dat het van Sikkens is, proffesioneel merk ofso...![]()
die ik vind zijn wel alleen maar groote spuitbussen.
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2004 17:32 ]
kleintjes waren er enkel in uv rood en blauw.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2004 21:27 . Reden: typo ]
Die bus van mijn moeder was trouwens 10 euro
[ Voor 4% gewijzigd door Stephanoff op 16-05-2004 22:32 ]
Gasloos sinds 2018.
dit wil zeggen dat er toch verf van bestaad en niet enkel in spuitbussenStephanoff schreef op 16 mei 2004 @ 22:31:
Ben ook nog ff langs de praxis gegaan. Daar staan wel gewone potjes uv-verf in de bekende neon kleuren voor 4,8 van 60ml. Er staat er ook nog 1 voor 3,8 60ml die ook oplicht als je der ff een lamp op hebt gehouden. Die zocht je toch?
Die bus van mijn moeder was trouwens 10 euro
nu kan ik ook gaan zoeken waar ik het kan vinden.
weet toevallig iemand een winkel waar ze dit kunnen hebben liefst
in de buurt van halle-Zoersel (Antwerpen-belgië)
Neej, niet echtVerwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 17:55:
[...]
dit wil zeggen dat er toch verf van bestaad en niet enkel in spuitbussen![]()
nu kan ik ook gaan zoeken waar ik het kan vinden.
weet toevallig iemand een winkel waar ze dit kunnen hebben liefst
in de buurt van halle-Zoersel (Antwerpen-belgië)
Gasloos sinds 2018.
b.t.w
http://users.skynet.be/bb...antasyfotos2/IMG_5742.JPG
waar heb jij die knoppen gekocht?
en hoeveel watt de ledjes mogen zijn voor de power_on led
ik heb daar geen flauw idee van
[ Voor 27% gewijzigd door SmoothTweaker op 17-05-2004 19:34 ]