Toon posts:

An7 kaduuk...

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb sinds een tijdje een AN7... erg fijn moederboard...

Nu heb ik een Thermaltake Volcano 11+ op mn CPU zitten, en omdat die erg veel kabaal maakt, heb ik dus die temperature sensor onder de cpu geplakt... Dus ik de heatsink er weer geprobeerd op te zetten... schiet mn schroevendraaier dus eraf... nu zit er een klein krasje op het beveiliginsfolie van mn AN7... (helemaar door, je kunt het bruin/rood van het mobo zien).... Dus ik FD**&!@#!@#!@#!!@#!@#... verder aangesloten e.d. en met de duimen rondgedraait...

Alles weer aangesloten, en ik booten.... komt ie niet verder dan uGuru initialiseren... (post code 90... : Complete uGuru initial process, AWARD BIOS take over booting job). CMOS al gereset, ook weinig baat...

Iemand een idee?

Verwijderd

Topicstarter
pfiew, het lag dus aan de sensor die de processor te ver omhoogduwde... heb de sensor eronderuit gehaald.. nu werkt ie weer...

topic mag gesloten worden, of replies van wat een n00b zijn ook terecht

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 11:20

Sayko

Knowledge Is Power

wat een n00b

Verwijderd

slecht contact van de processor met de socket dus ;) Maar waarom dacht je dat de koeler stiller zou wezen als je de sensor onder de processor monteert? Ik snap je logica daarin even niet :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Volgende keer even één dagje door-troubleshooten ipv in allerijl een topic openen.

Dit topic is gesloten.