Toon posts:

[HTML] inhoud iframe door laten lopen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn menu's openen zich in een iframe welke een hoogte heeft van 800px. Ook zijn al mijn pagina's 800px behalve mijn News pagina die variabel is.

Nu krijg ik dus het probleem bij x aantal news postst dat het nieuws verderloopt onder het iframe.

nu zou ik graag willen dat de pagina doorloopt dus als de news pagina de groote heeft van 1100px height. dat het iframe zich rekt zodat alles in beeld blijft.

ik begrijp dat ik dit doormidel van scrollbars toepassen kan oplossen alleen ik wil geen scrollbars op mijn pagina.

De vraag is dus heeft iemand een oplossing voor mijn probleem : een code die ervoor zorgt dat de news page doorloopt uit het iframe

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:20

crisp

Devver

Pixelated

javascript: onload de hoogte van de iframe automatisch aanpassen. Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat je niet gezocht hebt, want deze vraag komt regelmatig langs hier....

Intentionally left blank

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-05 13:03

Not Pingu

Dumbass ex machina

Niet met iframes werken maar met DIV's. Als je de contentbalk in een div zet en de menubalk in een iframe hoef je ook niet de opzet van je site totaal door elkaar te gooien.

maar als je toch al met 2 iframes werkt kun je net zo goed alles in een framespagina zetten, die kun je wel automatisch laten uitrekken.

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Verwijderd

Topicstarter
Gunp01nt schreef op 08 februari 2004 @ 17:07:
Niet met iframes werken maar met DIV's. Als je de contentbalk in een div zet en de menubalk in een iframe hoef je ook niet de opzet van je site totaal door elkaar te gooien.

maar als je toch al met 2 iframes werkt kun je net zo goed alles in een framespagina zetten, die kun je wel automatisch laten uitrekken.
mijn site staat in tables en div's ik heb echter 1 iframe waarin de content geladen wordt anders zou de site te veel kbp's kosten misschien kan ik ook met layers of/en templates werken maar dat is weer een niveautje verder dus dat komt nogw el ben net een paar weken bezig met html.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2004 17:48 ]

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-05 13:03

Not Pingu

Dumbass ex machina

Draai het dan om: niet de pagina zelf in een iframe laden, maar gewoon op elke aparte pagina een iframe plaatsen waar het menu in komt. Scheelt echt maar een paar bytes, dus ik kan me niet voorstellen dat dat een belemmering is.

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.