Toon posts:

Mohaa Poorten

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek de poorten van Mohaa om server te zijn. De bedoeling is dat mun vrienden op mun IP kunnen inloggen met mohaa om zo een spel te spelen.

In mijn router (DC 202 van Sitecom) moet ik bij Virtual Servers een Interne en Externe poort instellen. Via de search krijg ik alleen steeds poort te zien.

Weet iemand hoe ik mijn router moet instellen en met welk protocol (TCP of UDP of TCP/UDP)????

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:25
Ooit van zoeken gehoord? Volgens mij niet, want elke keer als je je iets afvraagt post je het maar gelijk hier...

[search=MoHAA poorten] is toch niet zo moeilijk :?

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
December schreef op 08 februari 2004 @ 17:12:
Ooit van zoeken gehoord? Volgens mij niet, want elke keer als je je iets afvraagt post je het maar gelijk hier...

[search=MoHAA poorten] is toch niet zo moeilijk :?
Ik zei toch dat ik met de search steeds 1 poort vind en mijn router er 2 nodig heeft. Een interne en een externe

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-10 15:59
Sowieso UDP... Het is niet erg als een pakketje mist tijdens het spelen :) Je wilt in ieder geval níet dat elk pakketje word gecontrolleerd :P

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

• THPSrulez
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-10 10:10

THPSrulez

Kijk uit malloot een kokosnoot

Anders probeer je zowel je interne als je externe poort op 12203 te zetten...

Verwijderd

Ik vind toch echt meer poorten hoor? In [rml][ MOHAA] default port[/rml] bv. Als je klaar bent met zoeken en proberen, check dan je mail eens.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2004 19:06 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.