[JS] Object inspector-achtig iets

Pagina: 1
Acties:

• Grijze Vos
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-02 23:50
Is er een soort object inspector programma voor javascript? Een editor met bijvoorbeeld auto-completion ofzo?
Ik word af en toe echt gestoord van het object model. Geen idee hoe ik veel zaken makkelijk aan kan pakken. Hoe zou ik bijvoorbeeld alle SPANs op een webpage het makkelijkste aan kunnen spreken?

Sorry als de vraagstelling een beetje vaag is geformuleerd, maar hoe meer ik doe in javascript, hoe meer ik me erger aan het zoeken naar een handleiding die eens de dingen fatsoenlijk op een rijtje zet. (Ook nog steeds niets gevonden wat dus lijkt op een fatsoenlijk manpage. *sigh*)

[ Voor 1% gewijzigd door Grijze Vos op 08-02-2004 15:52 . Reden: layouting ]

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:20

crisp

Devver

Pixelated

Probeer eens de DOM-inspector in Mozilla :)

Verder is DevEdge natuurlijk de reference voor core-javascript. Over DOM is ook best wel veel te vinden...

[ Voor 70% gewijzigd door crisp op 08-02-2004 15:55 ]

Intentionally left blank

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-05 19:01
http://devedge.netscape.com/central/javascript is een mooie URI als het om JavaScript gaat.

En alle spans aanspreken gaat toch perfect met getElementsByTagName()?

Skat! Skat! Skat!

• Grijze Vos
Is die ook beschikbaar voor Firebird?

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:20

crisp

Devver

Pixelated

Grijze Vos schreef op 08 februari 2004 @ 15:54:
Is die ook beschikbaar voor Firebird?
Geen idee, maar ik heb totaal geen problemen met zowel Mozilla als Firebird op 1 pc, dus je kan altijd Mozilla erbij installeren.

Intentionally left blank

• Grijze Vos
crisp schreef op 08 februari 2004 @ 15:59:
[...]

Geen idee, maar ik heb totaal geen problemen met zowel Mozilla als Firebird op 1 pc, dus je kan altijd Mozilla erbij installeren.
Was ik al mee bezig ;)

Dit is precies wat ik zocht, thx.

[ Voor 8% gewijzigd door Grijze Vos op 08-02-2004 16:06 ]

Pagina: 1