Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Beste tweakers,

Ik ben de trotse eigenaar van een Nokia 6600. Ik heb wel 1 probleempje. Ik heb geen schijfruimte meer. Er zit een 32 mb geheugen kaartje in. Ik heb allerlei spellen en programma's erop geinstalleerd maar ik kan ze niet weghalen.

Ik heb het geprobeerd op mijn telefoon en met pc suite. Het lukt mij alleen om plaatjes, filmpjes en geluidsbestanden weg te halen. Ik kan geen duidelijk zicht krijgen op de indeling van de ruimte op het kaartje.

Volgens pc suite en mijn telefoon is het kaartje vol maar als ik zoek naar wat er op staat zie ik dus die spellen en programma's niet.

Alvast bedankt voor jullie hulp

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 00:19
Staat dat niet gewoon tussen de opties van zo'n game ?

• michielvz
  • Nu online
Cutebritney schreef op 08 februari 2004 @ 17:15:
Staat dat niet gewoon tussen de opties van zo'n game ?
Nee

Verwijderd

michielvz schreef op 08 februari 2004 @ 17:14:
Beste tweakers,

Ik ben de trotse eigenaar van een Nokia 6600. Ik heb wel 1 probleempje. Ik heb geen schijfruimte meer. Er zit een 32 mb geheugen kaartje in. Ik heb allerlei spellen en programma's erop geinstalleerd maar ik kan ze niet weghalen.

Ik heb het geprobeerd op mijn telefoon en met pc suite. Het lukt mij alleen om plaatjes, filmpjes en geluidsbestanden weg te halen. Ik kan geen duidelijk zicht krijgen op de indeling van de ruimte op het kaartje.

Volgens pc suite en mijn telefoon is het kaartje vol maar als ik zoek naar wat er op staat zie ik dus die spellen en programma's niet.

Alvast bedankt voor jullie hulp
Dit hoort eigenlijk op het algemene forum Nokia 6600 deel 2, maar ik ben niet de lulligste, je moet je kaartje bekijken met een card-reader, dan kun je hem 'zien' als verwisselbare harde schijf en kun je in de map "system" komen, daar zie je je spellen, toepassingen etc.
Weet echter wel wat je weghaald etc. want als je bepaalde mappen weghaald, haal je misschien dingen weg die je nog nodig blijkt te hebben.

Verwijderd

Application manager kan al deze geinstalleerde games voor jou verwijderen.
Staat ergens in het hoofdmenu ertussen. De telefoon scanned dan jou geheugen en vervolgens kan je alle geinstalleerde applicatie verwijderen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 17:43:
Application manager kan al deze geinstalleerde games voor jou verwijderen.
Staat ergens in het hoofdmenu ertussen. De telefoon scanned dan jou geheugen en vervolgens kan je alle geinstalleerde applicatie verwijderen.
Geïnstalleerde N-Gage spellen en sommige toepassingen staan niet bij die Application Manager en moet je dus verwijderen via je card-reader

• michielvz
  • Nu online
Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 17:43:
[...]

Dit hoort eigenlijk op het algemene forum Nokia 6600 deel 2, maar ik ben niet de lulligste, je moet je kaartje bekijken met een card-reader, dan kun je hem 'zien' als verwisselbare harde schijf en kun je in de map "system" komen, daar zie je je spellen, toepassingen etc.
Weet echter wel wat je weghaald etc. want als je bepaalde mappen weghaald, haal je misschien dingen weg die je nog nodig blijkt te hebben.
Ok, dan moet ik maar zo'n dingetje kopen. Wat kost zoiets eigenlijk ? Maar moet je niet net zoals op je pc dingen uninstallen anders blijfen er toch stukjes van de spellen of software achter die in andere mappen staan. K weet niet of een telefoon ook een registry heeft.

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Op m'n Siemens S55 kon ik ook bepaalde spellen niet weghalen vanuit de telefoon zelf, bleek dat er een schrijfbeveiliging op stond... Haal via een card reader (10 euro bij des.nl) die mogelijke schrijf beveiliging eraf en probeer vervolgens in je phone alsnog die files te verwijderen. Via je phone zul je waarschijnlijk geen belangrijke files deleten...

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Verwijderd

Ch!pY-J schreef op 08 februari 2004 @ 20:20:
Op m'n Siemens S55 kon ik ook bepaalde spellen niet weghalen vanuit de telefoon zelf, bleek dat er een schrijfbeveiliging op stond... Haal via een card reader (10 euro bij des.nl) die mogelijke schrijf beveiliging eraf en probeer vervolgens in je phone alsnog die files te verwijderen. Via je phone zul je waarschijnlijk geen belangrijke files deleten...
Er zit geen beveiliging op, maar de map "system" is "verborgen" maar je weet wel dat je met de mapopties van je pc die gewoon kan laten zien.

Er zit geen registry op, maar kijk even gewoon voor alle zekerheid in alle mappen of er nix is achtergebleven van de games. E.v.t kan ik je ook wel een lijstje geven met wat er ORIGINEEL op de card stond geven.

Suc6

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Download anders even eFileManager (zie google).
Daarmee zit ook een handige zoekfunctie om grote bestanden te zoeken.

Ik gebruik dit programma erg vaak op m'n 6600 en 't werkt echt perfect :)

Hierboven wordt verteld dat een card reader nodig is, dat is dus onzin. Al is zo'n ding wel enorm handig als je N-Gage spellen of mp3's wil kopieren, dat gaat ietsje sneller dan bluetooth :+ Maar om bestanden te wissen heb je zo'n ding dus echt niet nodig.

[ Voor 42% gewijzigd door rb338 op 08-02-2004 21:34 ]

• michielvz
  • Nu online
rb338 schreef op 08 februari 2004 @ 21:33:
Download anders even eFileManager (zie google).
Daarmee zit ook een handige zoekfunctie om grote bestanden te zoeken.

Ik gebruik dit programma erg vaak op m'n 6600 en 't werkt echt perfect :)

Hierboven wordt verteld dat een card reader nodig is, dat is dus onzin. Al is zo'n ding wel enorm handig als je N-Gage spellen of mp3's wil kopieren, dat gaat ietsje sneller dan bluetooth :+ Maar om bestanden te wissen heb je zo'n ding dus echt niet nodig.
Thnks, ik heb deze programma gedownload. Ik kan er idd vrijwel alles mee zien. Ik weet alleen niet wat alles is. Het mapje appz zijn natuurlijk de programma's. Daar heb ik een hoop weg gehaald. Ook heb ik gezocht naar de grootste bestanden maar toch lijkt het alsof er verborgen grote bestanden op zitten.

[ Voor 4% gewijzigd door michielvz op 09-02-2004 00:24 ]

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Verborgen grote bestanden worden ook gevonden door de zoekfunctie.
Als je bv. in C:\ zoekt naar grote bestanden vindt ie ook bestanden in C:\system, een map die je normaal gesproken niet ziet. Via daar kun je dus ook in die mappen komen ('ga naar map' bij de gevonden bestanden)
Pagina: 1