Ik gebruik nero en wil 800mb cdtjes fikken maar nero denkt dat het 700 mb cdtjes zijn..:( waar kan dit aan liggen?
Verwijderd
Kerel ooit wel eens gehoord van overburn ?? 
Dan kan je die volle 800Mb benutten
en ook een tip is de firmware es ff opwaarderen naar de laatste versie
succ6
Dan kan je die volle 800Mb benutten
en ook een tip is de firmware es ff opwaarderen naar de laatste versie
succ6
firmware...natuurlijk...dat is het magische woord! 
dank u voor uw response
meteen checken vanavond
enne..overburning heb ik uiteraard geprobeerd, maar wilde niet echt werken
en ik bedoel als je cd info opvraagd at ie maar 704 mb liet zien
iemand link voor laatste firmware van plextor IDE 8 speed? BVD
dank u voor uw response
meteen checken vanavond
enne..overburning heb ik uiteraard geprobeerd, maar wilde niet echt werken
en ik bedoel als je cd info opvraagd at ie maar 704 mb liet zien
iemand link voor laatste firmware van plextor IDE 8 speed? BVD
Verwijderd
Hier ken je firmware voor de plexie downloaden.
http://www.plextor.be/English/technical/download.html
Neem wel de goeie
http://www.plextor.be/English/technical/download.html
Neem wel de goeie
hail 
- - - - - - - - - -
ik snap er niets van
ik had al de laatse firmware, heb overburning geprobeerd maar zonder succes.
ik begin te vermoeden dat de aangeschafte cdtje van het merk Platinum gewoon nep of heel erg slecht zijn
ik zou willen dat er ik wat meer verstand van had....
- - - - - - - - - -
ik snap er niets van
ik had al de laatse firmware, heb overburning geprobeerd maar zonder succes.
ik begin te vermoeden dat de aangeschafte cdtje van het merk Platinum gewoon nep of heel erg slecht zijn
ik zou willen dat er ik wat meer verstand van had....
Welke Plextor heb je?
Ik heb een PlexWriter 8/20 (geen rewrite dus) en die brandt ze prima.
Ik heb een PlexWriter 8/20 (geen rewrite dus) en die brandt ze prima.
8/4/32t of zoiets, ik snap er echt niets van
ik weet gewoon niet of het aan mijn cdtjes ligt of aan de brander. Als jij cdinfo opvraagd in nero hoeveel mbtjes krijg jij dan te zien ?
ik weet gewoon niet of het aan mijn cdtjes ligt of aan de brander. Als jij cdinfo opvraagd in nero hoeveel mbtjes krijg jij dan te zien ?
OK dan,
1) dat je brander niet meer dan 700 MB ziet is logisch omdat een leeg CDRetje maximaal 79.99 minuten lege ruimte kan/mag weergeven.
2) de 'truuk' is dus om overburnen aan te zetten en in te stellen op 89.90 (of zo) en dan in de 'disc-at-once' mode te branden.
3) bedenk wel dat bestanden die beginnen na 79.99 minuten NIET GEOPEND kunnen worden: 90 minuten CD's zijn dus alleen maar geschikt als je filmpjes en zo gaat branden.
1) dat je brander niet meer dan 700 MB ziet is logisch omdat een leeg CDRetje maximaal 79.99 minuten lege ruimte kan/mag weergeven.
2) de 'truuk' is dus om overburnen aan te zetten en in te stellen op 89.90 (of zo) en dan in de 'disc-at-once' mode te branden.
3) bedenk wel dat bestanden die beginnen na 79.99 minuten NIET GEOPEND kunnen worden: 90 minuten CD's zijn dus alleen maar geschikt als je filmpjes en zo gaat branden.
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
aha vandaar!
ik heb 4 avi bestanden van 195 mb gebrand.
kan de eerste gewoon afspelen, maar de laatste niet die gedeeltelijk dus gewoon binnen de marge van 700mb op de cd staat. Maar het laatste bestand zou dus wel moeten afspelen, maar doet dat toch niet. Mijn brander of pioneer dvd blijft spinnnen/lezen maar opent hem niet.
En de dvd maakt me toch een herrie en je hort de lens klikken van het proberen te focussen.
Moet ik maby niet op 8 speed branden, maar op 4 ?
btw bedankt voor de reacties
ik heb 4 avi bestanden van 195 mb gebrand.
kan de eerste gewoon afspelen, maar de laatste niet die gedeeltelijk dus gewoon binnen de marge van 700mb op de cd staat. Maar het laatste bestand zou dus wel moeten afspelen, maar doet dat toch niet. Mijn brander of pioneer dvd blijft spinnnen/lezen maar opent hem niet.
En de dvd maakt me toch een herrie en je hort de lens klikken van het proberen te focussen.
Moet ik maby niet op 8 speed branden, maar op 4 ?
btw bedankt voor de reacties
Dat is idd vreemd, als de laatste binnen de 700 MB valt moet ie gewoon afgespeeld worden ....
Ik zou zeggen : probeer maar wat (misschien eerst op een RW ???
Ik zou zeggen : probeer maar wat (misschien eerst op een RW ???
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Ik krijg 700 MB te zien bij cdinfo in Nero, maar je moet overburn instellen op 800 MB en dan doet ie het gewoon..
Pagina: 1