Met een Lite-ON 52x cdbrander heb ik wat problemen na de installatie van Windows. De CDRW speler doet het fantastisch tijdens het installeren van Windows (wordt van de cd geboot, daarna vlekkeloze installatie) maar zodra je in Windows werkt leest de hele cdrw speler totaal niets meer. Als je de Windows cd er inpropt, en je opent 'm ziet 'ie setup.exe als een niet bekend bestandsformaat. Echter, de bestandsformaten zijn gewoon goed, ook staat er geen windows icoontje voor de cdromspeler als de Windows cd erin zit.
Andere cd's, zoals die van het moederbord en de videokaart, geven het zelfde probleem. Echter in de dvdspeler die als slave staat is er totaal geen probleem. Ik ga denk ik zo nog even de dvdspeler op master zetten en de cdrw op slave, maar dit is erg vreemd.
Iemand een oplossing? Volgens mij is de CDRWspeler niet kapot, vandaar mijn vraag in WOS.
Andere cd's, zoals die van het moederbord en de videokaart, geven het zelfde probleem. Echter in de dvdspeler die als slave staat is er totaal geen probleem. Ik ga denk ik zo nog even de dvdspeler op master zetten en de cdrw op slave, maar dit is erg vreemd.
Iemand een oplossing? Volgens mij is de CDRWspeler niet kapot, vandaar mijn vraag in WOS.