Ik heb het volgende systeem:
Via KT266 chipset
AMD Athlon 1330 Mhz
Club3d Radeon 9700
2x 256mb DDR-SDRAM
Het probleem is dat mijn agp altijd op off staat. Ik probeer dit te veranderen bij de SMARTGART instellingen van m'n videokaart, waarna hij om een reboot vraagt. Maar na de reboot staat alles nogsteeds op off.
mijn moederbord ondersteunt Agp 4x en de 9700 Agp 8x
Mijn bios instellingen staan op Agp 4x (een auto functie is niet mogelijk).
Verder heb ik nog powerstrip geprobeert om m'n agp te fixen, maar dit werkte ook niet.
Fastwrite staat ook off in mijn bios.
Ik heb de catalyst 3.9 drivers omdat een game van me niet werkt met 4.1
verder NIET de nieuwste moederbord drivers, die had ik laatst geinstalleert en ik kreeg allerlei problemen, de oude dus gehouden.
En ik heb een best wel oude bios versie, en geen idee hoe je zoiets moet flashen
(Award Bios V6.00 uit 2001
)
Via KT266 chipset
AMD Athlon 1330 Mhz
Club3d Radeon 9700
2x 256mb DDR-SDRAM
Het probleem is dat mijn agp altijd op off staat. Ik probeer dit te veranderen bij de SMARTGART instellingen van m'n videokaart, waarna hij om een reboot vraagt. Maar na de reboot staat alles nogsteeds op off.
mijn moederbord ondersteunt Agp 4x en de 9700 Agp 8x
Mijn bios instellingen staan op Agp 4x (een auto functie is niet mogelijk).
Verder heb ik nog powerstrip geprobeert om m'n agp te fixen, maar dit werkte ook niet.
Fastwrite staat ook off in mijn bios.
Ik heb de catalyst 3.9 drivers omdat een game van me niet werkt met 4.1
verder NIET de nieuwste moederbord drivers, die had ik laatst geinstalleert en ik kreeg allerlei problemen, de oude dus gehouden.
En ik heb een best wel oude bios versie, en geen idee hoe je zoiets moet flashen
(Award Bios V6.00 uit 2001
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2004 16:04 ]